۶۸۸۷۱۳
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

جباروف به اصفهان برمی‌گردد؟

سپاهان از لیگ چهاردهم به این طرف و بعد از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر ناکام مانده و حتی موفق به کسب سهمیه آسیایی هم نشده است.

سایت روزنامه گل: سپاهان از لیگ چهاردهم به این طرف و بعد از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر ناکام مانده و حتی موفق به کسب سهمیه آسیایی هم نشده است! پر افتخار‌ترین تیم لیگ حرفه‌ای ایران در این سالها نه تنها قهرمان نشده که دریکی دوسال اخیر خطر سقوط به لیگ یک را هم احساس کرده است. زرد‌هاي قناری اصفهان بعد از ۳ فصل ناکامی قصد دارند برای لیگ هجدهم تیمی مدعی و پر ستاره روانه رقابت‌ها کنند تا شاید بتوانند ششمین قهرمانی خودشان در لیگ برتر را جشن بگیرند. مهم‌ترین برنامه سپاهان برای فصل آینده پر کردن جای خالی ستاره‌ای به نام محرم نویدکیاست. آنها در این سال‌ها ستاره‌ها و گزینه‌هاي مختلفی را در وسط زمین محک زدند اما هیچ کدام در حد سپاهان مدعی ظاهر نشدند. مشکلی که استقلال هم ۴ سال با آن دست و پنجه نرم کرد و نتوانست جانشین خوبی برای مجتبی جباری پیدا کند. آبی‌ها امسال با سرور جباروف سرانجام گم شده خودش را پیدا کردند. جباروفی که پارسال قرضی برای سپاهان بازی کرد. اصفهانی‌ها خیلی تلاش کردند تا ستاره ازبک را در سپاهان نگه دارند. استقلالی‌ها و شخص منصوریان دلیل بهانه تراشی‌ها و تمرد جباروف از قراردادش با باشگاه و تلاش برای فسخ قرارداد را پیشنهاد نجومی سپاهانی‌ها عنوان مي‌کردند و مدعی بودند که سرور را در اصفهان هوایی کرده اند. سرانجام این بازیکن طبق قراردادی که داشت به استقلال برگشت و یک فصل در این تیم ماندگار شد.


اول مسلمان حالا جباروف


قرارداد جباروف به زودی تمام شده و او بازیکن آزاد محسوب مي‌شود. استقلالی‌ها سخت در تلاش هستند تا قبل از شروع فصل پر هیاهو نقل و انتقالات قرارداد ستاره‌هاي تیمشان به ویژه جباروف را تمدید کنند. ستاره ازبک تا امروز حتی حاضر نشده پای میز مذاکره بنشیند و هیچ پیشنهاد مالی هم به باشگاه ارايه نکرده تا آبی‌ها نسبت به ماندن او برای فصل آینده نگران شوند! در چنین شرایطی شایعه شده که سپاهانی‌ها همچنان به دنبال جذب جباروف هستند و برای راضی کردن این بازیکن ۳۵ ساله رقم نجومی به سرور پیشنهاد داده اند. چنین خبری پیش از این درباره محسن مسلمان مطرح بود و شنیده مي‌شد با پیشنهاد ۲ میلیارد تومانی سپاهان روبه‌رو شده است. بعد از مطرح شدن این شایعه بود که شاهد بازگشت مسلمان مغضوب به ترکیب پرسپولیس بودیم. در ادامه سپاهانی‌ها و مسلمان منکر پیشنهاد ۲ میلیاردی شدند. بعد از هافبک پرسپولیس اینبار نوبت ستاره استقلال است تا شایعه پیشنهاد نجومی سپاهان به او مطرح شود. باید دید واکنش باشگاه استقلال به این پیشنهاد چیست و خود جباروف چه واکنشی به این موضوع نشان مي‌دهد؟این برای نخسنین بار نیست که ستاره‌هاي استقلال با پیشنهاد خوب اصفهانی‌ها روبه‌رو مي‌شوند و شایعاتی در این خصوص زبان به زبان مي‌چرخد. امید ابراهیمی و مهدی رحمتی بازیکنانی هستند که در این سال‌ها تقریبا همیشه بحث سپاهانی شدن شان مطرح بود اما در نهایت در استقلال ماندگار شدند. باید دید بازی سپاهان و جباروف هم این بار به سوداستقلال تمام مي‌شود یا غول زرد فوتبال ایران با توپ خیلی‌پر آمده تا پس از سالها بالاتر از سرخابی‌ها فاتح و قهرمان فصل نقل و انتقالات باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا برا یه بازیکن 35ساله همچین پیشنهادی نوبرانه است مدیران سپاهان آگه خیلی عرضه دارن ومردن تو این سه سال همین پول گزاف رو برا جوانان اصفهان هزینه میکردن تا چندین نوید کیا تحویل فوتبال مملکت میکردن نه اینکه با نامردی بخوان یه باشگاهی که بازیکن بهشون قرض داد نارو بزنن هر چند به جباروف حق میدم با این سن وسال به همچین مبلغ گزافی پشت نکنه واقعا حیف از پول مردم ومملکت که دست یه مشت مدیر نا مدبر افتاده ودارن به فنا میدن ثروت ملت رو حیف.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محض اطلاع بگم. این استقلال و پرسپولیس هستن که پول مملکت رو حیف و حروم میکنن. پارسال فقط ۱۰۰ میلیارد از پول دولت داده شد برای بدهکاری این دو تیم این پول حیف نیست؟؟ سالانه چندین میلیارد میدن که این دو تیم بازیکن بخرن و بدهکاریشون رو بدن این حیف نیست؟؟ واقعا اگه دولت به تیم های شهرستانی مثل سپاهان و تراکتور و ملوان و ... به همون چشمی که به سرخابی ها نگاه میکنه نگاه میکرد الان هم قدرت و اعتبار لیگ بالا میرفت هم این دو تیم الان اینقدر بزرگ کاذب نبودن. انتقادی هم که دارم به نویسنده خبر، سپاهان سه ساله اوج نیست نه سالهاااا. دلیل بالا بودن سرخابی ها هم قطعا اینه که سپاهان و تراکتور تو اوج نیستن بعلههه اینطوریه.

      • بدون نام

        همین الان سپاهان 9تا بازی کن از اکادمی خود باشگاه براش بازی میکنند وقتی یه چیزیا نمیدونی دخالت نکن لطفا

    • بدون نام

      جباروف تو ازبکستان فوتبالش تموم شده بود از وقتی ایران اومده پول بی حساب کتاب ما جوونش کرده وفوتبالش گل کرده تازه جختی فهمیده پول تو فوتباله ومیخواد تا چهل سالگی از پول ما به جیب بزنه واقعا آگه اشتباه میکنم دوستان بگید اشتباهه حرفت.

      پاسخ ها

      • استقلال استقلالی

        کاملا بانظرت مخالفم جباروف تو استقلال میمونه کجا بهتر از استقلال هیچ جا هم نمیره

      • بدون نام

        این بازیکن 35 ساله که بقول شما فوتبالش تموم شده یک سر و گردن بالاتر از بازیکن های ایرانی بازی میکنه! پولی هم که میگیره نوش جونش ...

    • بدون نام

      اولا این استقلال و پرسپولیس هستند سالانه بازیکن های بقیه تیم ها رو اغفال میکنن که بیان تو تیمشون، محض اطلاع بگم براتون امید ابراهیمی، رحمتی، غفوری، سید جلال، شجاع خلیل زاده، محسن بنگر و..... قبل از پیوستن به سرخابی سپاهانی بودن و هرچی قهرمانی دارن از سپاهان دارن. بازیکنی مثل مسلمان و صادقیان و خیلی دیگه هم ذوب آهنی بودن بعد اومدن تهران .
      واقعا تبعیض تا کی. شما رسانه ای ها هسید الکی این دوتا تیم رو بزرگ کردید

    • بدون نام

      حرفت کاملا اشتباس. جباروف بهترین هافبک لیگه. توآسیا هم جز بهترینهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج