۷۲۷۲۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سوارس: نیمار به خاطر پول به پاریس نرف

ستاره خط حمله تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا معتقد است روسیه، آخرین حضورش در رقابت های جام جهانی نیست.

خبرگزاری فارس: لوئیس سوارس در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در حالیکه ۲۳ سال داشت، اولین حضورش را در یک دوره مسابقات جام جهانی تجربه کرد.در آن پیکارها وی همراه با تیم ملی اروگوئه به مقام چهارم رسید.

در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز با تیم کشورش در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.سوارس در مصاحبه با هفته‌نامه کیکر آلمان اظهارداشت:فکر نکنم مسابقات روسیه، آخرین حضورم در یک جام جهانی باشد در ژانویه ۳۱ ساله شدم و در جام جهانی بعدی، ۳۵ ساله خواهم بود.در چنین سن و سالی، هنوز امکان حضور و بازی کردن وجوددارد.اما حالا قرار است در روسیه سومین حضورم را ببینم و از این بابت لذت می‌برم.

وی در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در بازی نیمه نهایی با هلند، به خاطر خطای گرفتن توپ با دست و دریافت کارت قرمز در بازی با غنا، غیبت داشت. در جام جهانی ۲۰۱۴ نیزبه خاطر گازگرفتن در بازی با ایتالیا، در مصاف آخر تیمش غایب بود.سوارس در مورد این دو اتفاق عنوان کرد:شاید برخی سئوال کنند بعد از این دو جام، قرار است چه حرکت دیگری از من سر بزند.اما در پاسخ به آنها می گویم هیچ اتفاقی قرارنیست رخ دهد.اکنون چهره قدیمی تیم هستم و باید به تیمم کمک کنم و البته مراقب نیز باشم.

فوروارد بلندقامت در مورد لیونل مسی، ابرستاره و هم‌تیمی‌اش در بارسلونا نیز عنوان کرد:لئو هم تیمی و دوستم است.او همچنین یک انسان خوب و پدر خانواده‌ای ارزشمند است.همه دنیا به او به چشم مسی نگاه می‌کند اما من اینگونه نیستم.اما حتی برای من که هم‌تیمی‌اش هستم، در زمین گاه و بیگاه لحظاتی اتفاق می‌افتد که می‌بینم چه فوتبالیست بزرگی است

مهاجم تکنیکی در پاسخ به این سئوال که آیا تابستان گذشته برای ماندن نیمار در بارسلونا و نرفتن به پاری‌سن‌ژرمن تلاش کرده، نیز گفت:من و مسی با او حرف زدیم.چون نیمار خودش از ما در این مورد نظر خواست.او مردد بود.مدت‌ها در بارسا بازی کرده بود و در اینجا همه چیز داشت.فکر نمی‌کنم او به خاطر پول به پاریس رفت.چون دنبال اهداف دیگر بود.

سوارس همچنین در مورد آینده‌اش نزد کاتالان‌ها عنوان کرد:با بارسلونا تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارم که با در نظر گرفتن تبصره موجود در آن،‌تا سال ۲۰۲۲ در بارسا می‌مانم.آرزوی من این است که به فوتبالم در بارسا خاتمه دهم.اما دسترسی به این هدف، راحت نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج