۶۷۴۲۱۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

آمارهای دست نیافتنی در تسخیر علیپور

مهاجم پرسپولیس با به ثمر رساندن ۲ گل برابر صنعت نفت آبادان، علاوه بر بهبود چندین رکورد شخصی، باشگاهی و کلی در تاریخ لیگ برتر، فرصت دستیابی به چندین رکورد دیگر را هم دارد که با روند فعلی عملکردش، رسیدن به این رکوردها اصلاً دور از انتظار نیست.

وب سایت نود: علی علیپور با زدن ۱۷ گل تا هفته ۲۳ لیگ برتر توانست به بهترین عملکرد تاریخ لیگ برتر رسیده و با عماد رضا مهاجم عراقی سپاهان اصفهان و رضا عنایتی مهاجم استقلال تهران به طور مشترک در صدر قرار گیرد. در ادامه رکوردهای پیش روی علی علیپور مهاجم پرسپولیس را که می تواند به آنها دست یابد، مرور می کنیم.

علیپور در صورتی که تا پیش از هفته بیست و پنجم موفق به زدن یک گل دیگر شود، در آن صورت بهترین عملکرد تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده و می تواند زودتر از تمامی گلزنان در تمامی رقابتها به ۱۸ گل زده برسد.

اگر فوتبال روی بد خود را به علیپور و پرسپولیس نشان ندهد، و با توجه به روند فعلی عملکرد علیپور و همچنین بررسی گلزنان ادوار گذشته رقابت های لیگ برتر، وی به احتمال زیاد عنوان آقای گلی رقابت های این فصل را از آن خود خواهد کرد و برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر برای ۳ فصل متوالی، یک باشگاه عنوان برترین گلزن رقابت های باشگاهی را به خود اختصاص خواهد داد.

علیپور با زدن یک گل دیگر به رکورد بیشترین گل زده یک بازیکن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رسیده و با مهدی طارمی و محسن خلیلی مساوی شود. علیپور با زدن ۲ گل دیگر رکورد بیشترین گل زده یک بازیکن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت خواهد کرد.

علیپور در صورتی که پنج گل دیگر در ۷ بازی آینده به ثمر برساند، رکورد بیشترین گل زده یک بازیکن پرسپولیس در تاریخ رقابت های باشگاهی ایران را به نام خود ثبت خواهد کرد. در حال حاضر، فرشاد پیوس با زدن ۲۱ گل در یک فصل این رکورد را در اختیار دارد.

همچنین علیپور با زدن ۸ گل دیگر می تواند رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را در تاریخ رقابت های باشگاهی ایران به نام خود ثبت کند؛ رکوردی که گرچه رسیدن به آن دشوار به نظر می رسد، اما مهاجم پرسپولیس ثابت کرده که غیرممکن ها را به سادگی می تواند ممکن کند.

و علیپور در بهترین فصل فوتبالی خود بزرگترین کمک برای برانکو و بهترین اطمینان خاطر برای هواداران تیمش به حساب می آید. حالا تمام قله هایی که در ابتدای فصل پیش روی علیپور قرار داشتند، و رسیدن به بالای آنها در حد غیرممکن به نظر می رسید، دیگر ابهت و بزرگی خود را از دست داده و علیپور آنها را به تسخیر در آورده است. اکنون قله های دست نیافتنی چند ماه پیش، دره هایی هستند که علیپور از آنها گذر کرده و از آن بالا به آنها نگاه می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      آفرین به این پسر خوب دیگران باید از علیپور یاد بگیرن که عاشق پرسپولیس بودن و شاید مقداری صبر ومیتونه اونهارو به قله افتخار برسونه و صد حیف به بازیکنانی که با چند جلسه نیمکت نشینی از پرسپولیس رفتن و الان بازیکن عادی هم نیستن اون عزیران هم میتونستن مثل علیپور با خویشتنداری به قله های موفقیت برسن ولی افسوس

    • بدون نام

      خدایی شما طرفدار پرسپولیس هستین وگرنه هر روز پنجاه تا متن در مدح وثنای پریپولیس وبازیکناش کار نمیکردین بابا خجالت بکشید نکنه شما هم از هدایتی سکه میگیرین؟ درسته پرسپولیس خوب بازی میکنه وعلیپور هم بازیکن خوبی شده انصافا ولی اینقدر که شما هرروز صدتا مطلب میذارین که علیپور رونالدوست شجاع راموسه کمال گتوزوهه فردا که اینا هم یه گند زدن وتماشاگرا وتیم رو قال گذاشتن میگین مقصر کیه؟ قاسم هندونه فروش! بس کنید دیگه بی جنبه ها

      پاسخ ها

      • حمید

        دوست عزیز بی انصافی نکن دیگه،،خداییش به عنوان یه فوتبال دوست و هوادار آبی یه ذره منطقی باش،،تیمی که داره خوب بازی میکنه و با این اختلاف امتیاز داره قهرمان میشه نباید ازش تعریف و تمجید بشه،،چه بسا که تیم شما هم این وضعیتو داشت باید ازش تعریف میکردن،،بیاییم به دور از هر گونه تعصب خشک و غیر منطقی یکم واقع بین باشیم،،،زنده باد ارتش سرخ،،،یا علی مدد

    • بدون نام

      اینقدراین جوان باشخصیت وبزرگ منش است که انسان لذت می بردایشان اگرهیچ رکوردوگل زنی هم نداشته باشد محترم وبررگ است ومشخص است خانواده دارواقاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا درسته۰یکی مثل برانکوآقای گلش میره آقای گل دیگه ای رومیکنه یکی هم مثل شفرنمیتونه الان باشگاه کیسه پنج میلیاردهزینه یه بازیکن رو داده تابیادمشکل گلزنیشون رو حل کنه بجای هدر دادن پول بیت المال یه کم روبازیکن میلیاردی خودتون کارکنیدتاگلزن بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج