۷۲۱۹۷۵
۶۴ نظر
۵۰۰۲
۶۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ هدایتی به اظهارات کارلوس کی‌روش

مالک شرکت استیل آذین به اظهارات کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.

بانک ورزش: حسین هدایتی در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی درباره انتقال شبانه دو بازیکن از استقلال به پرسپولیس در اردوی تیم‌ملی در یک فایل پاسخ داد.

هدایتی گفت: کی‌روش باید خودش را به یک روانشناس نشان دهد. علیرغم اینکه فکر می‌کردم ایشان فردی جنتلمن، بادانش و باشخصیت هستند اما متوجه شدم فردی دروغگو، بزدل و .. هستند و برای اثبات این موضوع حاضرم در هر محکمه‌ای حضور پیدا کنم و اسناد آن را ارایه کنم. او چگونه حاضر است به انسان‌هایی که خادم این فوتبال بوده‌اند تهمت بزند. سرمایه ملی ما بازیکنان‌مان هستند چه در نسل‌های قبل و چه نسل فعلی هستند؛ آنها افتخارآفرینی کردند نه فقط سرمربی!

آقای کی‌روش اگر آن ماه‌هایی که حقوق معوقه خود را نگرفته بودی و بلیت گرفتی بودی تا شبانه ایران را ترک کنی ... در زمان مدیریت کفاشیان، اگر به دعوت همان علی کریمی اسطوره فوتبال کشورمان به هتل نمی‌آمدم، شما دو شب قبل از پرواز به استرالیا شبانه ایران را ترک کرده بودی!

فراموش کردید که به من گفتید آقا پاداش تیم‌ملی را هنوز نداده‌اند و من با یک فقره چک پاداش تیم‌ملی را برای شما صادر و همان شب تقدیم‌تان کردم.

فراموش کردید که ۳ سال پیش من به دعوت شما ساعت ۸ شب به هتل آزادی آمدم. فراموش کردید من در جمع بازیکنان و روی میز شام در همان زمان کفاشیان وقتی پیراهن با امضای بازیکنان عزیز به من هدیه دادید در چند دقیقه صحبت با ملی‌پوشان چه تعریف و تمجیدهایی از ما کردید. خاطرتان هست که گفتید کاش پرزیدنت (رییس) فوتبال ایران آقای حسین هدایتی بود؟

می‌خواهید فیلم‌های آن زمان که دوستان از طریق موبایل صحبت‌های شما را ضبط کردند برای به جا آمدن حافظه‌تان از بازیکنان و آقای نمازی و دوستان دیگر بگیرم و در فضای مجازی منتشر کنم تا مردم ببینند؟ این چه اظهارنظری بود که انجام دادید؛ من ساعت ۱:۳۰ شب به هتل آزادی آمدم؟ من ساعت ۸ شب با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت و مترجم شما، پیروانی و شما دور یک میز شام در ساعت ۸ شب نشستیم.

پاسخ هدایتی به اظهارات کارلوس کی‌روش

آن شب به شما گفتم چه کنم که علیه مردم کشورم و کشور جمهوری اسلامی ایران مصاحبه نکنی؟ شما از آقای وزیر گله‌مند بودید و من به خاطر اینکه برای فوتبال ایران حاشیه درست نکنید گفتم چه می‌خواهید که فراهم کنم. گفتی 7 ماه است که حقوق نگرفته‌ام و من برای بار دوم 7 ماه حقوق عقب افتاده شما را پرداخت کردم. فراموش کردید که گفتید من لباس ندارم و این امکاناتی که به ما می‌دهند خیلی ضعیف است و این لباس برند دار نیست. گفتم چه برندی نیاز دارید؛ آدیداس، نایکی یا ... گفتید آدیداس! آنجا از ساکت خواهش کردم تا بهترین لباس آدیداس را برای شما فراهم کند و وجه آن را تامین کردم تا سریعا برای شما تامین شود.

گفتم (با اشاره به کی‌روش) دیگر چه می‌خواهید؟ گفتید کره برای هر برد 15 هزار دلار به بازیکنان هدیه می‌دهد. در حضور آقایان تاج و ساکت و پیروانی و مترجم‌تان، گفتم آقای تاج چقدر می‌توانید تامین کنید که گفت 2 هزار و 500 دلار. گفتم 5 هزار دلار آن را من نفری می‌دهم که می‌شود 7 هزار و 500 دلار و 50 درصد پاداش را نسبت به کره برای شما فراهم می‌کنیم. گفته بودیم امکانات کشور ما محدود است و شما می‌دانستی اگر دنبال این توقعات هستید می‌توانستید در کره مربیگری کنید! اگر ملت ما را دوست دارید با این امکانات ما کنار بیا. همان شب تشکر کردید و گفتید 7 هزار و 500 دلار هم خوب است.

آقایان تاج، ساکت و پیروانی خاطرتان هست آن شب در هتل گفتم نگران نباشید و قول‌هایی که دادم عمل می‌کنم. آقای تاج گفت من قول‌های ایشان را ضمانت می‌کنم ولی شما آقای کی‌روش گفتید نیازی به ضمانت نیست و خودم هدایتی را بیشتر از شما قبول دارم.

همان شب بحث بازیکنان ملی را اشاره کردید. من 8 شب آمدم و 12 شب خواب هستم و 1:30 هتل نمی‌آیم که اگر هم بیایم برایم افتخار است که برای تیم ملی و پرسپولیس 3 صبح هم جایی حاضر شوم ولی آن شب 8 به هتل آمدم.

سید جلال می‌تواند شهادت دهد که برای حفظ بازیکنان پرسپولیس 3 صبح هم جلسه داشتم ولی آن شب 1:30 نبود و ساعت 8 شب بود. آن شب من می‌خواستم با بازیکنان ملاقات کنم که تاج و ساکت گفتند به کی‌روش بگو و من از شما خواستم که با بازیکنان ملاقات کنم و شما گفتی نه اشکالی ندارد و به مترجم دستور دادید اتاق رزرو کردید برای من و گفتید هر بازیکنی را می‌خواهد به اتاقش ببرید و من گفتم اتاق رزرو نمی‌خواهم و در اتاق یکی از بازیکنان مشغول می‌شوم. 2-3 نفر را ملاقات کردم و نیم ساعت هم زمان نبرد. شما با روی خوش اجازه دادید هر بازیکنی را ملاقات کند.

من شما را فردی صادق، راستگو و شجاع می‌دانستم ولی دیدم دروغگو هستید و صداقت ندارید. انقدر با من احساس صمیمیت کردید که من را به شکار در افریقا دعوت کردید حالا شدم دوست دلال‌ها؟ نمی‌خواهم از شخص خاصی حمایت کنم ولی احتمالا خود شما دلال هستید.

من در فوتبال کشور نه سمتی دارم و نه مشغول هستم و تنها به عنوان یک هوادار فعالیت می‌کنم و افتخار می‌کنم برای پرسپولیس و فوتبال ملی هرکاری بتوانم انجام دهم. هر وقت دستور دادند دور شو و هزینه نکن اطاعت کردم و هر وقت خواستند حاضر شدم. خواهش می‌کنم مغلطه نکنید. اگر اختلافی دارید سر من خرابش نکنید و اجازه دهید زندگی‌ام را بکنم.


هر جا به من نیازی باشد با درخواست مسئولان ذیربط پای کار هستم. اجازه دهید به فعالیت‌های اقتصادی خودم برسم. نه قصد تیم‌داری و فعالیت در فوتبال دارم و نه می‌خواهم سمتی در فوتبال داشته باشم. بس کنید و انقدر دروغ علیه من نگویید.

هرچند من باید خویشتنداری می‌کردم و در آستانه حضور تیم ملی در جام جهانی روسیه این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کردم و باید همه حمایت کنیم تا شما نتیجه بگیری و افتخار آفرینی کنی تا از گروه صعود کنیم. از قدرنشناسی شما حسرت می‌خورم. در جام ملت‌های آسیا بعد از هر برد پاداش بازیکنان را یادتان رفته که همیشه از من تشکر می‌کردید؟ این مزد زحمات و خدمات من است؟ فراموش کردید در بازی آخر و میهمانی آخر گفتم اگر من این امکانات نظیر پاداش و لباس تیم ملی را فراهم کردم شما چه قولی به من می‌دهید؟ گفتید من هم قول می‌دهم تیم را موفق و پیروز به جام جهانی ببریم و من با شما دست دادم.

من به عنوان یک شهروند و علاقه‌مند به فوتبال و کشورم و نظام وارد شدم و هیچ سمت و مسئولیت و وظیفه‌ای نداشتم. کمی قدرشناس باشید. از دوستانی که از حرف‌های من می‌رنجند عذرخواهی می‌کنم ولی حق دارم از خودم دفاع کنم. شما با چه اجازه‌ای علیه اسطوره فوتبال کشورمان با این ادبیات صحبت می‌کنی؟ سال‌ها زحمت کشیده شده است تا اسطوره‌ای مثل کریمی در کشور ما پرورش پیدا کند. امثال کی‌روش مهاجر هستند و می‌روند.

آقای کی‌روش شما اجازه نمی‌دهی یک مربی داخلی کنارت پرورش پیدا کند و به مفاد قراردادت عمل نکردی.

واقعا متاسفم، من الان هم لازم باشد کمک می‌کنم و حمایت خواهم کرد ولی این گونه اتهامات را بس کنید. من شما را دوست داشتم آقای کی‌روش ولی اینگونه اظهار نظرات غلط را انجام دادید و ناسپاسی کردید و قضاوت را به عهده مردم می‌سپارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا ... صداش در اومد

    • بدون نام

      برای فدراسیون نشینهای واداده متاسفم. یک اجنبی شده همه کاره فدراسیون و به همه توهین می کند و بالاتر از همه به شعور ایرانی توهین میکند...

    • narges.rpj

      جوووووون
      همیجور پیش برو حاج حسین ... ما پشتتیم ...

    • بدون نام

      آقای هدایتی شما خودتون یکی از بزرگترین بدهکارهای بانکی هستی لازم نیست اینقد مظلوم. نمایی کنی..اگه کیروش حق چند فوتبالیستو خوره..شما حق چند هزار نفر؟؟

    • سالار

      بعد می فهمن از کجا خوردن...کی روش دلالی بیش نیست...همتون را میبره سر چشمه،بی آب برتون میگردونه...تمامی کارشناسان در خصوص دعوت های شرطی اش شک برده اند و همه دست به انتقاد زدند....

    • بدون نام

      احسنت،دیگه واسه همه مردم کثیف کاری های کی روش ثابت کردی هرچند که کل ایران میشناسن این دلال را

    • عماد تاجی

      افای اختلاس کن شما ک دربرنامه نوداعلام کردین اصلادسته چک ندارین

    • mrps

      درودخداوندبرحاج حسین هدایتی میلیاردرمعروف ارتش سرخ پرسپولیس
      ارزوی توفیق درهمه ی مراحل زندگی برای حاج حسین عزیز خوب جوابشو دادی وخوارش کردی ارتش سرخ ازشماحمایت میکنند

    • بدون نام

      بعنوان‌یکی‌ازمردمی‌کهقضاوت‌روبهشون‌واگذارکردی‌عرض‌میکنم‌که‌کیروش‌هم‌انسان‌است‌وکامل‌نیست‌ولی‌اونقدردارایی‌دارن‌که‌دستشون‌جلوی‌شما‌درازنباشه‌واگرکمکی‌کردین‌بقول‌خودتون‌به‌تیم‌کشورت‌کردی‌نه‌‌به‌شخص‌کیروش.درضمن‌من‌جای‌شماباشم‌ازین‌پس‌دست‌چهارنفرازگرسنگان‌کشورم‌رومیگیرم‌که‌واجب‌تره‌وقطعاشماهم‌برای‌رضای‌خداموش‌نگرفتین‌پس‌زیادمظلوم‌نمایی‌نفرماییدلطفا!

    • بدون نام

      آقای هدایتی خوب ازجیب خلیفه خرج می کنی خدا جای حق نشسته ایشا ا للله که روزی برسد رسوا شوی با این همه دروغ اگر راست میگی ازجیب خودت خرج کن نه ازوام های گرفته وپس نداده ی بیت المال

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه با این کار خیر ولی شما این پولا رو از کجا آوردی این مهمه

    • بدون نام

      ....
      تـو که فوتبال ایران رو به فساد کشیدی..

    • فتاح

      بله هرچی هست اینه که تاج ساکت هدایتی پیروانی مترحم تیم با سلیقه رنگی برخورد کردن درسته همه قرمز هستن ولی اونجا یه شخص حقوقی بودن نباید این کار رو میکردن همین حرف ها همون ها که هدایتی توی نود زد خودش اعتراف به رشوه دادنه واقعا متاسفم برا این کشور و به تیم خودم تاج که بجز هوادراهاش و خدا کسی رو نداره افتخار میکنم

    • بدون نام

      دمت گرم خوب گفتی

      دم یک هوادار پرجرات پرسپولیسی گرم که از جیب خودش برای این خرج کرده

    • بدون نام

      آخه تو چکاره ای آقای هدایتی .این همه پول از کجا میاری .تو باید دادگاهی شوی

    • بدون نام

      وقت نقل وانتقالات شد این هدایتی مافیای کثیف سرکلش پیدا میشه فتبال به گندکشیده حالم به هم میخوره از این کثیف مافیای

    • ناشناس

      ماشالله خدمت پرسپولیس و فدراسیون به همدیگر دو طرفه است
      مگه فدراسیون میتونه با این همه خدمت به پرسپولیس جام نده

    • arvin

      آقای هدایتی پس عمه من بود افتاد زندان ؟؟؟ فساد شما ثابت شده و هوادارای لنگ احساسی از شما دفاع میکنن چونکه چ بسا با پولهای هنگفت چ بازیکنانی رو ک در یک قدم تاج کبیر بودن لنگی کردی یا پاداشهای نجومی به بازیکنان لنگ میدادین باید هم محبوب لنگیها باشی وگرنه .....

    • حسین

      مرحبا اقای هدایتی
      فوتبال ایران رو به گند کشیدی با او پولهای کثیفت
      پرسپولیس رو که فاتحه شو خوندی حالا مونده تیم ملی
      واقعا نفرین بر تو

    • بدون نام

      وای خداآااا !!!! این همه پول از کجا میاری؟؟؟خوش بحال اونایی که شما رو دارن!! منم میخوام

    • کاردوک

      کی روش نمک به حرومه
      وقتی دید دیگه پولی بهش نمیماسه این حرفارو زد
      در ضمن این زرارو زده که مردم سرگرم شن و نگن چرا بعضی هز بازیکنا رو خط زدی یا دعوت نکردی
      یه دلال به تمام معنا

    • بدون نام

      این اقا چاه نفت داره ؟؟؟!!!
      همینطوری پول میده عجب !!! یا از کیسه بیت المال میبخشه

    • چهار شنبه

      مردم را وادار به قضاوت در خصوص کینه های
      خود نکنید، مردم کسانی را که در این زمان حساس برای تیم ملی هاشیه درست میکنند
      نفرین خواهند کرد. آقای پرادعا مگر ملاقات در
      ساعت 8 یا 1 شب چه تفاوتی داشته که شما
      را اینقدر آشفته کرده، اینها همه بهانه است،
      پشت این ماجرا سوء نیت های دیگری نهفته
      است. با این رفتار بیموقع ات از پشت خنجر زدی
      و قضیه گاو نه من شیر ده را تکرار کردی.
      نتیجه ای که تیم ملی این چند سال با آقای کی روش کسب کرده در طول تاریخ بینظیر بوده، که
      متأسفانه کسی قدر نميداند. به امید تداوم این
      موفقیتها. زنده باد تیم ملی ایران.

    • بدون نام

      اجنبی پست و کثیف ای دلال از ایران برو.کیروش پست

    • بدون نام

      احسنت

    • Perspolis

      احسنت حاج حسین خوب زدی تو برجکش مردک دلال دروغگو قدرنشناس

    • بدون نام

      شما با پول بیت المال خادم فوتبالی!!!!واقعا اگه پول زحمتته باور میکنیم اگه واقعا قصدت کمک به فوتباله به تیمهای دیگه هم کمک کن چرا فقط به پرسپولیس خرج میکنی قسم حضرت عباس تو رو باور کنیم یا دم خروس رو

    • بدون نام

      چرا باید آقای هدایتی اینقدر دروغ بدی .مگه شما بطور فعل در امورات تیم سرخ فعالیت نمیکنی .مگه نرفتی در هتل وزیران بجه های این مخالف زدی ....چرا هی خودت را برخ میزنی .میخواهی مطرح شوی .تمام مردم ایران میدانند. چند ماه پیش هم میان شما وسران تیم سرخ اختلاف پیدا شد .آنهم خیلی زشت که جلو هم دیگه در آمدید. چرا اسم اینوره را به شخصی میدهید که فوتبال را عارت کرد .و قصر ایشان زبانزد خاص وعام است از کجاه آورده است .از ارث بایشان رسیده .استوره .یعنی بهزادی ...جاسمیان .پروین .حجازی .و.....اقای خاص مقداری بخودتان بیایید .وهمنطور که میگیید خواهشا از فوتبال کنار برید بگزارید فوتبال از وجود شماها پاک شود .مافیایی شما بزرگترین خسارت رو به جامعه فوتبال زده است

    • naseri

      هو هو حسین مافیایی هو هو، حسین مافیایییی

    • بدون نام

      چرت نگودرموردکیروش بزرگ پرافتخارموفق درستکار باتعصب مگه فدراسیون نیست که توبه جای اونهاپول میدی وبه جزکیروش کلی شاکی داری

    • بدون نام

      دمت گرم حاج حسین این شارلاتان باید جواب مردمو بده حقه باز

    • @cocain.m1368

      کیروش(دلال موزامبیکی) همیشه بزدل و دروغگو بوده و از نظر رفتاری کاملا شبیه روباه میمونه

    • افشين اقاربيع

      ....اين عتيقه من من ميكنه،جرا يه مدرسه فوتبال يا باشكاه فوتبال كه مشكل مالي داره نميخره رشد بده بدرد فوتبال بخوره،،،،جرا جلو شو نميكيرن ،شايد بزركارو هم خريده،از معزلات فوتبال يكي همين اقاست

    • بدون نام

      خوب با پول بیت المال حال می‌کنی هدایتی به ما هم یاد بده

    • بدون نام

      شما بنده کفش کارلوس کیروش عزیز نمیشی. دلال باید خجالت بکشی هدایتی دلال پول ساندویچ دادی چیزی نگفتیم. بازیکن های مارو میدزدی دلال

    • بدون نام

      هدایتی کیه که باید حرفاش به صمع و نظر ملت برسه؟ برو دنبال کارت عمو

    • سعید

      آقای هدایتی از پول بیت المالی لطفاً خرج تیم لنگ و تیم ملی نکن .والا مردم هیچ رازی نیستند از پول ملت دزدی شه بعد برای چاپلوسی شما و معروفیت این کارها و بکنی.

    • بدون نام

      هدایتی تو چیکار فوتبال دارید حتما ازش سود می بری دلالی

    • سادات

      سلام اقای هدایتی من سه ساله تونوبت هستم قرار بود کمکم کنید اما خودتون پیچوندید حالا ازکارهای قشنگ تون میگید شما کارخیرتون و فقط جلو دوربین میکنید سادات هستم اقامحرم راننده حاج علی اقا میشناس منو

    • M. f

      بخدا این موزامبیکی خودش آخرت دلاله این فکر میکنه مردم هم مثل خودش ابلح هستن ولی کور خوندی مردک دستت رو شده بر همه

    • بدون نام

      چقدر پول دارد آقای هدایتی!!!!!!!! واقعا فکر کنم چند تا فوق تخصص دانشگاه سراسری دارید

    • بدون نام

      آقای هدایتی لطفا پولهائی که از بیت المال غارت کردی را حیف و میل نکن و به بیت المال برگردان

    • بدون نام

      این دلال موزامبیکی یک پول پرست بیش نیست... ،هدایتی نبود امثال تو الان شلوار نداشتن بپوشن....درود بر هدایتی

    • محسن پرسپولیسی

      سلام.حاج آقای بزرگوار شما رو پرسپولیسیها میشناسند قبولت دارند بهت عشق میورزند.همون جور که شما عاشق پرسپولیس هستی .پس نگران این آدم ....و الباقیشون که از حسادت میمیرند نباش. پاینده باشی حاجی واقعا امیرکبیر پرسپولیسی .عزت شما زیاد خداوند پشت و پناهت.عشقی

    • Del

      ادم نمی‌دونه حرف کیو باور کنه.....

    • بدون نام

      مافیای کثیف همه میشناسنت

    • محمد

      بدهکار هزار میلیاردی بانک سرمایه

    • بدون نام

      دمت گرم حاج حسین عزیز دهن کیروش کیسه کش ووو همه رو بستی ایول داری مرد

    • بدون نام

      چرا هرجا از فساد،پرداخت غیر متعارف پول به بازیکنان ،مربیان وغیره مطرح می شودجناب هدایتی حضور دارندجناب هدایتی از این فوتبال چه می خواهند اگر واقعا به مردم وکشورت علاقه داری بجای اینهمه ایجاد فساد در فوتبال بهتر نیست در جای دیگه وبه روش صحی تر به مردم وکشورکمک کنی تااینگونه علرغم کمک غیرمتعارف همه راگرفتارنکنی.

    • کریمی

      واقعا متاسفم واست تو که بدهی خودت نمی دهی اگر منافع ندارید چطور حاضرید میلیاردها پول خرج کنی

    • خادم

      یا کمک نکن یا اگ میکنی انقد منت نزار آقای هدایتی

    • بدون نام

      کیروش دلال از فوتبال ایران گم شو

    • بدون نام

      درود بر حاج حسین....مرگ بر کیروش دلال

    • بدون نام

      درودره باز و دروغگو شما هستید اقای هدایتی

    • بدون نام

      کیروش دیگه گندشو درآورده

    • علی

      آقا هدایتی شما عابر بانک تمام تیمهای ملی هستی گلم

    • علی

      آقا هدایتی شما عابر بانک تمام تیمهای ملی هستی گلم

    • بدون نام

      ابرامویچ ایران حسین هدایتی دوباره میان سراغت همه به پولت احتیاج دارند

    • @cocain.m1368

      چرا نظراتو نشون نمیدین فقط دلبخواهی نظراتو نشون میدین واقعا که

    • علی

      دمت گرم همش لطف بوده
      اما ای کاش این پولهارو به این مفت خورها نمیدادی میبردی تو مناطق محروم هزینه میکردی
      فوتبال چیه که پولم براش خرج بشه
      البته فعلا همه چیز کشور به هم میاد

    • بدون نام

      احسنت حاج حسین

    • محمد

      حاج حسین به معنای واقعی مردی... اون اجنبی هر حرفی میزنه مهم نیس اون پول پرسته

    • f

      دمت جیز حسین جون

    • رضا

      دمت گرم حاج حسین هدایتی خوب حال این کلاه بردارو گرفتی شیر مادرت دو قبضه حلالت باشه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج