۶۷۱۷۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کریمویی: پانادیچ جانشین مهاجری نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: پانادیچ به درخواست خود مهاجری به کادر فنی اضافه شده و حضور وی به جای مهاجری در راس کادر فنی صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا کریمویی در خصوص شایعاتی که پیرامون برکناری رضا مهاجری از سرمربیگری پدیده شنیده می‌شود، گفت: ما به صورت کامل از مهاجری حمایت می‌کنیم چون او سال‌هاست در پدیده زحمت می‌کشد.

وی افزود: مهاجری بعد از بازی روز گذشته انتقاداتی را مطرح کرده و باشگاه هم به دنبال حل مسائل مالی است. ما سعی کردیم در این چند سال ثبات را مدنظر قرار دهیم و قطعا پدیده طی هفته‌های آینده مشکلات خود را پشت سر خواهد گذاشت.

مدیرعامل باشگاه پدیده تاکید کرد: پدیده سال‌های گذشته مشکلاتی به مراتب بیشتر از اینها داشت اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان توانست مشکلات را پشت سر بگذارد. در کسب نتایج ضعیف تیم هم مسائل مختلفی دخیل بوده که قطعا در هفته‌های آینده این مشکلات حل خواهد شد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ایگور پانادیچ قرار است به جای مهاجری به عنوان سرمربی انتخاب شود، گفت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و مهاجری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. همه تلاش ما این است که تیم در مصاف با پاس جم به نتیجه مطلوب برسد و از این شرایط خارج شویم. پانادیچ به درخواست خود مهاجری به کادر فنی اضافه شده و آنها رابطه بسیار خوبی با هم دارند. ما هم باید به عنوان مدیران باشگاه شرایط مالی را بهبود ببخشیم هر چند معتقدم نتایج تیم خیلی خوب نبوده و این نتایج هواداران را ناراحت کرده است. از سوی دیگر معتقدم این نتیجه‌گیری ضعیف به دلیل مسائل خارج از مستطیل سبز اتفاق افتاده هر چند کادر فنی باید تلاش بیشتری انجام دهد و ما هم از آنها حمایت می‌کنیم.

کریمویی در پایان با اعلام اینکه رسانه‌ها از اخبار حاشیه‌ای که صحت ندارد در مورد پدیده خودداری کند، گفت: اگر قرار باشد اتفاقی در پدیده رخ دهد باید از زبان من باشد اما من اعلام می‌کنم صد در صد از کادر فنی حمایت می‌کنیم و امروز و فردا هم جلساتی را با کادر فنی برگزار خواهیم کرد تا مشکلات را ریشه‌یابی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج