۷۰۸۰۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زیدان: به بردن بایرن فکر می‌کنیم، نه به فتح جام

سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی با بایرن از بازیکنانش خواست با تمام تمرکز به میدان بروند.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست با نهایت توان و قدرت به زمین رقیب بروند.

او گفت: در بازی های لیگ، باید هر ۳ روز یک بار بازی کنید و ثبات زیادی داشته باشید. در ابتدای فصل ما این ثبات را نداشتیم و به همین دلیل به مشکل برخوردیم. هنوز در لیگ قهرمانان و مرحله نیمه نهایی هستیم اما جامی نبرده‌ایم. بازیکنان چنین بازی‌های حساسی را دوست دارند. انگیزه در تیم مهم است اما در چنین بازی هایی نیازی نیست انگیزه ایجاد کنید چون این عامل در چنین شرایطی خود به خود به وجود می‌آید.بیش از آنکه به فکر فتح لیگ قهرمانان باشیم، به بازی نیمه نهایی فکر می‌کنیم. باید با نهایت توان و قدرت وارد زمین بایرن شویم.

زیزو در ادامه افزود: فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از ۲ تیم شانس بیشتری داشته باشند. بازی متفاوتی نسبت به فصل قبل پیش‌رو داریم. رئال مادرید همیشه آماده بازی در چنین سطحی است. برای بازی‌های بزرگ آماده هستیم. باز هم با انگیزه وارد می شویم و خوشحالیم که می‌توانیم در چنین بازی‌هایی حاضر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج