۸۵۹۵۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

با جدیدترین سوپرایجنت دنیای فوتبال آشنا شوید

ایجنت لوکا یوویچ، مشتریان مطرح دیگری نیز در دنیای فوتبال دارد.

وبسایت نود: به نقل از آاس، انتقال احتمالی لوکا یوویچ، ستاره صرب آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید ما را با ایجنتی جدید در فوتبال جهان آشنا می‌کند. ایجنتی که نام او حداقل تا پیش از این انتقال چندان به گوش نرسیده بود. فالی رامادانی

در حقیقت در چند ماه اخیر، این فرد آلبانیایی چندین بار به دفتر باشگاه رئال مادرید رفته تا مواردی را در رابطه این باشگاه با بازیکنان تحت قراردادش برطرف کند. در مورد رامادانی باید دانست که یوویچ، تنها نقطه اتصال او به رئال مادرید نیست، بلکه او در ماه های اخیر با خوزه آنخل سانچز (مدیر ورزشی باشگاه رئال) درباره میرالم پیانیچ و کالیدو کولیبالی، دو مشتری شناخته شده ترش هم گفت و گو داشته است.

با جدیدترین سوپرایجنت دنیای فوتبال آشنا شوید

در روز جمعه آاس گزارش داد که یوویچ با قراردادی 6 ساله به ارزش 60 میلیون یورو به رئال مادرید خواهد پیوست. مطابق این قرارداد، 42 میلیون یورو به آینتراخت فرانکفورت خواهد رسید، 9 میلیون یورو به بنفیکا، باشگاه سابق یوویچ و 9 میلیون یورو نیز سهم کاتالیزور این انتقال، رامادانی خواهد بود. اما فالی رامادانی دقیقا کیست.

متولد 1963 در آلبانی، رامادانی 56 ساله اکنون در برلین زندگی می‌کند، جایی که مدیریت لیان اسپورتس را به عهده دارد. لیان اسپورتس شرکتی است که رامادانی با مشارکت نیکولا دامیاناچ بنیان گذاری کرد. بنابه گزارش اکونومیست، لیان اسپورتس دوازدهمین آژانس معتبر جهان است و اگر تنها فوتبال را در نظر بگیریم، رتبه لیان اسپورتس در بین تمام آژانس های مرتبط با انتقالات دنیای فوتبال عدد 5 را نشان می‌دهد.

قراردادهایی که با واسطه گری لیان اسپورتس منعقد شده، ارزشی 500 میلیون یورویی داشته اند و البته سهم خود آژانس در این قرارداد ها به عدد 49 میلیون یورو رسیده است. علیرغم این گردش مالی بالا، لیان اسپورتس همواره تلاش داشته تا در سایه فعالیت های خود را انجام دهد و در تیترها نباشد.

رامادانی معمولا بر روی استعدادهای صربستان، کرواسی، بوسنی و مونتنگرو تمرکز می‌کند و در سال های اخیر، بیشتر با تیم های سری آ همکاری داشته است. به خصوص رد پای او در انتقال های مهم باشگاه فیورنتینا در سال های گذشته بیشتر دیده می‌شود؛ انتقال بازیکنانی نظیر استفان یووتیچ، آدم لیاییچ، ماتیا ناستاسیچ، هریس سفروویچ و والون بهرامی.

در اسپانیا، نام رامادانی در تابستان گذشته و زمانی که شایعات حضور میرالم پیانیچ در لالیگا داغ شده بود، به گوش رسید. ستاره بوسنیایی بازیکنی بود که بارسلونا او را برای جانشینی ایوان راکیتیچ زیر نظر داشت. این انتقال البته هرگز به مرحله عمل نرسید اما اکنون و با توجه به تلاش رئال برای بازسازی ترکیب، ممکن است نام رامادانی را بیشتر در اطراف سانتیاگو برنابئو بشنویم.

اگر اولویت های نخست رئال یعنی کریستین اریکسن و پل پوگبا به مادرید نیایند، آن گاه کهکشانی ها به سراغ پیانیچ خواهند رفت. همچنین در خط دفاع، کالیدو کولیبالی جدی ترین گزینه ای است که نامش در اطراف باشگاه شنیده شده است، به خصوص اگر رافائل واران تمایل به ترک برنابئو داشته باشد. داستان انتقال کولیبالی به مادرید البته داستان جدیدی نیست و رئال قبل از برگشت زیدان نیز در فکر به خدمت گرفتن او بود.

اما این بازیکنان تنها ستارگان تحت قرارداد با لیان اسپورتس نیستند. مارکوس آلونسو (چلسی)، ایوان پریشیچ (اینترمیلان)، آنته ربیچ (آینتراخت فرانکفورت)، چنگیز اوندر (رم)، نیکولا ماکسیموویچ (ناپولی)، نیکولا میلنکوویچ (فیورنتینا)، نیکولا کالینیچ (اتلتیکومادرید)، استفان یووتیچ (موناکو)، سمیر هندانوویچ (اینترمیلان)، فیلیپ کاستیچ (آینتراخت فرانکفورت) و یوگن کونوپلیانکا (شالکه) برخی دیگر از بازیکنانی هستند که امور انتقالاتی خود را با هماهنگی لیان اسپورتس انجام می‌دهند.

فالی رامادانی تا به امروز توانسته بود خود را از نظرها پنهان کند، اما نزدیکی به رئال مادرید می‌تواند هر فردی را در معرض دید قرار دهد. شاید این دیده شدن توفیقی اجباری بود تا دریابیم مینو رایولا و ژرژ مندس بعدی دنیای فوتبال کیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج