۶۸۸۷۳۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: منشا هیچ پیشرفتی نکرده است!

سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد برانکو و شاگردانش باید تمام تمرکز خود را روی مسابقات آسیایی بگذارند چون لیگ دیگر برای آنها تمام شده و قهرمانی پرسپولیس مسجل است.

وبسایت روزنامه گل: سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد برانکو و شاگردانش باید تمام تمرکز خود را روی مسابقات آسیایی بگذارند چون لیگ دیگر برای آنها تمام شده و قهرمانی پرسپولیس مسجل است.


حمید درخشان می‌گوید 3 تیم6 امتیازی کار را برای صعود سخت می‌کنند، بنابراین باید در بازی‌های برگشت حساب شده کار کنند تا با اقتدارصعود کنند. کوچکترین لغزشی می‌تواند باعث حذف ازگروه شود.


پرسپولیس از دربی تا آسیا زمین تا آسمان فرق کرده بود، چه چیزی باعث این تفاوت شد که برانکو و تیمش متحول شدند؟


ببینید پرسپولیس آمده بود تا با یک تساوی هم دربی را رد کند و هم جشن قهرماني بگیرد. برانکو با این تفکر تیمش را محتاط چیده بود و می‌خواست با یک تساوی کار را تمام کند اما شروع بدی داشت و وقتی هم که به بازی برگشت دیگر زمان نداشت خصوصا در انتهای نیمه دوم که نتوانستند نتیجه را جبران کنند. اما دربازی با الوصل نگاه برانکو عوض شده بود و از آن دیدار برد می‌خواست و برای همین ترکیبش تغییر کرد و ازهمان ابتدا بازی را خوب شروع کردند و خوب هم به پایان بردند.


گروه پرسپولیس را چطور می‌بینید؟


مطمئنا گروه راحتی نیست که 3 تیم 6 امتیازی شانه‌به‌شانه هم حرکت می‌کنند. برانکو و شاگردانش باید تمام تمرکزخود را برای حضوری پرقدرت در آسیا بگذارند. لیگ برای پرسپولیس تمام شده و قهرمانی آنها مسجل است، بنابراین باید فقط به فکر آسیا باشند. کوچکترین لغزشی در این گروه می‌تواند برای پرسپولیس گران تمام شود. پرسپولیس باید در امارات حتما الوصل را شکست دهد تا از کورس عقب نماند.


ربیع‌خواه بعد از مدت‌ها از ترکیب پرسپولیس بیرون ماند آیا فشار تماشاچی‌ها باعث این موضوع شد یا اینکه برانکو به ضعف‌های‌هافبک خودش پی برد؟


مسلما برانکو تسلیم هواداران نشده بلکه او دست به تغییر تاکتیک زده بودکه باید با نفرات جدید به میدان می‌آمد که همینطور هم شد. برانکو مربي‌اي نیست که تسلیم هواداران شود و گرنه باید خیلی زود تر ازاین‌ها ربیع خواه رابیرون می‌گذاشت یا زودتر مسلمان را بازی می‌داد. پس او تفکر و تاکتیکش تغییر کرده بود و برای همین دست به این تغییر زد.


اما جانشین او هم خوب نبود؟ ماهینی نتوانست انتظارات را برآورده کند؟


ماهینی بازیکن خوبی است اما جای او‌هافبک دفاعی نیست. من هم نمی‌دانم برانکو چرا او را آنجا بازی می‌دهد. با این کار هم کیفیت بازی ماهینی پایین می‌آید و هم روی تیم تاثیر بد می‌گذارد. ماهینی در دفاع راست خیلی خوب کار می‌کند حتی در دفاع چپ هم خوب جواب می‌دهد، بنابراین بهتر است او را در جای خودش بازی دهد.


اشاره به محسن مسلمان داشتید، او هم بعد از مدت‌ها بازی کرد؟


محسن بازیکن توانمندی است و توانایی این را دارد که به پرسپولیس در هر لحظه کمک کند. من عقیده دارم او باید قدر خودش را بیشتر بداند و با تمرین بیشتر و آمادگی بالاتر خودش را به برانکو تحمیل کند که نتواند در مورد او کوچکترین شکی برای بازی دادنش داشته باشد.


منشا هم در پرسپولیس به بازیکن 10 الی 20 دقیقه آخر تبدیل شده و تعویضی به میدان می‌آید؟


بحث فیکس بازی کردن و یا تعویضی نیست، متاسفانه منشا ضعیف شده و در همان سطح سابق خود باقی مانده و هیچ پیشرفتی نکرده است. توقع برانکو و همه از منشا این بود که روز به روز پیشرفت کند و بهترین باشد اما او درجا زده است. منشا زمانی که طارمی در تیم بود برای رسیدن به ترکیب تلاش مضاعفی داشت و خیلی خوب کار می‌کرد ولی با رفتن او و فیکس شدنش و اینکه دیگر رقیبی ندارد خیلی فرق کرد و در همان سطح باقی ماند و حتی روز به روز هم ضعیف تر شد تا جایی که برانکو او را به روی نیمکت تبعید کرد.


علیپور زوج خوبی با منشا تشکیل داده بود ولی وقتی او نیست کمتر گل می‌زند؟


قبول دارم ولی منشا افت کرده و از سوی دیگر برانکو تغییر تاکتیک داده و همین مساله باعث شده او به عنوان مهاجم هدف در نوک حمله به تنهایی بازی کند. اما این را باید اضافه کنم علیپور مهاجم بسیار خوبی است که چارچوب را خوب می‌شناسد؛ ولی باید به اوتوپ برسد و‌هافبک‌ها باید او را به خوبی تغذیه کنند. وقتی توپ نرسد او هم کاری از دستش برنمی آید .


بحث تغییرسیستم شد بیشتر توضیح می‌دهید؟


خب بعد ازاینکه برانکو با سیستم 2-4-4 در چند بازی آخر خوب نتیجه نگرفت با بیرون گذاشتن منشا به سیستم 1-3-2-4 روی آورد و همین مساله باعث شد که دستش هم برای حریف‌ها رو نشود و تغییر تاکتیک بلای جان حریفان شود. با توجه به اینکه برانکو به لحاظ بازیکن دستش باز است می‌تواند انواع و اقسام ترکیب‌ها وسیستم‌ها را اجرا کند.


فدراسیون ازبکستان به دنبال برانکو است در حالی که او با پرسپولیس قرارداد دارد؟


طبیعی است یک مربی که خوب نتیجه گرفته مشتری‌های زیادی داشته باشد. مثلا الان خیلی از تیم‌های دنیا دوست دارند که با گواردیولا کار کنند. بنابراین نباید به این موضوع حساسیت نشان داد او قرارداد دارد و مطمئنا در پرسپولیس باقی می‌ماند.


اگر او به هر دلیلی جدا شد مربی بعدی پرسپولیس بازهم باید اروپایی باشد یا یک ایرانی این شانس را دارد که مربی شود؟


مربی اروپایی خوب اگر بیاید که مشکلی نیست ولی ایرانی هم اگر امکانات مربی اروپایی را داشته باشد و به همان اندازه به او اهمیت بدهند و حمایتش کنند می‌تواند نتیجه بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد

      درود
      لطفا از مربیانی مصاحبه بذارین که کارنامه خوب داشته باشه
      نه از کسایی که پارتی. و ارایشگر خوبی دارن

    • بدون نام

      شکمت روصابون نزن ،ديگه ان زمان گذشت که تووامثال توبيان سرمربي بشن ،اون زمان خجالت نکشيدي جاي اسطوره فوتبال علي اقاي دايي سرتمرين اومدي وسرمربي شدي ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج