۸۳۶۶۹۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

الهامی: آقای فتاحی این بار کناره گیری می‌کنیم

مربی پدیده مشهد با اعتراض به تغییرات احتمالی برنامه لیگ برتر تهدید به کناره گیری از مسابقات کرده است.

ورزش سه: تیم فوتبال پدید مشهد در آخرین دیدار خود مقابل سپیدرود رشت در هفته نوزدهم موفق شد با اجرای یک نمایش قابل قبول مقابل تیم بحران زده سپپدرود رشت با دو گل به برتری برسد .

پدیده حالا با این برد و تساوی تیم فوتبال پرسپولیس صرفا با تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول رده بندی جای گرفت این در شرایطی است که کمتر کسی از ابتدای لیگ چنین رتبه ای را برای این تیم می توانست متصور شود .

الهامی: آقای فتاحی این بار کناره گیری می‌کنیم

اخیرا سازمان لیگ در فکر این است که با تغییر برنامه لیگ برتر شایددر تاریخ 5 فروردین بازی های لیگ برتر را پیگیری کند و این موضوع با توجه به اینکه بازی های تیم امید در این تاریخ برگزار می شود با واکنش پدیده ای ها همراه شد. ساکت الهامی مربی تیم فوتبال پدیده در این باره گفت:« مگر می شود برنامه ای که سال گذشته به تصویب همه رسیده است دوباره دستخوش تغییرات شود . ما به چه گناهی همیشه باید قربانی تغییرات برنامه ریزی غلط لیگ شویم .»

وی در ادامه افزود:« مگر یادتان رفته است که بازی تیم ما در هفته دوازدهم مقابل استقلال را به چه زمانی موکول کردند و ما باید چند بار تاوان اشتباهات سازمان لیگ را پس بدهیم .انصافا چرا باید بین تیم های بزرگ و ما که در مشهد هستیم تفاوتی قائل شوند و این در حالی است که ما مثل بسیاری از تیم ها اهل اعتراض و صدور بیانیه نیستیم. چرا سعید فتاحی باید ازآقای فتحی حرف شنوی داشته باشد در حالی که همه می دانند که تیم ما با چه مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد.»

وی همچنین در حمایت از تیم امید افزود:« برای باشگاه ما اولویت اول و آخر تیم امید است و به هیچ وجه از موضع خودش پایین نمی آید. من همین جا اعلام می کنم در صورتی که این برنامه تغییری در آن ایجاد نشود ما از ادامه لیگ کناره گیری خواهیم کرد و تن به این همه تبعیض نمی دهیم .»

وی درباره بازی مقابل پیکان گفت:« ما برای این تیم ارزش بسیار زیادی قائل هستیم خصوصا برای اقای فرکی و امیدواریم بتوانیم در برابر این تیم بازی زیبایی را ارائه دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • احمدی

      این تیم پدیده همه اش اعتراض ونه نه من غریبم درمیاره.انگار بازی با استقلال فراموش نمیشه.اگر با تیم دیگه ای هم بود همین را میگفتید؟

    • بدون نام

      سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش امسال تصمیم گرفتن که تیم حکومتی کیسه را هر جور شده قهرمان کنن البته به هر قیمتی شده

    • بدون نام

      تیمی که همگی اقرار میکنن که پول نداره کلی بدهکاره از کجا پول اورد و کل قرارداد گرو و نیومایر را داد و کلی دلار بیت المال را دادن به ایسما و منشا و پاتوسی . شرم بر دروغگویان

    • بدون نام

      من نمیدونم تیمهایی که مربیانشون پرسپولیسی هستن چه دشمنی با استقلال دارن که هر اتفاقی تو ایران می افتد به تیم استقلال حمله میکنن شماها همون که هر فصل هجده امتیاز تقدیم پرسپولیس میکنید خودش کلی خوش خدمتیه دیگه این حرف ها چیه؟ آگه به حرف فتحی بود که سوپر جام رو نمیدادن به تیم مورد علاقه شما دوماهه تیم استقلال میگه دربی رو جابجا کنید انجام نمیدن ولی تا پرسپولیس گفته بازی سپاهان تو حذفی رو جابجا کنید سریع گفتن بررسی میکنیم خجالت هم چیز خوبیه جناب مسول تیم پدیده شما چرا از استقلال میترسید واز اوج گیری استقلال دارین خودتون رو خیس میکنید مگه تو بازی با استقلال گل سالم این تیم به شما رو مردود نکردن؟ بابا دم تکون دادن هم حدی داره بعد میگن چرا هواداران فحاشی میکنن به بعضی ها هر چند من شخصا از فحش دادن متنفرم وکار بسیار زشتی است ولی این اظهار نظر های بی ربط باعث میشه کسانی که تعادل روانی ندارن فحش بدن به شماها اونوقت دوباره همین شما میاین به افراد یا شخصیت توهین میکنید در حالی که باید طرزمصاحبه کردنتان رو تغییر بدین وبه هر کی دوست داشتین توهین نکنید فتحی چه ارتباطی به لیگ داره آگه استقلال تو آسیا بازی داره دو تیم دیگه هم بازی دارن چرااسم بقیه رو نمیارین غیر اینه که یا از قدرت گرفتن استقلال میترسین میخواین وارد حاشیه ش کنید یا دارین به تیم های دیگه خوش رقصی میکنید مرد باشین مردددددددد

    • تاآاااااجیم

      یک کلام هم اززایین نننه قمر.مشتی سکوت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج