۶۶۶۰۷۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نامجومطلق: دست شفر تا حدودی رو شده است

مجید نامجومطلق، مربی اسبق استقلال معتقد است سبك بازی استقلال و تفكرات شفر تا حدودی برای دیگر تیم‌های لیگ ‌برتری رو شده است.

خبر ورزشی: مجید نامجومطلق، مربی اسبق استقلال معتقد است سبك بازی استقلال و تفكرات شفر تا حدودی برای دیگر تیم‌های لیگ ‌برتری رو شده است.

نامجومطلق ابتدا درخصوص بازی استقلال و پدیده به خبرورزشی می‌گوید: ما شاهد یك بازی بسیار خوب و سرعتی از هر دو تیم بودیم و استقلال و پدیده كیفیت مناسبی را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند ولی استقلال این شانس را داشت كه در دقایق پایانی ضربه پنالتی را تبدیل به گل كند كه متأسفانه این اتفاق رخ نداد. هر دو تیم جزو تیم‌های خوب لیگ ایران هستند، در نهایت فكر می‌كنم مساوی عادلانه بود. استقلال می‌توانستند خودش را از لحاظ امتیازی به پرسپولیس نزدیك كند كه متأسفانه 2 امتیاز از دست داد.

نامجومطلق درباره ضربه پنالتی امید ابراهیمی ادامه می‌دهد: شفر هم بعد از بازی به این موضوع اشاره كرد كه بهترین بازیكنان دنیا هم پنالتی را از دست می‌دهند. ما نباید از تلاش امید در استقلال غافل شویم. ابراهیمی جزو سرمایه‌های استقلال است و گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است. من اولین بار بود كه می‌دیدم ابراهیمی این‌طور بد پنالتی زد ولی او را نباید سرزنش كرد.

نامجومطلق در مورد 3 تساوی اخیر استقلال در لیگ ‌برتر می‌گوید: استقلال تا قبل از این سه بازی از لحاظ كیفیت فنی و نتیجه‌‌گیری شرایط بسیار خوبی داشت ولی فكر می‌كنم در سه بازی اخیر كمی بدشانسی آورد. استقلال می‌توانست بیشتر امتیاز بگیرد ولی هنوز هم چیزی تمام نشده است.

نامجومطلق در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: موج دوم استقلال در بازی‌های گذشته بسیار عالی بود كه هافبك‌ها به خط حمله اضافه می‌شدند و استقلال شیوه تهاجمی به خودش می‌گرفت. فكر می‌كنم الان سبك بازی استقلال و دست شفر تا حدودی برای مربیان دیگر رو شده است. به نظر من كمی تغییر در مسائل فنی می‌تواند شرایط استقلال را دوباره بهبود ببخشد.

او در پاسخ به این پرسش كه آیا موافق تمدید قرارداد سرمربی استقلال است، می‌گوید: زود است در مورد تمدید قرارداد شفر صحبت كنیم چون زمان زیای تا پایان فصل باقی ‌مانده و باید دید استقلال چه دستاوردی در پایان فصل خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه اینطور باشه که ول معطل! این همه بگیر و ببند و شفر آلمانی آوردن برا چی بود!

    • بدون نام

      سلام شعفرراه منصوریان رارفت .برای درامدباخانواده امد.به رحمتی منتطری حیدری باج میدهد.این بانده بزرگ جامم حذفی راهم ازدست دادیم اگررحمتی داخل دروازه باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج