۷۱۶۰۱۸
۱۵ نظر
۵۰۱۰
۱۵ نظر
۵۰۱۰
پ

پیشنهاد ۴ میلیون دلاری یک باشگاه عربی به تیام

بدتر از این نمی‌شود‌؛ اگر مامه‌تیام، بعد از درخشش در استقلال، ساكش را ببندد و از این باشگاه برود. یك مشكل اساسی همواره در استقلال وجود داشته‌؛ اینكه با بازیكنان سفت و سخت قرارداد نمی‌بندد.

خبر ورزشی: بدتر از این نمی‌شود‌؛ اگر مامه‌تیام، بعد از درخشش در استقلال، ساكش را ببندد و از این باشگاه برود. یك مشكل اساسی همواره در استقلال وجود داشته‌؛ اینكه با بازیكنان سفت و سخت قرارداد نمی‌بندد.

سال گذشته، این باشگاه با كلی سر و صدا كاوه رضایی را آورد. او اما در پایان فصل به شارلوا رفت، بدون اینكه یك ریال به آبی‌ها پول بدهد. در این بین، كاوه چیزی حدود یك میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از استقلال گرفت. بعد از او، مورد جباری اتفاق افتاد. مجتبی به استقلال بازگشت و پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه ادعا داشت با او قراردادی بسته‌اند كه هر وقت بخواهند، فسخش می‌كنند. كمی كه گذشت، مشخص شد این ادعا هم صحت ندارد. جباری بعد از اخراج، به كمیته تعیین وضعیت رفت و حالا باشگاه استقلال به خاطر شكایت او مجبور به پرداخت غرامت ۶۴۰ میلیون تومانی است. حالا شنیده می‌شود امید نورافكن هم بدون پرداخت یك ریال به باشگاه، راهی شارلوا می‌شود تا مشخص شود بعضی ادعاها درست نبوده است. مورد تیام را هم می‌توان فصل الخطاب این بحث جنجالی دانست. باشگاه استقلال ژانویه سال گذشته مامه تیام را جذب كرد و كسی تصور نمی‌كرد این بازیكن ستاره شود. باشگاه اما خبر داشت او چه بازیكن توانمندی است و طبیعتاً باید قرارداد سفت و سختی امضا می‌كرد. حداقل امضای قرارداد ۹۵۰ هزار دلاری ایجاب می‌كرد استقلال برای رضایتنامه هم پول سنگینی طلب كند اما در كمال ناباوری باشگاه آپشن ۲۰۰ هزار دلاری برای صدور رضایتنامه را امضا كرد تا حالا نگرانی شدیدی بابت جدایی مامه داشته باشد. وینفرد شفر می‌خواهد این بازیكن به هر شكل ممكن در استقلال بماند ولی مشكل اینجاست كه قرارداد طوری امضا شده كه او می‌تواند برود. حداقل در این شرایط، باشگاه‌ها سود كلان نصیب‌شان می‌شود ولی عایدی استقلال از جدایی این بازیكن تنها ۲۰۰ هزار دلار است كه با توجه به قیمت بازیكنان، چیزی به حساب نمی‌آید. تیام یك سر و گردن از خیلی از فورواردهای لیگ بالاتر است و اگر باشگاه بخواهد بازیكنی در سطح او بگیرد، باید به مراتب هزینه‌ای بالاتر از ۲۰۰ هزار دلار بپردازد.


سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیكن به كار گرفته و حتی با ایجنت این بازیكن صحبت‌هایی داشته است. تیام به استقلالی‌ها گفته نمی‌تواند در باشگاه بماند و باید به فكر آینده‌اش باشد. مامه فاش كرده یك باشگاه عربی، پیشهادی به ارزش 4 میلیون دلار به او پیشنهاد داده و طبیعتاً این در مقابل رقمی كه از استقلال می‌گیرد، بسیار چشمگیر است. اگر استقلال آپشن 200 هزار دلاری برای رضایتنامه را در قرارداد مامه نمی‌گنجاند حالا حداقل می‌دانست اگر تیام برود، می‌تواند سود كلانی از این انتقال داشته باشد. ایجنت تیام به باشگاه گفته با توجه به قول و قرارهایی كه گذاشته‌اند، قصد جدایی دارند و این بازیكن احتمالاً مقابل ذوب‌آهن آخرین بازی خود را انجام می‌دهد و پس از آن جدا می‌شود. افتخاری تأكید كرده به سادگی با رفتن او موافقت نمی‌كنند ولی طبیعتاً وقتی شرط این بوده كه 200 هزار دلار بدهد و برود، باشگاه نمی‌تواند اقدام جدی در این زمینه كند. تیام دیروز تمرینات خود را بعد از اتمام مصدومیتش با تیم آغاز كرد و مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌رود. ایجنت تیام به آبی‌ها گفته احتمالاً دیدار با ذوب‌آهن احتمالاً آخرین بازی فصل او خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشید کیسه کشا

    • مهدی

      خوشحالم که با پست امروزش بر و بچه خبر ورزشی رو قهوه ای کرد
      خخخخخ

    • بدون نام

      اقای افتخاری متشکریم . متاسفانه تجربه کافی نداری . اگه تیام بره توهم باید بری پیرمرد ...

    • فرهاد

      این که الان پست گذاشته که شایعه هستش اگه اخبار میدین لااقل از خود شخص هم یه سوال بکنید معلومه اینجا ذخیره

    • بدون نام

      این کشورهای عربی چقدر پولدار شدن

    • پرسپولیس قهرمان

      برو به سلامت ،خوش بگذره

    • بدون نام

      این اخبار کذبه. میخوان روحیه هوادارهارو پایبن بیارن نرن استادیوم. خودشون رایگان و با ساندویچ ورزشگاهشون نمی تونن پرکنن. با شایعات مسخره میخوان روحیمون رو خراب کنن . خواهیم دید که خدا جای حق نشسته.

    • ایرانی

      اقای افتخاری خدا کنه این خبر راست نباشه. بخدا اگه راست باشه تو تاریخ به بی لیاقتی جاودانه میشی. یعنی وجدانا باید تو نماینده ایران تو قرارداد ترکمنچای می بودی سلسله قاجار بدنام شدن بیچاره ها.

    • بدون نام

      خخخخخخخخ شیشتقلال چطوری

    • بدون نام

      بازیکن خوب اگرعقل داشته باشه توی کیسه نمی مونه چون نابود میشه برو تیام جان تا بدبختت نکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • رومز

      مدیران بی لیاقت

    • مهدی مختاری خواه(قلعه طوق)

      یعنی خااااااک بر سر کچلت کنن سیب زمینی دلمون خوش بود یه مهاجم شیش دانگ داریم . هیچی دیگه قررررررربانی و جافرت میمونن و رو اعصاب رژه خواهند رفت . داغ یه مهاجم که خوب باشه و از ده گلللللل بیشتر بزنه باید بمونه رو دل

    • آتای

      متاسفانه وقتی هیچکس جای خودش نباشد نتیجه همین میشود

    • دختراستقلالی

      بااینکه استقللی هستم ولی طرف توخونه بوده اومده استقلال حالا یه جوری جوگرفتتش یادش رفته قبلا که تو اینتر و میلان هم بوده بهش بازی ندادن اکه الان تیم عربی پیشنهاد داده ب خاطراینکه که برای استقلال بازی کردی مثل شفر قبلا کسی نمی فهمید شفرکیه حالا کشورهای عربی شفرشناسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج