۸۲۴۵۲۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

آزمون در میان ۵ بازیکن برتر مرحله یک‌چهارم نهایی

نام سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، در میان پنج بازیکن برتر دور یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا دیده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: پس از درخشش سردار آزمون در دیدار ایران و چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کارشناسان سایت «فاکس اسپورتس آسیا» او را به عنوان یکی از پنج بازیکن برتر این دور از رقابت‌ها انتخاب کردند. آزمون در بازی برابر چین، یک پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند.

فاکس اسپورتس درباره سردار نوشت: در حالی که تنها چهار تیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا باقی مانده‌اند، ایران با برتری قاطع ۳ بر صفر مقابل چین، به عنوان مدعی اصلی قهرمانی رقابت‌ها شناخته می‌شود. با حضور بازیکنی چون سردار آزمون در خط حمله، فهمیدن اینکه چرا ایران تاکنون چنین عملکردی داشته، دشوار نیست.

عملکرد تند و تیز آزمون مدافعان چین را چند بار به اشتباه انداخت. او یک بار به مهدی طارمی پاس گل داد و در دقیقه ۳۱، خودش دروازه چین را گشود. حتی در جام جهانی ۲۰۱۸ که آزمون نتوانست گلی به ثمر برساند، در سخت‌کوشی و تعهد او به تیم، شکی وجود نداشت. با عملکرد عالی مهاجم روبین کازان، او خطرناک‌ترین مهاجم این دوره از مسابقات به شمار می‌رود.

دیگر بازیکنان برتر دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از نگاه فاکس اسپورتس عبارتند از: ریتسو دوان (ژاپن)، نگوین کونگ فونگ (ویتنام)، بوعلام خوخی (قطر) و فارس جوما (امارات).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خارجی ها بهتر از داخلی ها زحمات سردارو میبینن اشکال نداره به قول سردار بازم ازش انتقاد کنین

      پاسخ ها

      • خورشید

        و بخوبی هم جواب مغرضین خودش و تیم ملی رو داده،دمش گرم،دم تو هم گرم رفیق

    • تاجیم

      قدرشناس باشیم دوستان. دست همه ملی پوشان درد نکنه جونکه تواین روزها که تورم وفقر بیداد میکنه ومردم سرزمینم جان ب لب سدن همینکه ملی پوشان پیروز میشن وبرای جندساعتی حالمون خوب میشه سپاسگذاریم .ارزوی قهرمانی دلاوران پارسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج