آوینا_استیکی 2
adexo3
۶۸۴۳۸۴
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب:

پرسپولیس، دو هفته دیگر هم گل نمی‌زد

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد سرخ‌پوشان روز خوبی در دربی نداشتند و هر چقدر بازی ادامه پیدا می‌کرد، باز هم این تیم نمی‌توانست گلی بزند.

خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس در دربی ۸۶ اظهار داشت: بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود. نیمه اول استقلال خوب کار کرد، اما در نیمه دوم پرسپولیس شرایط خیلی بهتری پیدا کرد و موقعیت‌های خوبی نیز به دست آورد. در مجموع استقلال چیدمان و آمادگی بهتری برای این بازی داشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس انگیزه لازم را برای این بازی نداشت و از طرف مقابل استقلال انگیزه بسیار زیادی برای این مسابقه داشت. این تیم در هیچ یک از مسابقات این فصل خود به این اندازه با انگیزه بازی نکرده بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض‌هایی که هواداران پرسپولیس نسبت به بازی کردن محسن ربیع‌خواه و عدم بازی محسن مسلمان دارند، تصریح کرد: خیلی مشکل است در این مورد نظر دهیم. مربی شاید یک هفته تمام در طول روز به این بازی فکر می‌کند و بعد از آن به این نتیجه می‌رسد که چه ترکیبی را انتخاب کند. فکر می‌کنم هواداران احساسی شعار می‌دهند، هیچ مربی دوست ندارد تیمش بازنده شود.

ذوالفقارنسب افزود: مسلمان هم بازیکن بسیار خوبی است و ویژگی خاص خودش را دارد. او مطمئناً می‌تواند در بازی‌های بعد به ترکیب تیم اضافه شود. فکر می‌کنم مربی را نباید به خاطر یک بازیکن زیاد تحت فشار قرار داد. شاید اگر این شعارها نبود برانکو به مسلمان در دربی بازی می‌داد.

وی یادآور شد: استقلال در دربی فراتر از قدرت و توانایی‌های خود بازی کرد. این نوع بازی یک تیم دائمی نیست و تحت شرایطی خاص فقط در یک یا دو بازی در طول لیگ رقم می‌خورد، اما پرسپولیس بر اساس قابلیت بدنی و تاکتیکی خود در طول فصل به اینجا رسیده است. پرسولیس اگر دو هفته دیگر هم بازی می‌کردند نمی‌توانست گل بزند، چون روز پرسپولیس نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلاااال

      میبینم که لنگیاااااا لال شدددددن کجایین بیاین‌کری بخونین هان از داخل دارین میسوزین اخه خخخخ مشگل میدونه چیه یه بهونه میتونس بمونه بیاین بگین‌که شانس اوردیم موقعیتاتون گل نشد از بدشانسی تون اینم نمیتونین بگین اخه تیم‌ لنگ یه فرصت گل درست حسابیم تداشت یعتی قشنگ فهمیدن همه ایران که کی از کی قوی تره حیف باعث اینکع شما قهرمان بشین منصوریان اول فصل ریدش تو تیم وگرنه الان قهرمانم نبودین شما لنگیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه ادم نمک کور نباشه که اکثر شیشتقلالی ها هستن مردک مگه همین منصوریان که پشتش حرف میزنی تیمتونو نایب قهرمان نکرد باهاش دور افتخار نزدید . حالا خودتون نشون ندید .

      • بدون نام

        آخه عقده ای تو حتی لیاقت این رو نداری که کسی بهت جواب بده
        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      شعر نگو بابا تو از فوتبال چه میفهمی؟ دکترا ت هم فکر کنم دامداریه نه تربیت بدنی.

    • بدون نام

      من سال هاست تو این فکرم یه آدم بسکوت لنگی چطور سرمربی تاج شد واین تیم رو برد دسته سه آگه فصدشون نابود کردن تاج کبیر نبود تو مربی کجا بودی؟

    • arvin

      حرف حق خوشمان آمد

    • بدون نام

      .... پس کلٱ فوتبال تخصصی نیست، هرتیمی که روزش باشه برنده میشه... اینهم نظرکارشناس خبره ما

    • ناصر

      چی میگی دکتر ؟ بازی های قبل استقلال رو ندیدی مگه به همه سه چهار تا میزنه

    • امیر

      به آقای ذوالفقار نسب فشار اومده ،لنگ باخته .

    • علی

      ولی خداییش اعتراض بازیکنای پرسپولیس درست بود. داور باید پنالتی میگرفت و خطای حسینی روی بیرانوند توی محوطه جریمه استقلال رو میگرفت خخخخخخخ
      ای خدا داشت اعتراض میکرد من تا یه ساعت میخدیدم

    • maryam

      گل گفتید واقعا..تیمی که با لقب قهرمان و از پیش قهرمان وارد میدان بشه نتیجه اش هم همین میشه که دیروز دیدین ، بس که مغرور تشریف دارن! ما که نه تاکتیک دیدیم از اینا نه شعور..!! موندم چجوری قهرمانی می خوان بدن بهشون! شاید از سر لطف زیاد فدراسیون فوتبال :))

    • بدون نام

      تیمی که ادعا میکنین به همه تیمها سه چهار گل میزنه پس چرا با زدن یه گل همشون شصت دقیقه از بازی دوازده نفره توهجده خودشون بودن. البته با داور ..... البته بهتره به جدول یه نگاه بکنید اگه پرسپولیس همه بازی هاش ببازه و استقلال همشه. ببره بازم پرسپولیس سه ساله که بالای سرتونه. کیسه. بدبخت برد ندیده . مگه نیم فصل نباختین. نازه مساوی شدین امسال ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج