۷۲۹۸۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

اسپانیا با پیروزی خفیف مقابل تونس برای آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ آماده شد.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال اسپانیا، حریف تیم ایران در دور گروهی جام جهانی که یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت ها به حساب می آید، در آخرین بازی دوستانه خود پیش از این مسابقات به مصاف تونس رفت و موفق شد این حریف آفریقایی را به سختی و با یک گل شکست دهد.

دیدار دیشب شاگردان جولن لوپتگی را به روایت چند عکس مهم ملاحظه می کنید:

ماتادورها پس از دوران فوق العاده ای که در قالب بازی های دوستانه و مقدماتی سپری کرده و مدتهاست متحمل هیچ شکستی نشده اند، پا به آخرین بازی دوستانه قبل از جام جهانی گذاشتند؛ دیداری که بیش از هر چیز، آنها را برای بازی مقابل مراکش آماده کرد.

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

فانتزی باز میانه زمین اسپانیا پس از فصل پر فراز و نشیبی که در بایرن سپری کرد، حالا با شماره 10 تیم ملی به دنبال رسیدن به رویاهای خود در این عرصه است. تیاگو در کنار خود ستاره های دیگری مثل اینیستا را می بیند و با اتکا به آنها به درخشش در روسیه می اندیشد.

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

آلبا مثل همیشه با سرعت و ریکاوری فوق العاده بالای خود هم در حملات اسپانیا مشارکت بالایی داشت و هم در کارهای دفاعی موفق ظاهر شد. یکی از لحظات مهم بازی دیشب درباره او، مصدومیتش در محوطه جریمه خودی و روی ارسال بازیکنان تونس بود. آسیب دیدگی آلبا می توانست شوک بزرگی به لوپتگی وارد کند و امیدواری فوق العاده ای به مربیان تیم های حریف اسپانیا از جمله کارلوس کی روش بدهد. البته مدافع اسپانیا پس از دقایقی به زمین بازی بازگشت.

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

مهم ترین نقطه ضعفی که در بازی شب گذشته از اسپانیا دیده شد، سمت راست خط دفاعی این تیم بود. اودریوزولا در پر کردن جای دنی کارواخال ناموفق ظاهر شد و ضعف زیادی به خصوص در بخش دفاعی از خود نشان داد. به همین دلیل تونسی ها سعی می کردند معدود حملات خود را از سمت راست دفاع اسپانیا ترتیب بدهند. او بیشتر از یک نیمه هم فرصت بازی از سوی لوپتگی پیدا نکرد و جای خود را به ناچو داد. در صورت نرسیدن کارواخال به دور گروهی جام جهانی، این منطقه بزرگ ترین پاشنه آشیل لاروخا خواهد بود.

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

ستاره سال های اخیر تیم بارسلونا که چندی پیش رسما از این تیم خداحافظی کرد و به جی لیگ ژاپن پیوست، هنوز جایگاه خود در تیم ملی را از دست نداده و مغز متفکر ماتادورها به حساب می آید. آندرس اینیستا در کنار پاس های عمقی منحصر به فرد خود، اقدام های زیادی برای دریبل داشت و تلاش بسیاری کرد تا گره بازی را برای اسپانیا باز کند. اینیستا مرد اول میانه میدان تیم لوپتگی در جام جهانی خواهد بود و کماکان با وجود هافبک هایی مثل ایسکو و تیاگو، پایه گذاری حملات اسپانیا به عهده این بازیکن باتجربه است.

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

مارکو آسنسیو دیشب فقط 30 دقیقه بازی کرد و نتوانست در این مدت تاثیر خیلی زیادی روی بازی تیمش بگذارد. او در اسپانیا هم مانند رئال به دنبال فرصتی است تا خود را نشان دهد و به عنوان جوان اول لاروخا به ترکیب اصلی این تیم اضافه شود.

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

تعویض های لوپتگی در نیمه دوم به خصوص در خط حمله جواب داد. رودریگو که در نیمه اول خوب ظاهر نشده بود، از زمین بیرون رفت و جای خود را به دیگو کاستا داد. دقایقی بعد هم یاگو آسپاس به جای آلبا وارد زمین شد تا خط حمله اسپانیا سر و شکل دیگری بگیرد. در دقایق پایانی هم حرکت کاستا و پاس او به ضربه آسپاس منجر شد که رقم زننده تنها گل تیم اسپانیا به تونس بود.

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

پس از 85 دقیقه، سرانجام لاروخا از زیر فشار خارج شد و با گلی که آسپاس به ثمر رساند، از دومین تساوی پیاپی قبل از جام جهانی فرار کرد. اسپانیا با این پیروزی آماده بازی بسیار حساس خود مقابل پرتغال می شود.

شُمردن دندان‌های اسپانیایِ لوپتگی!

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران هم آنالیزورهایی را برای تماشای بازی اسپانیا به ورزشگاه کراسنودار فرستاده بود. تیم ملی ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی روز ۳۰ خرداد به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج