۶۸۵۷۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ژن خوب، دامن رامون دیاز را گرفت

رئیس باشگاه الهلال درباره مسائل جاری این باشگاه و برکناری رامون دیاز به اظهارنظر پرداخت.

ورزش سه: نواف بن سعد، رئیس باشگاه الهلال عربستان در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و پیرامون مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداخت.

او درباره برکناری رامون دیاز از هدایت الهلال گفت: می دانم که این موضوع هنوز مورد بحث هواداران تیم است اما مطمئن باشید که این سخت ترین تصمیمی بوده که من در تمام دوره ریاستم در باشگاه گرفته ام. من اصلا دوست نداشتم این مربی را از دست بدهم. اگر می دانستم دیاز واقعا مدیر اصلی تیم است، به هیچ وجه او را برکنار نمی کردم اما بعد از فینال آسیا مقابل اوراواردز، بعضی اختیارات را به کمک مربی تیم یعنی پسر خود داد و این تا حدی پیش رفت که تصمیم گیرنده نهایی الهلال، کمک مربی بود نه سرمربی. برخی بازیکنان در مدت های اخیر برای حضور در ترکیب فیکس، به دنبال بهتر کردن رابطه خود با کمک مربی بودند و این خیلی برای ما آزاردهنده بود که شخصیت و اقتدار لازم را در سرمربی تیم نبینیم. پس از این اتفاقات، روز بازی مقابل استقلال همان زمانی بود که من تصمیم نهایی را برای برکناری دیاز گرفتم.

نواف بن سعد مسائل دیگری را نیز از پشت پرده الهلال مطرح کرد. او در این خصوص گفت: من درباره اتفاقاتی که در چند هفته پایانی حضور دیاز افتاد و نتایج نه چندان مطلوبی که تیم گرفت، با این مربی آرژانتینی صحبت می کردم و جالب بود که خبر این صحبت های ما به گوش بازیکنان می رسید و حتی با تغییر و تحریف این صحبت ها منتقل می شد. ما روز سه شنبه دیاز را برکنار کردیم و ۲ روز بعد تمام مطالبات او را پرداختیم. این در حالی است که من شنیده ام که رامون دیاز گفته ۹ ماه حقوق نگرفته و این موضوع اصلا صحت ندارد.

رئیس الهلال در بیان یکی دیگر از مشکلاتشان با دیاز اظهار داشت: کادر فنی برای بدنسازی تیم یک مربی آرژانتینی را معرفی و درخواست کرد به نام "توتی" اما من گفتم که این شخص مربی بدنسازی نیست و برای استعدادیابی فرد مناسبی است. من به آنها گفتم اسم یک مربی دیگر از هر جای دنیا را بیاورید تا برایتان فراهم کنم اما گفتند که این موضوع به ما مربوط است و شما دخالت نکنید. در ضمن ما یک مربی بدنساز با کیفیت به نام آلوارو داشتیم که با خود دیاز به الهلال آمد و کار خود را خوب بلد بود اما چون با پسر دیاز به مشکل خورد، گفتند که باید عوض شود.

بن سعد در خصوص احتمال راه اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه الهلال گفت: ما در حال حاضر چنین تصمیمی نداریم و اولویت با پرداخت بدهی های گذشته و همچنین خرج و مخارج جاری باشگاه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج