۶۴۱۴۲۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بهارمست: پرسپولیس بهترین تیم ایران است

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد تیم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است،‌ اما آنها تلاش خواهند کرد نتیجه خوبی مقابل این تیم بگیرند.

خبرگزاری تسنیم: علی بهارمست درباره دیدار روز چهارشنبه تیم سپیدرود مقابل پرسپولس اظهار داشت: به‌هرحال تیم ما در چند بازی قبلی روی بدشانسی و اشتباهات فردی نتیجه را به حریفان واگذار کرده است. ما موقعیت‌های خوبی در دیدارهای‌مان مقابل فولاد خوزستان، تراکتورسازی و ذوب‌آهن داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده آن بازی‌‌ها باشیم، اما متأسفانه فرصت‌ها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: به‌هرحال فوتبال است و در برخی از روز‌ها بی‌عدالتی در زمین رخ می‌دهد. ضمن اینکه ما در چند بازی اخیر سه بازیکن کلیدی‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. با وجود اینکه کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم برابر پرسپولیس که اکنون بهترین تیم ایران است، نتیجه خوبی کسب کنیم. تمرینات خوبی هم در طول هفته گذشته انجام داده‌ایم و با حمایت هواداران‌مان که همواره پشتیبان تیم خود بوده‌اند سعی می‌کنیم عملکرد مطلوبی در این بازی داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که «آیا حسین ابراهیمی و امید سام‌کن بازیکنان مصدوم تیم سپیدرود به دیدار مقابل پرسپولیس خواهند رسید یا خیر؟»، گفت: این دو بازیکن تمرینات خود را شروع کرده‌اند،‌ اما فعلاً مشخص نیست به بازی می‌رسند یا خیر.

بهارمست در پایان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل سپیدرود، مسائل مالی است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود. به نظرم دلیل اشتباهات فردی بازیکنان در دیدارهای اخیر نیز همین مشکلات مالی و نداشتن تمرکز در زمین است. در هر صورت از هواداران‌ تیم‌مان انتظار دارم در دیدار مقابل پرسپولیس ورزشگاه را کاملاً پُر کنند و فقط ۱۵ هزار هوادار سپیدرودی در ورزشگاه حضور داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حاجی عزیز آبادانی

      با سلام و خداقوت ، لطفا به سردبیر محترم اما بیسواد خبری خود بفرمایید که مساله نوشتن بگ گراند یکی از اصول اصلی و مهم نگارش و تنظیم خبر میباشد.متاسفانه این بار چندم است که انتقاد میکنم که بک گراند خبر در انتهای خبر قد شود ، برای مثال در همین مصاحبه خبری با سرمربی تیم سپیدرود سخن از بازی این تیم با پرسپولیس آورده اید اما خواننده و مخاطب را در کیش و مات قرار میدهید که این بازی کی و کجا انجام میشود.بابا زحمتش نوشتن یک خط است

    • حاجی عزیز

      با سلام و احترام ، با پوزش ، بنده قصد جسارت و خدای ناکرده اهانت نداشته و ندارم ، بنده همکار سابق شما در ایرنا بوده ام ،اگر توجه به نامم کرده باشید این چندمین بار است که درخواست کرده بودم و دیدم کسی توجهی نمیکند و لذا تندتر نوشتم که اینجا عذزخواهی میکنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج