۷۱۵۶۴۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

افتخاری و بازی با بدهی‌های انباشته در استقلال

همه آنهایی که به دلایلی استقلال را در طول دوران مدیریت خود بدهکار کرده‌اند جای نقد دارند اما بازی با بدهی‌های انباشته نباید دستمایه‌ای برای مدیران کنونی باشگاه استقلال باشد تا احیانا به واسطه آن جای پای خود را در این باشگاه سفت کنند.

ایران ورزشی: همه آنهایی که به دلایلی استقلال را در طول دوران مدیریت خود بدهکار کرده‌اند جای نقد دارند اما بازی با بدهی‌های انباشته نباید دستمایه‌ای برای مدیران کنونی باشگاه استقلال باشد تا احیانا به واسطه آن جای پای خود را در این باشگاه سفت کنند. آنچه موجب تداوم یک مدیر در باشگاه مردمی استقلال می‌شود کسب نتایج مطلوب و برجا گذاشتن بیلان مالی مطلوب است. بدون شک اگر افتخاری می‌خواهد در استقلال دوام داشته باشد باید در این مسیر گام بردارد و از حاشیه‌پردازی‌های بی‌حد و حصر خود و مصاحبه‌های پی‌درپی علیه رقبای مدیریتی‌اش خودداری کند. افتخاری برای روشن جلوه دادن کارنامه کاری خود بارها به پرداخت بدهی‌های مدیران سابق استقلال اشاره کرده در حالی که در اظهاراتش سراسر نقض و دوگانگی می‌بارد. مدیرعامل استقلال حتی اگر مصاحبه‌های خودش را در آرشیو شخصی نگه دارد مرتکب چنین گاف‌های بزرگی نمی‌شود. او شش ماه پیش گفته بود ۲۰میلیارد بدهی دادیم و حالا می‌گوید ۱۵میلیارد! کدام حرف آقای مدیر را باید باورکرد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال هر بار که پشت تریبون می‌رود اعداد تازه‌ای از پرداخت بدهی‌ها را به استحضار ما می‌رساند که جای بسی شگفتی و تعجب دارد. لااقل اگر افتخاری قدری با خودش هماهنگ بود این اندازه تناقض در گفتارش به وجود نمی‌آمد. برای تایید ضد و نقیض‌گویی‌های مدیرعامل استقلال کافی است مصاحبه‌های او را در گوگل جست و جو کنید تا موارد متعددی از این تناقض‌ها را دریابید.

27آبان 96 در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت ورزش: 20میلیارد دادیم

نزدیک به شش ماه پیش مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت پایگاه ورزش ایران چنین گفته بود: «از سال پیش از بازیکنان و مربیان برای تسویه و تعیین تکلیف بدهی‌ها دعوت کردیم که آمار آن به موقع منتشر خواهد شد. بدهی‌های باشگاه تمام نشده اما به مراتب سبک‌تر شده و در حال سبک‌سازی است. خوشبختانه از زمانی که من به این باشگاه ورود کردم یک ریال بدهی نداشته‌ایم بلکه طبق آخرین آمار نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان بدهی‌های گذشته را پرداخت کردیم. همین که ریالی برای نسل‌های آینده بدهی به یادگار نگذاشته‌ایم خود کار بزرگی است.»

21اردیبهشت97 در مصاحبه با تسنیم: 15میلیارد دادیم

شش ماه بعد از این مصاحبه افتخاری در گفت و گوی مفصلی که با خبرگزاری تسنیم داشت و روز گذشته منتشر شد درباره پرداخت بدهی‌های انباشته استقلال عدد دیگری را بیان کرد. حرف‌های افتخاری درباره بدهی‌ها این بود: «من نباید مورد نقد قرار بگیرم، بلکه کسانی که این بدهی‌ها را بر جا گذاشتند باید نقد شوند! من بخشی از این بدهی‌ها را توانستم پرداخت کنم. واقعاً چیزی شبیه معجزه بود که باشگاه استقلال در این یک سال که من بودم بالغ بر 15 میلیارد بدهی را پرداخت کرد. با این پول می‌توانستیم مشکلات اصلی باشگاه را برطرف کنیم. در هر صورت با تمام سختی‌هایی که وجود داشت موفق به این کار شدیم.»

مصاحبه‌هایی هم از مدیرعامل استقلال وجود دارد که در آن به پرداخت 13 و 17میلیارد از بدهی‌های انباشته استقلال اشاره شده است. حال اگر تنها مصاحبه دیروز مدیرعامل استقلال با شش ماه پیش را مورد قیاس قرار دهیم به این پرسش بزرگ برمی‌خوریم که چگونه ممکن است 20میلیارد بدهی که شش ماه قبل به ادعای مدیرعامل استقلال پرداخت شده و افتخاری آن را تایید کرده، ناگهان به 15میلیاردتومان تقلیل یافته است. این ضد و نقیض‌گویی تنها یک فرضیه را به ذهن متبادر می‌کند؛ اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال اساسا نمی‌داند از زمان حضورش در این باشگاه به طور واقعی چه رقمی از بدهی‌های پیشین پرداخت شده و تنها با هدف موج سواری روی بدهی‌های پیشین هر بار که در مواجهه با خبرنگاران نزدیک به خود قرار می‌گیرد از بدهی‌های گذشته حرف می‌زند تا شاید با این حربه عمر مدیریت خود در استقلال را طولانی کند و مدیران گذشته استقلال را بی‌کفایت جلوه دهد. بدون شک افتخاری از زمان ورودش به باشگاه استقلال به دلیل شرایط مالی بسیار مناسبی که برای این باشگاه ایجاد و سیل درآمد‌های پیامکی و کمک‌های هواداری به این باشگاه سرازیر شد، توانسته بخشی از بدهی‌های استقلال را پرداخت کند اما او هیچ‌گاه در طی این دوران نتوانسته به صورت شفاف و با ارائه اسناد و مدارک درباره پرداخت بدهی‌های استقلال راستی آزمایی کند. انتشار اسناد مربوط به پرداخت بدهی‌های انباشته استقلال هرگز نمی‌تواند کار سخت و دشواری باشد و اگر مدیرعامل استقلال قدم‌های محکمی در راستای کاستن از بار مالی سال‌های اخیر استقلال برداشته می‌تواند ریزپرداختی‌ها به افراد را منتشر کند. رویه‌ای که مدیریت کنونی باشگاه استقلال در پیش گرفته جز آنکه ابهام‌ها در این راستا را افزایش دهد نتیجه دیگری نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اقا ی دروغگو بیعرضه ست
      همون بلایی که سر فوتسال اورد سر استقلال میاره
      وزیر بیعرضه مدیر بیعرضه منسوب میکنه
      تو رو خدا دست از سر استقلال بردار

    • اصغر پاکیزه

      ایران ورزشی وخبر ورزشی خبر های خبرنگارهایشان را هیچ استقلالی نه می خواند نه اهمیتی میدهد خود خبر وایران ورزشی دلایلش را میداند خبر های این دوخبر گزاری برای هواداران پوچ است زیاد دنبال دوز وکلک نباشید قبولتان ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج