۷۵۰۱۱۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

تذکر سایپا به ترابی: درباره پرسپولیس صحبت نکن

ترابی تا چند ماه دیگر بازیکن سایپا است و فقط باید درباره این تیم صحبت کند. نکته ای که مدیران سایپا به گوش ترابی رسانده اند تا اگر صحبتی نیز انجام می دهد فقط درباره اتفاق های پیرامون این تیم باشد.

ایران ورزشی: مهدی ترابی با اینکه قرارداد بلندمدتی با پرسپولیس امضا کرده اما برای نیم فصل نخست لیگ هجدهم بازیکن سایپا است و به همین دلیل در اردوی این تیم حضور دارد. ترابی برای انجام نخستین بازی فصل مقابل سپیدرود آماده می شود و جالب اینکه در مصاحبه ها هنوز از او درباره پرسپولیس و اتفاق هایی که حول و حوش این تیم رخ می دهد سوال هایی پرسیده می شود.

تذکر سایپا به ترابی: درباره پرسپولیس صحبت نکن

همین مسئله واکنش سایپا را به همراه داشته. ترابی تا چند ماه دیگر بازیکن سایپا است و فقط باید درباره این تیم صحبت کند. این نکته ای است که مدیران باشگاه سایپا به گوش ترابی رسانده اند تا اگر صحبتی نیز انجام می دهد فقط درباره اتفاق های پیرامون این تیم باشد.

ترابی این نکته را پذیرفته. بنابراین اگر دیدید از این پس ستاره سایپا درباره سوال هایی درباره باشگاه پرسپولیس پاسخ نداد چندان تعجب نکنید. سایپا از او این خواسته منطقی را داشته و حرفه ای هم این است که ترابی آن را بپذیرد و در صحبتهایش رعایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • لنگی

      خاک به تو سر کت کله ی همتون کنن
      که ایقد بی لیاقت و نفهم تشریف دارین

    • بدون نام

      تذکر سوری

    • abitarim

      درویش که خودش لنگه. امسال هم شش امتیاز ناقابل تقدیم به لنگ. پارسال بازی برگشت چون لنگ نیازی به سه امتیاز نداشت درویش و علی دایی قضیه معمارزاده را تکرار نکردن

    • بدون نام

      بازیکن عقده ای بهتر از این نمیشه اگه کله اش کار میکرد میرفت اروپا وقتش رو تو لیگ ایران تلف نمیکرد پرسپولیس استقلال سایپا سپاهان همشون تو یک حد هستند

    • بدون نام

      کیسه کشا اب بریزید
      ❤❤❤❤❤❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج