۸۱۰۵۸۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

هاشمی‌مقدم: از صحبت عابدینی متأسف شدم

امیر هاشمی‌مقدم، مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش نسبت به صحبت‌های امیر عابدینی درباره این بازیکن تیم ملی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: امیر هاشمی‌مقدم، مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش در مورد صحبت‌های امیر عابدینی که گفته است علیرضا جهانبخش معرفت فوتبالی نداشته و از علی کولیوند، یکی از مربیان قدیمی خود اسمی نمی‌آورد، اظهار داشت: بسیار تعجب کردم که چنین صحبتی را از دهان آقای عابدینی شنیدم و بسیار متأسف شدم.

در درجه اول باید بگویم کلمه‌ای که آقای عابدینی به کار می‌برد و «بی معرفتی» را در آستانه جام ملت‌های آسیا به بازیکن تیم ملی نسبت می‌دهد، بسیار تأسف‌آور است.

هاشمی‌مقدم: از صحبت عابدینی متأسف شدم

وی افزود: اگر مربی نیک و خوب علیرضا از این بازیکن دلخور باشد، خودش به علیرضا می‌گوید و احتیاجی نیست آقای عابدینی این را بگوید. از او می‌خواهم دیگر چنین کلامی را درباره علیرضا به کار نبرد, اگر صحبت از بی‌معرفتی باشد هزار و یک داستان درباره آقای عابدینی وجود دارد که خواهم گفت تا مشخص شود بی‌معرفت کیست. اگر خود عابدینی هم می‌خواهد چنین چیزی را بگوید، می‌تواند با علیرضا تماس بگیرد و در این باره صحبت کند، نه اینکه مقابل دوربین بنشیند و درباره یک بازیکن پاک و نیک این‌گونه صحبت کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، مربی شاغل در هلند و مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش در این خصوص تصریح کرد: جالب است که آقای عابدینی درباره علیرضا جهانبخش این‌گونه صحبت کرده است، اما باید بگویم وقتی شبکه فوکس اسپورت هلند می‌خواست مستندی را درباره این بازیکن بسازد، علیرضا به این شرط قبول کرد که آنها به داماش بروند و از تمام مربیانش فیلم بگیرند.

آقای عابدینی حتماً این فیلم را هم ندیده است که این‌گونه صحبت می‌کند. امیدوارم که این صحبت‌ها دیگر تکرار نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • تااااجممم شناختیـی.؟؟لنگ کثیف لنگ بی...

      علیرضاجهانبخش یکی‌ازبهترینهاهست وپسرخوبیه .اقای عابدینی که همه میشناسن هه

    • بدون نام

      خودت چطور تو اردوی مرحوم دهداری تیم ملی جیم زدی تو هلند بعدش پناهنده شدی

    • بدون نام

      حتما آقای عابدینی خواسته یادآوری کند.که به یاد مربیش باشد.در ضمن ما ملت همه علیرضا را دوست داریم ولی تو هم خوب سودی بردید از علیرضا.که دارید پاچه خواری میکنید.یعنی آقای عابدینی ار او بدش میاد که اینگونه یادآوری کرده؟نه عمو ،تو کاسه داغ تر از آش نشو..واز این ببعد هم چاپلوسی نکن چون منفعت خودتو از جهانبخش بردید

    • ناشناس

      خودت بازیکن نبودی و عقط تو استقلال راه می رفتی و سالی ۲ یا ۳ گل می زدی حالا شدی نوچه علیرضا. اسمش را هم گذاشتی مدیر برنامه تا زیاد برات بد نشه دلال!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج