۷۶۸۸۲۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نگاهی به ۵ بازیکن جدید تیم ملی برزیل

تیته ۵ بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی برزیل فراخوانده است.

وبسایت نود: تیته ۵ بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی برزیل فراخوانده است.

به نقل از فیفا، برزیل جام جهانی ۲۰۱۸ را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی آغاز کرد و به خوبی در حال طی این مسیر بود، تا این که به فاصله ۹ روز تا فینال لوژنیکی، مغلوب بلژیک شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

با ابقای تیته روی نیمکت برزیل، او حالا به ساختن تیمی برای فتح جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌اندیشد. آلیسون (۲۵)، ادرسون (۲۵)، مارکینیوش (۲۴)، کاسمیرو (۲۶)، فرد (۲۵)، فیلیپه کوتینیو (۲۶)، نیمار (۲۶)، روبرتو فرمینو (۲۶) و گابریل ژسوس (۲۱) نفراتی هستند که با تجربه حضور در جام جهانی،از نظر سنی فرصت حضور در حداقل یک جام جهانی دیگر را هم دارند.

تیته برای دو بازی دوستانه پیش روی برزیل در مقابل آمریکا و ال سالوادور نام ۵ بازیکن جدید را نیز در فهرست سلسائو قرار داده است تا تیمی کاملا مناسب را برای ۴ سال آینده آماده کند. در ادامه نگاهی به این ۵ بازیکن خواهیم داشت:

آرتور ملو

نگاهی به ۵ بازیکن جدید تیم ملی برزیل

تشبیه شدن به یکی از بزرگترین هافبک های تاریخ فوتبال قطعا باعث افتخار هر فوتبالیستی است. لیونل مسی با تمجید از آرتور او را بازیکنی با شباهت بسیار به ژاوی معرفی کرده بود. آرتور در جریان قهرمانی گرمیو در کوپا لیبرتادورس ۲۰۱۷ کمک شایانی به این تیم کرد و در این تابستانی با انتقالی به ارزش مجموع ۴۱ میلیون یورو به بارسلونا پیوست.

ارنستو والورده نیز درباره این هافبک دفاعی ۲۲ ساله گفته بود او باهوش است، در کنترل توپ بسیار راحت عمل می‌کند و یک پاسور استثنایی است. والورده نیز دیگر فردی است که آرتور را به ژاوی تشبیه کرده بود.

آندریاس پریرا

نگاهی به ۵ بازیکن جدید تیم ملی برزیل

جونیور، مدافع اسطوره ای فوتبال برزیل در اظهاراتی گفته بود:" سه تیم از تیم های حاضر در نیمه نهایی جام جهانی بازیکنی در قلب خط میانی داشتند که توپ را با اطمینان خاطر از مدافعان می‌گرفتند، جلو می‌بردند و به بهترین مقصد ارسال می‌کردند اما برزیل فاقد چنین بازیکنی بود." (احتمالا اشاره جونیور به بازیکنانی چون دی‌بروینه، مودریچ و پوگبا بوده است) آیا پریرا می‌تواند همین نقش را برای برزیل بازی کند؟

این بازیکن ۲۲ ساله در بلژیک به دنیا آمده، چرا که پدرش مارکوس پریرا در زمان تولد وی بازیکن تیم میشلن بلژیک بود. او در جام جهانی زیر ۲۰ ساله های ۲۰۱۵ و البته حضور قرضی در والنسیای فصل ۱۸-۲۰۱۷ توانایی های خود را به عنوان یک هافبک تهاجمی به نمایش گذاشت.

با این حال، از زمان بازگشت به منچستریونایتد، مورینیو از او در بخش میانی زمین بهره گرفته است. اتفاقی که البته خشنودی مربی پرتغالی را هم در پی داشته و او عملکرد شماره ۱۵ یونایتد را خارق العاده خوانده است. شاید تیته هم پریرا را برای این پست در نظر گرفته است.

لوکاس پاکتا

نگاهی به ۵ بازیکن جدید تیم ملی برزیل

به ضربات پشت پا و تمام کارهایی که فکر می‌کنید تنها در بازی های کامپیوتری فیفا قابل انجام هستند، بیندیشید. به برخی بازیکنان سرگرم کننده فوتبال برزیل فکر کنید، از جالمینیا، دنیلسون و رونالدینیو گرفته تا نیمار. خوب، حال به جدیدترین بازیکن از این دست بازیکنان خوش آمد بگویید.

لوکاس پاکتا، هافبک تهاجمی ۲۱ ساله فلامینگو به ویران کردن بازیکنان روبه رویی، توپ های بلند بی نقص و استفاده بهینه از توپ های مرده شهره است. باید دید آیا او شهامت آن را دارد ک در زدن ضربات ایستگاهی، نیمار را به چالش بکشد یا خیر.

ریچارلیسون

نگاهی به ۵ بازیکن جدید تیم ملی برزیل

شاید در بین تمامی مهاجمان برزیلی (با خصوصیاتی که از آن ها انتظار داریم) ریچارلیسون یک نمونه غیرعادی باشد. او در کنار سرعت و خلاقیت، فاکتورهایی نظیر قدرت، همه کاره بودن و البته سرزنی را هم در فوتبال خود دارد. بازیکنی که قادر است به شیوه های مختلف گلزنی کند.

او در جولای ۲۰۱۷ با ۱۱،۲ میلیون پوند از فلومیننزه به واتفورد پیوست و ۱۱ ماه بعد با انتقالی حیرت انگیز راهی اورتون شد، حیرت انگیز از آن جهت که رقم این انتقال می‌تواند تا ۵۰ میلیون پوند ارتقا یابد.

کسانی که به اورتون بابت پرداخت چنین پولی انتقاد داشتند، قطعا با دیدن دو بازی نخست ریچارلیسون ۲۱ ساله در پیراهن تافی ها (که با ۳ گل برای وی همراه بود) حرف های خود را پس گرفته اند.

اورتون

نگاهی به ۵ بازیکن جدید تیم ملی برزیل

او که به "پیاز کوچک" شهرت دارد در جریان رقابت های جام جهانی باشگاه های ۲۰۱۷ نامی برای خود دست و پا کرد. او که بازی در مقابل پاچوکا را از روی نیمکت آغاز کرده بود، به زمین آمد و با زدن تک گل تیمش در دقیقه ۹۵ (وقت های اضافه) گرمیو را به فینال و دیدار مقابل رئال مادرید رساند.

اورتون سریع و باتکنیک است و البته غریزه وی برای بازیسازی کاملا به چشم می‌آید. اورتون ۲۲ ساله که معمولا به عنوان مهاجم سمت چپ یا مهاجم کاذب ایفای نقش می‌کند، در ۱۸ بازی اخیر برای گرمیو ۱۰ گل به ثمر رسانده و گفته می‌شود منچستریونایتد و منچسترسیتی در حال رصد کردن عملکرد وی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج