۷۰۷۹۷۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

حسینی: استرس کاذب، بلای جانم شده بود

گلر ملی پوش استقلال در خصوص یک پست جنجالی گفت: کدام شلوغ بازی؟! من از این کارها فراری‌ام و اصلاً تمایلی به قرار گرفتن در این بازی‌ها ندارم.

خبرورزشی: بازگشت به دروازه استقلال بعد از نیمکت‌نشینی در جدال با الهلال در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا برای سیدحسین حسینی توأم شد با اتفاقاتی که او را وادار به انتشار پستی جنجالی در صفحات مجازی کرد. خوردن دو گل در جدال با پیکان و نظرات متفاوت پیرامون مقصر بودن این دروازه‌بان و انتقاداتی که در خصوص عدم کلین‌شیت او شنیده شد دروازه‌بان جوان آبی‌ها را وادار کرد تا در این پست دردنامه‌ای با طرفداران به اشتراک بگذارد و در پایان کلمه «خداحافظ» را به کار ببرد تا همین کلمه تردیدهای فراوانی در خصوص آینده او با استقلال رقم بزند گر چه این پست تنها چند ساعت باقی ماند و سیدحسین بلافاصله آن را پاک کرد. همین بهانه‌ای شد تا با این دروازه‌بان ملی‌پوش گفت‌وگویی داشته باشیم گر چه او تمایلی به صحبت نداشت و همه چیز را به آینده و گذر زمان موکول کرد.


با انتشار یک پست شهر را شلوغ کردی!


کدام شلوغ بازی؟! من از این کارها فراری‌ام و اصلاً تمایلی به قرار گرفتن در این بازی‌ها ندارم.


اما پست تو جنجال زیادی به راه انداخت!


بگذریم، هر چه بود تمام شد و رفت.


بسیاری اعتقاد دارند جلوی پیکان آن دروازه‌بان همیشگی نبودی، قبول داری؟


من دوست ندارم بیشتر از این باعث رنجش خاطر طرفداران واقعی استقلال شوم اما مگر می‌شود یک بازیکن همیشه عملکردی یکسان داشته باشد؟ به هر حال پیش می‌‌آید که یک روز بد هم رقم بخورد گر چه اعتقاد دارم جلوی پیکان اصلاً بد نبودم و تنها استرس کاذب بلای جانم شده بود چون برخی دوستان جوی راه انداختند که انگار هر وقت من بازی می‌کنم استقلال نباید دروازه‌‌اش باز شود!


منظورت کدام دوستان است؟


چند ماه می‌شود که من این فشارها و نگاه‌ها را تحمل می‌کنم اما دیگر صبرم لبریز شد به خصوص بعد از اینکه رکورد گل نخوردن در فوتبال ایران را شکستم.


از اینکه رکورد را شکستی خوشحالی یا ناراحت؟


صد در‌صد خوشحالم، مگر می‌شود خوشحال نباشم چون برای خوشحال کردن طرفداران استقلال با این رکورد خیلی زحمت‌ کشیدم اما راستش را بخواهید بعد از این رکورد زدن خیلی اذیت شدم و اصلاً فکر نمی‌کردم رکورددار شدنم سختی‌های دیگری هم به غیر از سختی‌های ثبت آن در دل خود پنهان داشته باشد. جوری به من نگاه می‌شود و حرف می‌زنند که انگار بعد از آن رکورد باید در تمام بازی‌ها کلین‌شیت کنم و دیگر گل نخورم در حالی که این نگاه اصلاً منصفانه نیست.


واقعاً تصمیم به خداحافظی از استقلال گرفتی؟


نه اصلاً چنین تصمیمی نداشتم و ندارم. من برای رسیدن به تیم محبوبم خیلی سختی کشیدم و الان هم برای شادی طرفداران و موفقیت استقلال لازم باشد جانم را هم می‌دهم.


پس چرا آن کلمه را در پست خودت منتشر کردی؟


خب بعد از درد دلی که کردم باید از طرفداران خداحافظی می‌کردم.


بعد از بازی وینفرد شفر باز هم در کنفرانس مطبوعاتی از تو حمایت کرد!


واقعاً از او سپاسگزارم چون انگیزه‌هایی که او به من می‌دهد واقعاً مثل یک مسکن برای دردهایی است که ماه‌ها عذابم داد. بگذریم نمی‌خواهم بیشتر از این حرف بزنم و باعث آزردن خاطر طرفداران شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حسن مهربان,

      ازدوست داران فوتبال خواهش میکنم درپیرامون باشگاه استقلال حواشی درست نکنند,چرادرچنین موقعیت حساسی همیشه برای این باشگاه بزرگ ومحبوب حاشیه درست میشود؟چرابزرگان این تیم جلوی این حاشیه ها را نمیگیرند؟چندسال درهمچین موقعی برای این تیم حاشیه درست شدوضررش رادید,,ازطرف داران تیم رقیب هم تقاضادارم بدنبال حواشی برای تیم نباشند,,ایران بدون این دوتیم اصلا فوتبال نخواهدداشت,,اول ازتیم خودتان حمایت کنید,سپس تیم رغیب رادوست داشته باشید ,

    • رضا خنکسار با افتخار استقلالی

      عاشقتم هیچ وقت ناامید نشو همیشه سعی و تلاش کن به اون چیزی که میخوای میرسی تو هنوز جونی یا بهتر بگم تو هنوز جوجه عقابی تا بخای عقاب بشی باید خیلی تلاش کنی باید خیلی چیزها یاد بگیری خوبیش اینجاست که یه عقاب کنارته میتونی از اون عقاب چیزهای زیادی یاد بگیری تا توهم یه روز از جوجه عقاب به عقاب بزرگی تبدیل بشی پس فعلا با عقاب آسیا سید مهدی رحمتی تمرین کن و یاد بگیر تا یه روز بشی عقاب آسیا سید حسین حسینی به امید اون روز البته تو همیشه برای ما آبی دلان عقابی

    • نیایش استقلالی

      تو لیاقتت همینه...
      که عقاب آبیا باشی...
      دوستت داریم حتی اگه دوستمون نداشته باشی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج