۶۹۹۴۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رضاییان: از تارتار راضی هستیم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت که این باشگاه با سرمربی تیم خود برای تمدید قرارداد به توافق اولیه دست یافته است.

خبرگزاری تسنیم: درباره شرایط پارس جنوبی در لیگ برتر و تلاش شاگردان تارتار برای کسب سهمیه آسیایی اظهار داشت: با توجه به فاصله پارس با تیم‌های بالاتر، کار ما برای کسب سهمیه سخت شده است. با این وجود فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همچنان برای رسیدن به سهمیه تلاش می‌کنیم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی و بر هم خوردن تمرکز بازیکنان تیم به همین دلیل گفت: این مشکلات بی‌تأثیر نیست، اما همه باشگاه‌ها با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. بیشتر از باشگاه‌هایی چون ذوب‌آهن و سایپا به بازیکنان پول داده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا بازی با پرسپولیس، بخشی از مبالغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ادامه داد: تا سال گذشته، سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از ما حمایت می‌کرد، اما این سازمان الان برای کمک به ما منع قانونی دارد. در این صورت باید به دنبال راه‌های دیگری برای درآمدزایی باشیم که آن هم به دلیل مشکلات حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی به روی ما بسته شده است. نمایندگان مجلس باید به کمک باشگاه بیایند.

رضاییان در مورد صحبت‌های اعضای تیم پارس جنوبی که گفته بودند اگر مشکلات مالی باشگاه ادامه یابد، ممکن است پارس در سالیان آینده به لیگ دسته اول سقوط کند، تصریح کرد: وقتی شرایط مالی خوب نباشد، بازیکن باکیفیت به تیم نمی‌آید و تیم در مایحتاج روزانه خود هم دچار مشکل خواهد بود. سقوط در این شرایط اصلاً بعید نیست.

وی درخصوص مذاکره با بازیکنان پارس برای فصل آینده و نیز مذاکره با مهدی تارتار برای تمدید قرارداد خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با تارتار داشتیم، اما پس از بازی مقابل پرسپولیس در این خصوص بیشتر با او صحبت می‌کنیم. با این حال تارتار موافقت اولیه خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده است. درباره مذاکره با بازیکنان هم ابتدا تارتار باید لیست نفرات مورد نظر خود را به ما اعلام کند و بعد با آنها مذاکره کنیم. تارتار بازیکنان اصلی و باکیفیت تیم را می‌خواهد.

«مشکل تیم من هستم و باشگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند!» مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درخصوص عصبانیت و این صحبت‌های مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت: این صحبت‌ها را نشنیدم. فولاد تیم پُرستاره‌ای است و بازیکنان بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه کردند. متأسفانه بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. با این حال ما از تارتار راضی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج