۶۳۸۵۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راکیتیچ:

نیمار می داند که بهتر از بارسلونا وجود ندارد

بسیاری تصور می کردند که با رفتن نیمار بارسلونا دچار افت شدیدی در فصل جاری خواهد شد، ولی فعلا که این تیم بدون مشکل پیش می تازد.

ورزش سه: بسیاری تصور می کردند که با رفتن نیمار بارسلونا دچار افت شدیدی در فصل جاری خواهد شد، ولی فعلا که این تیم بدون مشکل پیش می تازد.

بارسا در لالیگا با اختلاف خوبی نسبت به رقبایش در صدر قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز به عنوان تیم اول راهی دور بعد شد. این در حالی است که پس از سوپرکاپ اسپانیا که با تحقیر بارسا مقابل رئال همراه بود، کمتر کسی تصور می کرد آبی اناری ها در این مقطع از سال چنین شرایط خوبی داشته باشند.
نیمار می داند که بهتر از بارسلونا وجود ندارد

راکیتیچ، ستاره کروات بارسا در همین مورد گفت: « این بهترین تیم چند سال اخیر است؟ نمی دانم. در نهایت نتایج و کسب جام ها هستند که تعیین کننده اند.

باید به خاطر داشتن چنین تیمی خوشحال باشیم. همه باهم متحد هستیم و گروه قدرتمندی را تشکیل داده ایم. بسیار خوب تمرین می کنیم و این از مسیری که طی کرده ایم، مشخص است. معتقدم باخت در سوپرکاپ اسپانیا به سود ما شد. پس از آن شکست به خودمان آمدیم و امیدوارم تا به پایان همینگونه خوب پیش برویم.»
نیمار می داند که بهتر از بارسلونا وجود ندارد

جدایی نیمار: « نمی دانم او از جدایی پشیمان شده یا خیر؛ ولی خودش هم می داند چیزی که بارسا به شما می دهد را هیچ تیم دیگری نمی دهد.

من هم دلم برای نیمار تنگ شده است، نه فقط در داخل رختکن که حتی در خارج از آن. وقتی شالکه را به مقصد سویا ترک کردم، دلم برای تمام هم تیمی هایم تنگ می شد. وقتی تازه از سویا به بارسلونا آمده بودم نیز دوست داشتم هر دو سه روز یک بار به سویا برگردم؛ ولی پس از شناخت بیشتر هم تیمی هایم در بارسا، اوضاع بهتر شد.

نیمار همین حالا هم برای پی اس جی عالی بازی می کند. اگر او غمگین است و اینگونه بازی می کند، پس وقتی خوشحال باشد چه خواهد کرد. مطمئنم که شرایط او بد نیست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج