۶۵۷۵۱۰
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

از خارج کشور تراکتوری‌ها را تحریک کردند!

مدیر کانون هواداران تراکتورسازی، گفت: در این هفته تلاش زیادی کردیم و جلسات فراوانی برگزار کردیم تا از ایجاد تنش و مشکل در ورزشگاه جلوگیری کنیم اما برخی با عصبانیت و ناراحتی به ورزشگاه آمده بودند.

خبرگزاری فارس: اسماعیل قلیچ‌خانی در مورد اتفاقات بازی تراکتورسازی و استقلال و فحاشی‌هایی که از سوی هواداران صورت گرفت، گفت: بازی خوبی بود و دو تیم تلاش زیادی کردند. مشکلاتی در گوشه و کنار ورزشگاه وجود داشت اما در کل وضع بد نبود.

وی در مورد اینکه به کانون هواداران تراکتورسازی در مورد اتفاقات بازی دیروز انتقاد شده است، عنوان کرد: یعنی منظورشان این بوده که کانون هواداران درخواست کرده فحاشی شود؟ هیچ برنامه‌ای نداشتیم. کانالی به نام تراکتورسازی فعالیت می‌کند که آدمین آن در خارج از کشور حضور دارد. این کانال هواداران را تحریک می‌کرد. گزارشات لازم را در این ارتباط دادیم و گفتیم این اقدامات صورت گرفته است. کانون یک کانال در اختیار دارد، که یک مطلب تحریک کننده در آن بیان نشده است. بیانیه‌های تراکتورسازی موجود است. در این هفته سعی کردیم فضا را آرام کنیم. متاسفانه در فضای مجازی کانال‌های غیر وابسته به باشگاه تبلیغات زیادی برای بهم زدن جو کردند که کنترل آن از دست ما خارج است.

مدیر کانون هواداران تراکتورسازی در ادامه یادآور شد:در بازی دیروز عده‌ای برای تماشای مسابقه فوتبال نیامده بودند. آنها آمده بودند که جواب توهین‌های مطرح شده را بدهند و بسیار عصبانی بودند و کاری به فوتبال نداشتند.

وی در مورد اینکه شعارهای بسیار بدی سر داده شد، اظهار داشت: فحاشی‌ شد، همه می‌دانند چه اتفاقاتی باعث شد این جو به راه بیفتد.

قلیچ‌خانی در پاسخ به این سوال که آیا کانون هواداران برنامه‌ای برای کنترل جو داشت، گفت: از تمام تشکلات انتظامی، اطلاعاتی و سیاسی سوال کنید. یک هفته تمامی نماینده‌های سکوها،‌لیدرها و ... را جمع کردیم و آنها را توجیه کردیم تا از رقم خوردن چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. همه شاهد هستند که همه قول دادند اجازه رخ دادن این اتفاقات را ندهند. ما شرایط را می‌دانستیم و نمی‌خواستیم تشنجی به وجود بیاید. متاسفانه عده‌ای در ورزشگاه همکاری نمی‌کردند. در طول بازی با وجود کمر درد دائم از این سکو به سکوی دیگر می‌رفتم تا فضا را آرام کنیم. سکوهایی که هوادارانش همیشه در ورزشگاه حضور دارند، واقعا جو خوبی داشتند و کاری به اتفاقات صورت گرفته نداشتند اما یک عده تحت کنترل ما نبودند و ناراحتی خود را به ورزشگاه آورده بودند تا با اقدام خود به اتفاقاتی که هفته قبل رخ داده بود جوابی داده باشند. در سطح شهر با مسئولان فرمانداری، استانداری، اداره کل ورزش و ... جلسه گذاشتیم و هماهنگی انجام دادیم تا بازی بدون مشکل برگزار شود اما وقتی ۴۰-۵۰ هزار نفر عصبانی و ناراحت در ورزشگاه جمع می‌شوند کنترل از دست ما خارج می‌شود. اگر سکوهایی که همیشه هوادار دارد اقدامی می‌کردند من می‌توانستم جواب بدهم اما دیروز جو اصلا ورزشی نبود.

وی در مورد اینکه احتمال جریمه تراکتورسازی وجود دارد، عنوان کرد: به هر حال این مسائل هم هست. گاهی فدراسیون تصمیماتی می‌گیرد و ممکن است این اتفاق بیفتد.

قلیچ‌خانی در ادامه خاطرنشان کرد: سعی ما این است که اقدامات و صبحت‌های به شکلی باشد که باعث دوستی و وحدت شود. نباید با صحبت‌ها و رفتارمان تنش ایجاد کرد. هنگام ورود اعضای استقلال به تبریز همراه با چند تن از اعضای پیشکسوت کانون هواداران به فرودگاه رفتیم از استقلالی‌ها با دادن گل استقبال کردیم و خوشامد گفتیم. به شخصه خودم وینفرد شفر را با ماشین به نشست خبری بردم و بعد از نشست خودم آنها را به هتل رساندم. با کمال احترام با تیم میهمان برخورد کردیم تا دوستی‌ها بیشتر شود. ورزشگاه شرایط خاصی داشت و کنترل از دست خارج بود. خدا شاهد است که هیچ برنامه‌ریزی انجام نشده بود اما برخی کانال‌ها که منافع دیگری دارند و هیچ ارتباطی با ما ندارند به دنبال ایجاد مشکل بودند. در کانال باشگاه و کانال کانون هوادارن فقط برای وحدت و همدلی تبلیغ میشد. متاسفانه برخی در فضای مجازی این مشکلات را به وجود آوردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ترتری

      از خونه همسایه بوده.اصن هوادارای ترک فرهنگشون اینجوری نیست!!!!کلا دیواره حاشا برای شما تر تریا همیشه بلنده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا بی غیرت و بی تعصب و بی تربیت هستند
        کسانی که به ایران و خلیج همیشه فارس ایران توهین کردند
        کسانی که ذره‌ای تربیت نشدند تا بفهمند مام میهن یعنی چی؟
        کسانی که ساز ناکوک جدایی سر میدن
        اینها لیاقت این مملکت رو ندارن.
        والبته حتی با واژه نزاکت هم بیگانه هستند.

    • sherwin

      چه آدم صادقی .. اصلا کار ندارم که من پرسپولیس ام اما حرف هاش نشون از محبت و برداشتن کینه ها بود .. وقتی دو قوم و یا دو تا دسته یا دو گروه ایراانی نمی تونن کینه ها رو از دلشون بیرون کنن چطور انتظارر داریم دولت برای ما کاری بکنه .. بالاتر از همه .. چطور انتظار داریم که خدا همه اموراتمون رو جفت و جور کنه؟؟ البته اگه قلباً به خدایی اعتقاد داشته باشیم

    • بدون نام

      نمیدونم این خارج چی از جون داخل میخاد

    • بدون نام

      آقای قلیچ خانی شما برا استقلالیها در فرود گاه گل می برید ولی از پرسپولیس تو فرودگاه با چافو حمله کرده وبه زنده ومرده پرسپولیس فحاشی میکنید انتظار دارید پرسپولیسیها از شما تشکر کنند؟

    • بدون نام

      اره جون بابات سوراختوری ازشمابیشرفتردیگه وجودنداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی شرف خودت و جد و آبادت

    • مجید

      فقط من هنوز تو کف گزارشگر بازی دیروز هستم که چرا اینقدر سعی داشت تماشاگران تو استادیوم را با فرهنگ ومیهمان نواز نشون بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فقط تواین موندم چراهفته قبل که اون اتفاقات افتاد بیانیه پشت بیانیه پس چرا الان لال شدن خائنین به وطن
        واینکه این اقامیگه دیگه جمعین زیادبود از دست ماخارج شد درحالیکه بازی مابیشترازاین بود
        وبازم میگه یه عده به خاطرتلافی اومده بودن خب برادر من ماهم بخاطر تلافی بازی رفت اومده بودیم پس اینهمه دادوقال وبیانیه و رگ گردن سردارو دارودستش بیرون زدن نمیخواست

    • بدون نام

      سلام به همه ایرانیان
      یک اتفاقیه که افتاده یگه بزرگش نکنیم
      گذشت هم خوبیه
      بیایید باهم دیگه خودجوش
      فرهنگ غنی ایرانی را
      یک باردیگر نشان بدهیم
      شروع از ورزشگاهها
      بازی بعدی یادتان نره
      زنده بادایران اسلامی

    • میلاد

      این بشر از پرسپولیسی ها هم .....

    • بدون نام

      بی شرف چرا متن های که واس پرسپولیس هست رو می ذاری واس تراکتور رو نه تو از پرسپولیسی ها هم بی شرفتری مثل این آقا

    • مهرداد

      پر رویی هم حدی داره نمیتونید سکوهاتونو مدیریت کنید ببندیت درشو، تماشاگران فهیم و با فرهنگ خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      یاساسین عشقیم ازربایجان تازه اولشه

    • بدون نام

      بیشرف هفت جدو آبادته

    • بدون نام

      درست میگه یه کانال به اسم تراکتور هست که در حال نفاق افکنی بین اقوام ایرانی هستش و از خارج کشور کنترل میشه من خودم این کانال رو دیدم واقعا وحشتناک تحریک میکنن بی شرفا و دارن بذره کینه تو دل اقوام ایرانی میپاشن.

    • آقازاده

      از قلیچ خانی بی شرفتر تو این دنیا ندیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج