۸۱۵۷۶۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تیم منتخب سال از نگاه اکیپ؛ غیبت آقای مدعی!

۳ بازیکن رئال مادرید در تیم منتخب اکیپ جای گرفته اند.

وبسایت نود: نشریه فرانسوی اکیپ تیم ۱۱ نفره منتخب سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد. در این تیم ۵ بازیکن از لالیگا حضور دارند و همچنین تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸، فرانسه نیز در این تیم ۳ نماینده دارد.

اتلتیکومادرید هم در این تیم یک نماینده دارد که البته او آنتوان گریزمن نیست. رافائل واران، مارسلو و لوکا مودریچ، برنده توپ طلای فرانس فوتبال در سال ۲۰۱۸، ۳ بازیکن رئال مادرید در این تیم منتخب هستند. همچنین نام کریس رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال که در تابستان رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد نیز در این تیم دیده می‌شود.

در کنار واران ، انگولو کانته و کیلیان ام‌باپه دو بازیکن دیگری هستند که از فرانسه، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در این تیم جای گرفته اند. غیبت آنتوان گریزمن در تیم منتخب نشریه فرانسوی هم از نکات جالب و بحث برانگیز آن است. گریزمن که بعد از ناکامی در فتح توپ طلا و حضور در رده سوم، خود را (با توجه به دستاوردهای تیمی خود در سال ۲۰۱۸) لایق این عنوان دانسته بود، در این تیم هم حضور ندارد. گریزمن در تیم منتخب فیفا (FIFPRO) نیز قرار نداشت و برای مراسم The Best فیفا نیز نامزد نشده بود.

تنها نماینده اتلتیکو مادرید در این تیم، یان اوبلاک دروازه بان اسلوونیایی روخی بلانکوس است. از لیگ برتر انگلیس نیز ۳ بازیکن در این تیم دیده می‌شوند؛ ادن هازارد (چلسی) به همراه ویرجیل فن‌دایک و ترنت آلکساندر آرنولد (لیورپول)

مارسلو، کانته، مودریچ، مسی و رونالدو ۵ بازیکنی هستند که در تیم منتخب سال ۲۰۱۷ اکیپ نیز حضور داشتند و حضور دوباره ای را در آن تجربه می‌کنند.

نفرات این تیم که با سیستم 1-3-2-4 آرایش یافته اند به این شرح هستند:

یان اوبلاک (اسلوونی-اتلتیکومادرید)؛ ترنت آلکساندر آرنولد (انگلیس-لیورپول)، رافائل واران (فرانسه-رئال مادرید)، ویرجیل فن‌دایک (هلند-لیورپول)، مارسلو (برزیل-رئال مادرید)؛ انگولو کانته (فرانسه-چلسی)، لوکا مودریچ (کرواسی-رئال مادرید)؛ کیلیان ام‌باپه (فرانسه-پاریسن‌ژرمن)، لیونل مسی (آرژانتین-بارسلونا)، ادن هازارد (بلژیک-چلسی)؛ کریس رونالدو (پرتغال-رئال مادرید/یوونتوس)

تیم منتخب سال از نگاه اکیپ؛ غیبت آقای مدعی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی بهترین تاریخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره ولی بعد از رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج