۸۳۵۸۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۳۱۴ روز بدون مساوی؛ تقسیم امتیازات ممنوع!

انتظار ۵۸ ساله تاتنهام برای قهرمانی در لیگ همچنان ادامه خواهد داشت.

وبسایت نود: به نقل از اسپورت، امید هواداران تاتنهام برای کسب قهرمانی در لیگ برتر بعد از شکست غیرمنتظره ۲-۱ مقابل برنلی تا حدود زیادی رنگ باخت، اما آن ها می‌توانند رکوردی قدیمی تر از این انتظار ۵۸ ساله برای کسب جام را بشکنند.

تاتنهام در هیچ کدام از بازی های فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر به تساوی نرسیده و در ۲۷ بازی سپری شده از این فصل، ۲۰ پیروزی و ۷ شکست در کارنامه خود ثبت کرده است. در حقیقت از آخرین نتیجه مساوی تاتنهام در لیگ برتر، ۳۱۴ روز می‌گذرد.

تاتنهام آخرین بار در روز ۱۷ آپریل ۲۰۱۸ امتیازات یک مسابقه را با تیمی تقسیم کرد، زمانی که اسپرز در بازی دور از خانه مقابل برایتون در ورزشگاه آمکس به تساوی ۱-۱ رسید. شکست ۲-۱ روز شنبه برابر برنلی، سی‌امین دیدار متوالی تاتنهام در لیگ برتر بود که بدون نتیجه مساوی به پایان می‌رسید. لیلی‌وایتس در این ۳۰ بازی ۲۲ بار برده اند و ۸ بار هم متحمل شکست شده اند.

۳۱۴ روز بدون مساوی؛ تقسیم امتیازات ممنوع!

اگر تاتنهام همین روند را حفظ کند و فصل را بدون حتی یک تساوی به پایان ببرد، به اولین تیم انگلیسی از قرن 19 تاکنون تبدیل خواهد شد که یک فصل کامل در سطح اول فوتبال را بدون نتیجه تساوی به پایان می‌رساند. در حقیقت آخرین تیمی که یک فصل را بدون مساوی به پایان رساند، استوک سیتی در فصل 96-1895 بود؛ 123 سال قبل!

آن تیم استوک تحت هدایت بیل رولی و با 21 گل تامی هیسلپ، از 30 مسابقه خود 15 بازی را برد و 15 بازی را هم باخت تا در جدول 16 تیمی لیگ دسته اول در جایگاه ششم جای گیرد. آستون ویلا به قهرمانی رسید و اسمال هیث (تیمی که بعدها بیرمنگهام سیتی نام گرفت) سقوط کرد.

در آن فصل جدای از روند بدون تساوی استوک، یک اتفاق جالب توجه دیگر هم پیرامون این تیم رخ داد؛ جایی که استوک مجبور شد برای خرید آلن مکسول، مهاجم باشگاه دارون، به درخواست باشگاه لانکشایری عمل کرده و به جای پرداخت پول، درب های فرفورژه ای برای این باشگاه تهیه کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج