۷۳۹۷۸۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

فوتبال ایران و معضل بزرگ «پدران سخنگو»

باید پرسید، آیا صحبت‌هایی که پدر آزمون انجام می‌دهد با هماهنگی این بازیکن است.

خبرگزاری میزان: در تمام دنیا وقتی بازیکنی تبدیل به ستاره فوتبال می‌شود ناخودآگاه خانواده این بازیکنان هم درگیر فوتبال و حاشیه‌هایش می‌شوند.

برادر، همسر و البته پدر؛ اینها افرادی از خانواده فوتبالیست‌ها هستند که بیشتر از سایر اعضای خانواده با عناوینی مانند مدیربرنامه، وکیل و ... درگیر فوتبال و ستاره‌های فوتبال می‌شوند.

رونالدینیو، مسی، نیمار، ایکاردی و ... تنها چند نمونه از ستاره‌های فوتبال جهان هستند که یکی از اعضای خانواده‌ آنها به عنوان مدیربرنامه یا وکیل فعالیت گسترده‌ای در فوتبال دارند و بعضا هم سطح این بازیکنان در دنیایی فوتبال شهرت دارند.

در فوتبال ایران هم بازیکنانی هستند که چنین شرایطی دارند یعنی یکی از اقوام و نزدیکانشان به عنوان مدیربرنامه و بعضا «سخنگو» فعالیت گسترده‌ای در فوتبال ایران دارند. در این بین چند «پدر» در فوتبال ایران با صحبت‌ها، تصمیمات و حرکاتشان در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شدند. پدرانی که با نیت کمک به فرزند ستاره‌شان صحبت می‌کردند و تصمیم می‌گرفتند اما عملا به ضرر پسرشان کار می‌کردند.

پدر نیما نکیسا، پدر علیرضا حقیقی و حالا پدر سردار آزمون از جمله پدرانی در فوتبال ایران هستند که هیچ‌وقت فراموش نمی‌شوند. هر کدام از این افراد در زمان ستاره بودن فرزندانشان بعضا صحبت‌ها و حرکاتی داشتند که از یاد فوتبالدوستان نمی‌رود.

جای تعجب است چرا پدر سردار آزمون به عنوان یک فرد ورزشی و باتجربه با صحبت‌ها و تصمیماتش عملا پسر ستاره‌اش را به حاشیه می‌کشاند. از مصاحبه‌ها و اظهانظرهای جنجالی بگیرید تا پیامک حاشیه‌ساز و سراسر توهین به برانکو که آغازگر چالش بین سردار پرسپولیسی و پرسپولیسی‌ها بود.

حالا این سوال پیش می‌آید که آیا صحبت‌هایی که پدر آزمون انجام می‌دهد با هماهنگی این بازیکن است؟ اصلا چه لزومی دارد پدر یک فوتبالیست در مورد سرمربی یک تیم لیگ برتری صحبت کند؟ واقعا صحبت‌ها و اظهارنظرهای پدر یک فوتبالیست در فوتبال ایران چه جایگاهی دارد؟

بهتر است سردار آزمون و پدرش فکری به حال این مسئله بکنند. آیا واقعا صحبت و حرکات جنجالی که از طرف پدر آزمون انجام می‌شود درست است؟ چرا خلیل آزمون به این اندازه به دیده شدن و حاشیه‌سازی علاقه دارد؟ خلیل آزمون چرا سرنوشت نیما نکیسا، علیرضا حقیقی و پدرانشان را نمی‌بیند؟ بهتر نیست خلیل آزمون بیشتر روی تصمیماتی که پسرش می‌گیرد و عملکرد سردار تمرکز کند تا این جواهر فوتبال ایران در جاده خوشبختی قدم بگذارد و در تیم‌های بزرگ جهان بازی کند؟

شاید وقتش رسیده آزمون و پدرش در خصوص این حواشی و اتفاقات بازنگری داشته باشند و بیشتر حواسشان را روی موفقیت سردار جمع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردارپرسپولیسی؟؟؟؟؟خخخخخ سردارم چسپوندین به پرسپولیس مثل ترابی مثل خیلی ازملی پوشای دیگه اینقذرتکرارش میکنین که خودشونم باورشون میشه این راهکارروخیلی وقته دارین استفاده میکنین

    • بدون نام

      از یه..... چه توقعی داری

      پاسخ ها

      • ali adye

        خودت یه .... هستی فهمیدی

    • شهرام

      تمام تقصیرات به گردن صدا و سیما و مجریان این ارگان است و در راس آنها فردوسی پور . چرا وقتی فوتبالیستها وظیفه خودشونو دارن انجام میدن از اونها ابرستاره میسازن . چرا برای اونها حماسه سازی میکنن . چرا بیجهت بزرگشون میکنین که حالا کار به اینجا برسه . الان تیم ملی ما با گل بخودی مراکش و پنالتی بناحق در برابر پرتقال داره جای قهرمان جهان گذاشته میشه . چرا ؟ واقعا چرا؟ چرا یه برنامه مختص آقای فغانی و تیمشون نمیزارن . چرا یه کلیپ کوتاه از داوری ایشون با این سرودهای حماسی پخش نمیکنن ؟ تیم داوری ما که هزار برابر بیشتر آبروداری کردن .؟ تا فرهنگ مردم عوض نشه وضع همینه . حتی پدر سردار آزمون ممکنه سفیر سازمان ملل هم بشه . چون پسرش ۲۷۰ دقیقه فقط راه رفته

      پاسخ ها

      • ali adye

        تو اصلا از فوتبال چی میدانی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج