۶۹۹۶۰۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تبریزی: دوست ندارم با استقلال روبرو شویم

مهاجم ذوب‌آهن می‌گوید علاقه ای ندارد تا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با استقلال دیدار کنند چراکه با این اتفاق یکی از سهمیه های ایران کسر می‌شود.

ورزش سه: مهاجم ذوب‌آهن می‌گوید علاقه ای ندارد تا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با استقلال دیدار کنند چراکه با این اتفاق یکی از سهمیه های ایران کسر می‌شود.


با قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ‌برتر 3 تیم ذوب‌آهن، استقلال و سایپا برای کسب نایب قهرمانی لیگ هفدهم می‌جنگند. در این بین شاگردان قلعه‌نویی با فاصله یک امتیازی از رقبای خود شانس بیشتری برای رسیدن به مقام دوم نسبت به دو تیم دیگر دارد. مرتضی تبریزی، یکی از سه کاپیتان ذوبی ها درباره حساسیت چند بازی‌ پیش رو با خبرنگار "ورزش سه" به صحبت پرداخت و در رابطه با بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به اظهار نظر پرداخت.

به زرنگی الدحیل باختیم

بازی با الدحیل باتوجه به شرایط این تیم و بدون باخت بودن آنها یک دیدار سخت بود. ما مقابل قهرمان قطر خوب بازی کردیم حتی موقعیت‌هایی هم داشتیم اما آنها بهتر از ما کار کردند و زرنگ‌تر از ما بودند از همین رو توانستند بازی را از ما ببرند. ما پس از این بازی یک دیدار سخت هم در تاشکند داریم که امیدوارم از آن مسابقه هم دست پر برگردیم تا به امید خدا به دور بعد صعود کنیم.


برای نایب قهرمانی کوچکترین غفلت جایز نیست

در دیدار اخیر، بازی آسانی مقابل سپیدرود نداشتیم و آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند. ما باید ۳ امتیاز این بازی و بازی‌های دیگر را به هر نحو شده کسب کنیم چون رقیبانمان در این هفته توانستند حریفانشان را شکست دهند و ما نباید در این چند بازی اخیر کوچکترین غفلتی داشته باشیم. از کسب ۳ امتیاز این مسابقه و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول خدا را شکر می‌کنیم و امیدواریم که این روند در چند بازی اخیر ادامه‌دار باشد.


به خاطر منافع ایران دوست ندارم به استقلال بخوریم

درباره بازی های لیگ قهرمانان اول اینکه امیدوارم با پیروزی مقابل لوکوموتیو به مرحله حذفی صعود کنیم. ما به هر حال ناخواسته به گروه استقلال برخواهیم خورد که خب این به نفع ایران نیست چون با رو در رویی ذوب‌آهن و استقلال یک نماینده از نمایندگان ایرانی از این تورنمنت حذف خواهد شد که این موضوع خوشایند ایرانی‌ها نیست و به مذاق هیچ یک از بازیکنان دو تیم خوش نخواهد آمد.


می‌خواهیم سالی خوب برای ذوب‌آهن رقم بزنیم

مطمئنا مسائل و مشکلات مالی هنوز به قوت خود در تیم ذوب‌آهن هست اما بچه‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا بتوانیم یک سال خوب داشته باشیم و فصل جدید را هم با حضور در آسیا استارت بزنیم. مطمئن باشید که این موضوع در نتیجه‌گیری تمامی تیم‌ها بی تاثیر نیست اما این مشکلی است که خیلی از تیم‌ها با آن روبه‌رو هستند. ما ۳بازی تا پایان لیگ داریم ولی هنوز بیشتر از ۶۰درصد دریافتی مان نبوده امیدوارم این مشکلات به زودی برطرف شود چراکه قطعا در آینده یکی از موضوعاتی که روی روند تیم تاثیر می‌گذارد همین مشکل مالی است ما با بی‌توجهی نسبت به این موضوع تا به امروز ذوب‌آهن را نایب قهرمان کردیم و در چند بازی اخیر هم با همین فکر پا به میدان خواهیم گذاشت.


تبریک قهرمانی به پرسپولیس

قهرمانی پرسپولیس را به مجموعه این تیم تبریک می‌گویم و آنها شایسته بودند به همین دلیل قهرمان این فصل از لیگ شدند. ما هم در ادامه مسابقات تلاش می‌کنیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و فصل را با نایب قهرمانی به پایان برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبریزی جان ، ذوب آهن باید به خود ببالد که مهاجمی چون شما دارد و با حضور شما قهرمانی باشگاههای آسیا دور از دسترس نیست فقط همت شما می خواهد و یک یا علی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج