۷۲۸۰۱۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

علی کریمی؛ خودت را دریبل بزن!

حالا نوبت منتقدانی مانند علی کریمی است؛ دلمان یکی از آن جادوهای همیشگی می خواهد؛ اما نه در مستطیل سبز بلکه در فضای مجازی.

ورزش سه: در ماه های منتج به جام جهانی بارها فضای حمایت از تیم ملی به ۲ دستگی کشیده شده و ۲ گانه کی روش- کریمی، کی روش- برانکو و حتی کی روش- شفر، باعث شد فرصت زیادی از زمان آماده سازی تیم ملی در مسیر غلطی مورد استفاده قرار گیرد.

نقد کردن وظیفه هر انسان متعهدی است و گرچه برخی از منتقدان تیم ملی از جمله علی کریمی می توانستند در مورد برخی موارد روش دیگری را پیش بگیرد، اما به هر حال همین رنگ و بوی تعهد که گرچه در برخی روزها فضای شخصی به خود گرفته، قابل ستایش است و در روزهایی که بسیاری منافع شخصی را به سود جمعی ترجیح می دهند، علی کریمی را از خیل عظیم دیگر فوتبالیست ها جدا می کند.

اما حالا تیم ملی ایران در آستانه حضور در جام جهانی بوده و متاسفانه در افکار عمومی، فضا به ۲ دسته حامیان تیم ملی یا بهتر بگوییم کارلوس کی روش و حامیان علی کریمی تقسیم شده است.

بی شک این نتیجه، مورد نظر جادوگر و دیگران نبوده و او برای رقم زدن چنین فضایی انتقادات خود را ابراز نکرده است زیرا تعهدات ناسیونالیستی او بر کسی پوشیده نیست، اما به هر حال در حال حاضر به راحتی در فضای مجازی قابل لمس است که برخی حتی به تندی آرزوی ناکامی تیم ملی را در جام جهانی دارند تا مدعی شوند نظرات کریمی در خصوص سرمربی پرتغالی صحت داشته است.

انگار فراموش کرده ایم ۱۱ بازیکنی که قرار است ۲۵ خرداد در دیدار برابر مراکش نبض ۸۰ میلیون ایرانی را در دست بگیرند، با لباس تیم ملی ایران به میدان می روند و نه با پرچم کی روش یا علی کریمی و امثال آنها.

این تیم ملی متعلق به تمامی اقشار جامعه است. جوان های سرافرازی که تا ۱۰ روز نماینده ما در روسیه هستند همان آرزوهای برآورده شده نسل من و امثال من هستند که حالا برای تعبیر یک رویا، کنار هم قصد جنگیدن دارند.

بی پرده بگوییم؛ ای کاش منتقدان از جمله علی کریمی برای یک ماه هم شده اختلافات خود را کنار بگذارند و با حمایت از تیم ملی، در یکدست شدن فضای حمایت از تیم ملی ایران نقش آفرینی کند.

از خاطر نبریم این بازیکنان اگر بازی های دوستانه فوق العاده ای نداشتند، اگر لباسی که می پوشند اصل آدیداس نیست و اگر از تدارکات مناسب برای رسیدن به روسیه بهره نبرده اند، همه دلخوشی خود را معطوف به حمایت بی مضایقه و همه جانبه از مردم کرده اند و اینجاست که حالا یک بار دیگر، دلمان برای هنرنمایی های علی کریمی تنگ شده است.

کاش می شد با گذاشتن یک پست یا یک مصاحبه کوتاه، منتقدان نیز برای مدتی اختلاف نظرات خود را فراموش کرده و در تلطیف فضا برای حمایت همه جانبه از تیم ملی سهیم باشند.

حالا چشم و دل ملتی به ساق های ستاره های ایرانی است و ای کاش بار دیگر علی کریمی و امثال او مانند همیشه باشند؛ آن علی کریمی که سالها برای منافع مردم کشورش تلاش کرد.

آریا فاطمی مقدم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدی

      کیروش ول کن ماجرا نیست و دوست داره حرفای بی ربط بزنه.

    • مهرداد س

      کریمی نباید در دام سیاه بازیهای کیروش گرفتار بشه و باید در این برهه از تیم ملی حمایت بشه ضمن اینکه نویسنده هم باید یک تلنگری هم به کیروش میزد که در آستانه جام جهانی تیکه پرانی نکنه

    • بدون نام

      منافع خودش نه کشورش چون اگر کشورش بود این همه جوسازی نمیکرد

    • javad persian

      به نظرم علی کریمی خودش شخصا ادم خوبی هست و یه عده ادم سود جو دارن تحریکش میکنن و علی رو در مقابل تیم ملی قرار میدن.
      کسایی که سود میبرن از این که تیم ملی ضربه بخوره تا بتونن جای کیروش رو بگیرن قبل کیروش کسی نتونست تو تیم ملی این همه سال دوام بیاره چون کیروش با تیم خودش یعنی تیم ملی ایران همیشه برنده بود توی همه این سالها اون از همه ما ایرانی تر بود.
      کریمی اگه زرنگ بود نباید خودش رو مقابل تیم ملی قرار میداد.
      اگه تیم با کارلوس کیروش بتونه نتیجه بگیره و موفق بشه اونوقت چی میخواد بگه کیروش ادم زرنگ و با دانشی هست و حتی از علی کریمی دعوت کرد که در کنارش باشه و به تیم کمک کنه ولی علی کریمی طبق عادت نتونست با مربی کنار بیاد و شروع کرد به تخریب و کیروش اونو کنار گذاشت
      برای کریمی واقعا متاسفم به خاطر حماقت و سادگیش
      زنده باد تیم ملی.... ❤️

    • خان

      یک جوری حرف میزنی انگار علی کریمی مقصره.اگه تیم نتیجه نگیره مقصر اصلی فدراسیون و بعد آقای کیروشه ، فدراسیون اینقدر جذبه نداره که به کی روش بگه دست از این بچه بازیا بردار و سرت تو آخور خودت باشه. بعد از جام جهانی همین کی روش اولین کسی که میکوبه تاج و همدستاشه بعد از ایرانیا انتقاد میکنه ، بعد به اسطوره ها توهین میکنه ،. با همه ی این حرفا میخواد بگه من مربی بزرگی هستم و شما هیچی نیستید ، میگید نه تا بعد جام جهانی صبر کنید.

    • سهیل

      احسنت
      واقعا صحبت درست و بجایی بود

    • بهروزبایی

      شما نویسنده محترم یکی به نعل میزنی ویکی به میخ ولی آخر کار دوست داری نعل کج باشه ولی کور خوندی شما هم کی رو ژی پور هستی
      کجا بودی وقتی که مربی تیم ملی به تمام ایرانیان اهانت کرد و هر چه لایق خودش بود نثار ما کرد
      بازی با کلمات فقط کار شماهاست راستگویی بلد نیستید

    • بدون نام

      این نویسنده داره چرت و پرت میگه حالش خوب نیست...بزن به چاک بابا....با این تیم ....ایشالا ک گل باران بشه و بباد ایران.آمین

    • بدون نام

      ضر نزن کریمی تکرار شد نی نیست

    • پورسنایی

      زیادی زر میزنه تازگیها با مینا هم ریخته رو هم بد جور خودشونو از چشم مردم انداختند

    • علی

      جاروگر

    • بدون نام

      کریمی ولش کنین من که نمیشناسمش

    • بدون نام

      ما دوست داریم تیم موفق بشه ولی کیروش نمیخواد! میخواد پرتغال راحت صعود کنه!

    • بدون نام

      این تیم میلی کیروش تا تیم ملی ایران

    • وطندار

      البته که علی کریمی بازیکن بسیار خوبی بود ولی بعد از بازیگری هیچکس را قبول نداره وخودش را تافته جدا بافته می دونه به خودش اجازه میده از رئیس فدراسیون تا سرمربی تیم ملی به همه توهین کنه
      درآستانه آغاز جام جهانی تیم ملی را درگیر حواشی کرده و تمام وقت مشغول خیانت به تیم ملی وآررزوهای ملت ایران است که این موضوع از حماقتهای بی پایانش سرچشمه میگیره ای کاش یک مدتی ........میشد تا جام جهانی تمام بشه تا بعد هر تسویه حسابی داشت با کیروش انجام بده
      وقاحت هم حدی داره!!!/

    • بدون نام

      سلام یک پیشنهاد، بعد از جام جهانی یک مسابقه تدارکاتی بین تیم ملی کی روش و تیم جا مانده های تیم ملی برگزار بشه به مربیگری برانکو و قلعه نویی، اینجوری عیار مربیان و بازیکنان بهتر مشخص میشه و حرف و حدیثی هم باقی نمی مونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج