۸۰۵۶۴۵
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

وطنخواه: تصمیم گرفتند سر تیم ما را ببرند

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان می گوید نتایج تیم پدیده به عنوان یک تیم شهرستانی با امکانات محدود خاری در چشم برخی از افراد شده است.

ورزش سه: جواد وطنخواه، مدیرعامل تیم صدرنشین پدیده با اشاره به تساوی دیروز تیم پدیده مقابل ماشین سازی گفت: باید به کادر فنی و بازیکنان تیمم تبریک بگویم که تا اینجای لیگ نتایج خوبی را کسب کردند و حالا انتظارات را از خود تا به این حد بالا برده اند.

وی ادامه داد: متاسفم بگویم که با نتایجی که کسب کرده ایم به برخی افراد و تیم های میلیاردر حالا فشار آمده و درد داشته است که چه طور تیم هایی که هزینه های میلیاردی برایشان شده نتوانستند در بالای جدول باشند و تیمی با یک دهم هزینه آنها حالا در صدر مسابقات است.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان در ادامه گفت: از زمانی که تیم در صدر جدول قرار گرفت یک عده چه در فدراسیون و چه در خارج از فدراسیون دعا و تلاش می کردند که تیم ما در بازی بعدی اش نتیجه نگیرد و برای رسیدن به این مقاصد هر کاری از دستشان بر می آید انجام می دهند.

هر چقد صبوری می کنیم و حرفی نمی زنیم اما می بینیم که از این خوش خلقی ما سوء استفاده می کنند. گویا هر تیمی داد و قال بیشتری داشته باشد کارش راحتر وسریعتر راه می افتد و هر کس سکوت کند باید سرش بریده شود.نتایج تیم پدیده به عنوان یک تیم شهرستانی با امکانات محدود خاری در چشم برخی از افراد شده است.

مدیرعامل مشهدی ها درباره لغو دیدار این تیم برابر استقلال نیز گفت: از هفته ها قبل به دنبال این بودند و هستند تا سر تیم ما را ببرند. شما ببینید چه طور وزارت ورزش به عنوان یک نهاد دولتی با فشار خود باعث می شود تا بازی ما با استقلال برگزار نشود. بعد از آن برای بازی با سپاهان طوری برنامه ریزی می کنند که تیم ما تنها ۵ روز فرصت استراحت داشته باشد و تیم میزبان نزدیک به هشت روز!

وی افزود: همه اینها را تازه اگر چشم پوشی کنیم نمی دانیم درباره برخی داوری ها چه بگوییم. بهتر است آقایان مسئول کلاه خود را بالاتر بگذارند. شما در همین بازی با ماشین سازی ببینید داور چه بلایی سر تیم ما آورد! اصلا سوال ما اینجاست چه طور داوری که در طول یک نیم فصل در ۳ مسابقه ای که سوت زده است و کارش به جنجال کشیده و بعد با محرومیت هم روبرو شده است را دوباره بعد از مدت کوتاهی برای قضاوت بازی ها انتخاب می کنند. باید مشخص شود که چه کسی پشت این موضوعات است که یک داور را با اشتباهات مکررداوری به سرعت می بخشند تا دوباره قضاوت کند!

وطنخواه ادامه داد: اصلا مگر ممکن است داوری که تمرکز ندارد را برای بازی به این مهمی انتخاب کنند. آقای بنیادی فر به تنهایی تیم ما را بهم ریخت. نمی دانیم واقعا پیش از بازی چه اتفاقی افتاده بود که ایشان این طوری سوت می زد و همه را عصبی کرده بود. تماشاگر ما مگر چه گناهی کرده است که باید این طور مقابل چشمش ، سر تیمش را ببرند.

حیف فوتبال ایران است که برخی داوران این طور باعث می شوند که جو نسبت به داوران زحمتکش دیگر ملتهب شود. آقای بنیادی فر اگر حوصله سوت زدن و رعایت عدالت را ندارد بهتر است خیلی با دیسیپلین کار داوری را بگذارد کنار ، نه اینکه با ترس سوت بزند!

وی درباره داوری این دیدار ادامه داد: ما هر زمانی که از داوری ضرر می کردیم ،آن را مطرح نمی کردیم به این امید که هفته بعد شرایط بهتر شود ، اما برخی از اتفاقات دیگر شورش را در می آورد. آنهایی که دوست ندارند تیم ما در بالای جدول باشد مردانه کار را پیش ببرند تا در زمین مسابقه برنده باشند، نه اینکه با درست کردن برخی اتفاقات باعث شوند تا تیم های دیگر شرایطشان بهتر شود وما در فشار قرار بگیریم.

از فدراسیون فوتبال می خواهیم که این مسایل را بیشتر بررسی کنند تا شاید کمتر شاهد این اتفاقات باشیم. کمترین حق ما محرومیت بنیادی فر است هر چند که دردی از ما دوا نمی کند ، اما شاید باعث شود تا تیم های دیگر ضرر نکنند.

وطنخواه ادامه داد: ما تا همین جا هم به خاطر نتایج خوب و عالی تیم از کادر فنی و بازیکنانمان ممنون هستیم. یحیی گل محمدی واقعا با دست خالی تا اینجای کار که هنوز یک بازی از نیم فصل باقی مانده است ، ۳۰ امتیاز برای تیم به دست آورده است و این در شرایطی است که ما در فصل های قبل در پایان بازی ها به این ۳۰ امتیاز می رسیدیم.

وی ادامه داد: من از هوادارانمان واقعا تشکر می کنم، آنها در همه شرایط از تیم حمایت کردند و در ادامه نیز از آنها می خواهیم که این روند را ادامه دهند تا به تیم انگیزه بیشتری تزریق شود. شما در این چند سال اخیر ببینید چه زمانی در مشهد استادیوم مملو از تماشاگر می شده است ؟

آن هم به حدی که در بیرون از ورزشگاه نیز مردم باقی مانده بودند. امیدوارم آنهایی که تصمیم گیرنده در فوتبال هستند کاری نکنند که روزی بخواهند به این تماشاگران پاسخ بدهند که چه طور عدالت را برای تیمشان رعایت نکردند .

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: بازی بعدی ما با استقلال است. کاری به اینکه چه طور گذاشتند شرایط استقلال از آن وضعیت نه چندان خوب به اینجا برسد که حالا از شرایط بحرانی چند هفته قبلش دور باشد نداریم، چرا که واقعا کاری از دستمان بر نمی آید به ویژه اینکه وزارت ورزش پشت سر این تیم است، اما امیدوارم در این بازی حداقل عدالت رعایت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه از کی تا حالا بازی پدیده شده مهم. دارن برا خودشون نوشابه باز می کنن

    • ف.ازادبخت

      لنگی بخاطر تیم لنگیت داوری حساب شده بود اقتصادی براش دوختند بعدش لنگی بخاطر لنگی بازی با سرورت به تعویق افتاد اخه بازی اسیایی داشتید روتون کم نیست!!!

    • محمد محمدی

      خفه لطفا

    • بدون نام

      ای بابا یه جا میگید ما کم استراحت کردیم سپاهان زیاد استراحت کرده که تونست مارو ببره از یه طرف میگید استقلال قوی شده یا میگید ما چون زیاد استراحت کردیم برامون خوب نیست دیگه دست بردارین از این بهانه های واهی وتهمت زدن به این واون استقلال گفته زمین تختی چاله میدونه بازیکنی که خداتومن پول میگیره تو تختی نابود میشه چقدر خاله زنک بازی کردین تو این یه ماه بازی سپاهان باختین گفتین مقصر استقلاله ماشین مساوی کردین باز هم انداختین گردن بازی انجام نشده با استقلال اتفاقا بر عکس حرف هاتون این شمایید که از اوج گرفتن استقلال دارین خود خوری میکنید مردانگی هم یه ذره خوبه مردها داشته باشن من نمیدونم استقلال چه هیزم تری به شماها فروخته بخاطر لنگ بازی تون عقب افتاده چرا یکی تون حتی اشاره هم نمیکنید بهش وقتی چهار پنج تا گل خوردین مردی یادتون میاد هوچی ها

    • بدون نام

      آخر فصل سقوط نه کنی به دسته دو صلوات جوگیر شدی

    • محمد محمدی

      ورزش3مشکلش چیه با استقلال همش دنبال قاتل بروسلیه

    • بدون نام

      دنبال بهانه نگرد پدید از این بالا تر نخواهد رفت این کار یحیی هست اول فصل اینطوری نتیجه میگیره نیم فصل افت میکنه

    • حجت

      آقای وطنخواه اینقدر از تیم پدیده تعریف نکن تیمی که در ۶ بازی از ۹۲ ببعد ناپلئونی صاحب امتیاز شده و معرف به یحیی تایم شده تمجیدش برای چیست ضمناً داوری با ماشین چه اشکالی داره که ایراد و مساوی پدیده رو بگردن او بندازی یعنی هر تیمی مشهد آمد ۳ امتیاز رو دو دستی بده و بره توصیه اینکه منتظر آخر فصل باش پدیده رو از رده ۴ به پائینتر ببین آنهم براش زیاده .

    • بدون نام

      کاش روزی برسه که عدالت در همه زمینه ها در کشور عزیزمان رعایت شود . متاسفانه در فوتبال بی عدالتی بشدت رواج پیدا کرده و سر تیمهای ضعیف و گاه بعضا قوی را براحتی میبرند

    • بدون نام

      باید به انجایی برسیم که رقابتها جوانمردانه و حفظ حرمت همگان سرلوحه قرار بگیره . تیمی مثل استقلال چرا باید همه جانبه مورد حمایت قرار بگیره . هر بازیکنی را اراده کنن جذب میکنن و داوریها هم که به نفعشون هست و تو روز روش دروغ گفتن و بازیش با پدیده را لغو کردن تا از بحران خارج بشه

    • بدون نام

      در مورد بیعدالتیها فعلا که کاری از دست مردم ساخته نیست فقط امیدمان به خداست که کمک کنه حق به حقدار برسه و عدالت واقعی را اجرا کنه

    • بدون نام

      واقعا تأسف داره یکی مثل این اقا بشه مدیر،اقای وطنخواه شما فقط بازی پرسپولیس به ضررتون داوری بود که اون هم تکلیفش مشخصه تمام بازیا داوران واسشون در میارن،شما بازیتون با نساجی داوریش خوب بود؟؟؟بازی سپاهان که باختید هم داور خیلی بهتون لطف کرد
      اقای وطنخواه چرا نمیگید چرا بازی با اسنقلال لغو شد؟وقتی ورزشکاهی شرایط بازی و نداره و تیم خکومتی هم بازی داره میخاستید استقلال بیاد مشهد بازی کنه
      وزیر کجا از استقلال حمایت کرده؟؟؟شما از ترس دارید فرار رو به جلو میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج