۶۷۳۰۲۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

قهرمانی و پرسپولیس؛ نزدیک‌تر از رگ گردن

هفته بیست و دوم لیگ برتر هم به پایان رسید و حالا فقط ۸ هفته تا پایان لیگ هفدهم باقی مانده است.

آی اسپورت: هفته بیست و دوم لیگ برتر هم به پایان رسید و حالا فقط ۸ هفته تا پایان لیگ هفدهم باقی مانده است. لیگی که شاهد جولان و یکه‌تازی کم‌نظیر پرسپولیس است و خیلی‌ها از خیلی وقت پیش این تیم را قهرمان می‌دانند. اما بهتر است هفته به هفته جلو برویم و ببینیم این هفته و پس از پایان هفته بیست و سوم چه وضعیت‌هایی در جدول لیگ امکان پیش آمدن دارند. آیا اختلاف پرسپولیس با بقیه تیم‌ها بیشتر می‌شود یا کمتر؟

پرسپولیس الان ۵۱ امتیاز دارد و صدرنشین است. ذوب آهن با ۳۸ امتیاز دوم است و فولاد با یک بازی کمتر و ۳۷ امتیاز در رده سوم ایستاده. تیم برانکو چهارشنبه این هفته در آبادان میهمان صنعت نفت است. ذوب‌آهن پنج شنبه در تهران با سایپا بازی خواهد کرد و فولاد خوزستان جمعه در اهواز دربی خوزستان را مقابل استقلال این خوزستان برگزار می‌کند.

اگر قرمزهای تهران در آبادان پیروز شوند ۵۴ امتیازی می‌شوند. ذوب اگر در تهران مغلوب سایپا شود روی همان امتیاز ۳۸ می‌ماند و فاصله تیم‌های اول و دوم جدول به ۱۶ امتیاز می‌رسد و بعد از آن فقط ۷ بازی برای تیم‌ها باقی می‌ماند و ۲۱ امتیاز. حتما تصدیق می‌کنید که با این وضعیت قهرمانی از رگ گردن به پرسپولیس نزدیک‌تر است.

اما اگر پرسپولیس در آبادان ببازد و ذوب در تهران سایپا را شکست بدهد فاصله امتیازی دو تیم به ۱۰ امتیاز کاهش پیدا می‌کند. کم شدن ۶ امتیاز فاصله در فقط یک هفته برای همه رقبای پرسپولیس و به خصوص ذوب آهن امیدوار کننده است. چرا که دو تیم یک بار هم باید در اصفهان با هم بازی کنند.

اما اگر فولاد را رقیب اصلی پرسپولیس بدانیم و ۳ امتیاز بازی عقب افتاده این تیم در مقابل پیکان را هم متعلق به تیم خوزستانی بدانیم ماجرا کمی فرق می‌کند. اگر پرسپولیس به نفت آبادان ببازد و فولاد بازی دربی خوزستان و پیکان را ببرد پرسپولیس روی امتیاز ۵۱ می‌ماند و فولاد ۴۳ امتیازی می‌شود. و این یعنی تقلیل فاصله تا ۸ امتیاز. نکته اما اینجاست که پرسپولیس و فولاد رفت و برگشت با هم بازی کرده‌اند و فولاد فرصتی را که ذوب دارد در اختیار ندارد.

در مجموع از این به بعد فشار روی تیم‌های رقیب پرسپولیس بیشتر می‌شود. هر امتیازی که آن‌ها از دست بدهند به پرسپولیس برای قهرمانی زودهنگام کمک می‌‌کند. همین الان بیشترین امتیازی که فولاد می‌تواند بگیرد ۶۴ است و این به شرطی است که فولاد همه ۹ بازی باقی مانده‌اش را ببرد. پرسپولیس اما همین الان ۱۳ امتیاز با سقف امتیازی که فولاد می‌تواند بگیرد فاصله دارد. یعنی پرسپولیس اگر از بازی باقی مانده ۴ برد و یک تساوی به دست بیاورد با سقف امتیاز فولاد مساوی می‌کند! این برای تیم برانکو کار سختی است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا در تیترهایتان از مفاهیم مذهبی استفاده نکنید. این سخن خداوند متعال است. لطفا حرمت بگذارید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج