۷۶۱۵۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارسلونا با افزایش حقوق بوسکتس موافقت کرد

قهرمان فصل گذشته لالیگا حقوق کاپیتان تیم این تیم را افزایش می‌دهد و او را به دومین بازیکن پردرآمد آبی‌و‌اناری‌ها تبدیل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو بوسکتس و بارسلونا برای عقد قراردادی جدید که به موجب آن حقوق این هافبک اسپانیایی افزایش پیدا خواهد کرد، به توافق رسیدند.

بوسکتس ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و به همین دلیل تمدید قرارداد او در فهرست اقدامات اورژانسی که باشگاه خودش را ملزم به انجام آنها بداند قرار نداشت، اما با این وجود مسئولان باشگاه بارسلونا کاپیتان دوم خود را شایسته دریافت حقوقی بالاتر دانسته‌اند.

مذاکرات برای افزایش حقوق بوسکتس در پایان فصل گذشته آغاز شد و در روزهای اخیر هم توافق قطعی میان طرفین حاصل شد.

در قرارداد جدیدی که بارسلونا با بوسکتس خواهد بست مدت قرارداد فعلی او تمدید نخواهد شد بلکه صرفاً حقوق او افزایش پیدا می‌کند.

قرارداد فعلی بوسکتس با بارسلونا تا پایان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ اعتبار دارد اگرچه باشگاه بارسلونا در صورت تمایل می‌تواند این قرارداد را برای دو سال دیگر تمدید کند.

همچنین غرامت فسخ قرارداد بوسکتس تغییر نمی‌کند و در ۲۰۰ میلیون یورو باقی می‌ماند که این رقم با توجه هزینه‌ای که بارسلونا برای خرید هافبک‌های ضعیف‌تر در یکی دو فصل اخیر انجام داده و ۵۰۰ میلیون یورویی که به عنوان غرامت فسخ قرارداد سرخی روبرتو در نظر گرفته، ناچیز به نظر می‌رسد.

ظاهراً کاتالان‌ها بر این باور هستند که بوسکتس هرگز به آنها برای آزاد گذاشتن او جهت ترک بارسلونا فشار نخواهد آورد به خصوص که با افزایش حقوقش او به دومین بازیکن پردرآمد تیم پس از لیونل مسی تبدیل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج