۶۵۲۷۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاثیر تعویض مبعلی در بازگشت فولاد

یکی از اتفاقات بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس تعویض ایمان مبعلی بود.

وبسایت نود: یکی از اتفاقات بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس تعویض ایمان مبعلی بود. البته نه به خاطر حاشیه‌هایش و یاد علی کریمی که این بازیکن ۳۵ ساله زنده کرد، بلکه به خاطر اتفاقات فنی که تعویض او داشت و فولاد را به بازی برگرداند.

مبعلی از تعویضش مقابل پرسپولیس بسیار ناراحت بود و حتی در مصاحبه‌ای عجیب بعد از بازی گفته بود چون سیروس پورموسوی دوست چندین ساله اوست توقع نداشته که آنقدر زود او را تعویض کند! نگاهی به بازی اما نشان می‌دهد که تعویض مبعلی یکی از تصمیمات درست پورموسوی بود که نقش زیادی در گرفتن یک امتیاز ارزشمند از شاگردان برانکو داشت. مبعلی در نیمه اول عملکرد خیلی موثری نداشت. او با یک کرنر و یک پاس کلیدی، دوبار هم‌تیمی‌هایش را صاحب توپ کرد اما در کل عملکرد مثبتی نداشت و نتوانست نبض میانه میدان را از پرسپولیسی‌ها بگیرد و نشانی از مبعلی آماده نداشت. فولاد در ۳۰ دقیقه‌ای به گل رسید که مبعلی در میدان نبود.

پرسپولیس نیمه دوم را بسیار هجومی آغاز کرد. بیشتر دقایق بازی در نیمه زمین فولاد می‌گذشت و بازیکنان پرسپولیس با پاسکاری و رساندن توپ به منشا و علیپور قصد داشتند تا در همان ابتدای کار دروازه فولاد را باز کنند. در میان بازی پرسپولیس، ایمان مبعلی با چند اشتباه بسیار نامطمئن ظاهر شد.

او در دقیقه ۴۹ یک پاس اشتباه داد. در دقیقه ۵۰ نتوانست به توپی که بازیکن خودی برایش فرستاده بود برسد و آن را از دست داد. در دقیقه ۵۲ پاسش به اوت رفت. در دقیقه ۵۴ توپ را لو داد. در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، مبعلی اشتباهات زیادی داشت و حملات پرسپولیس هم می‌‌توانست این تیم را به گل دوم برساند و کار را برای فولاد تمام کند. پورموسوی اما با بیرون کشیدن مبعلی و آوردن بیت سعید و تبدیل سیستم تیمش به ۴-۳-۳ و هجومی شد. با این تغییر روند بازی عوض شد و حالا این فولادی‌ها بودند که به زمین پرسپولیس آمدند. اگرچه آنها نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه بیرانوند ایجاد کنند اما با گرفتن دو ضربه ایستگاهی و حضور بیشتر در زمین پرسپولیس، روند بازی را برعکس کرده و زهر پرسپولیس را گرفتند. دو تعویض بعدی او هم حضور بازیکنان هجومی بود و در نهایت هم پاس حردانی که سومین تعویض پورموسوی بود را زهیوی تبدیل به گل کرد تا فولاد با این تغییرات بتواند یک امتیاز را پرسپولیس بگیرد.

فارغ از این بازی، مبعلی در این فصل نتوانسته در حد و اندازه‌های خودش ظاهر شود. بازیکنی که نیم‌فصل اول فصل گذشته در نفت علی دایی آنقدر خوب کار کرد که حتی منصوریان هم خواهان به خدمت گرفتن او بود در این فصل یکی از بدترین بازیکنان فولاد بوده است. مبعلی در این بازی در نمره‌های ۹۰ هم نمره ۳،۵ گرفت که نشان دهنده عملکرد نه چندان خوب اوست. او در سایر بازی‌ها هم نمره خوبی نگرفته است و بهترین نمره‌اش ۲،۵ است که فقط یک بار در هفته دوازدهم بدست آورد. او آمار صفر گل و صفر پاس گل را هم به نام خودش ثبت کرده است تا مشخص شود که در این فصل با مبعلی همیشگی فاصله زیادی دارد و تعویض او آنقدرها هم اتفاق عجیبی نبوده که بخواهد بابت آن حاشیه درست کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج