۶۳۰۸۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت بازیکن سابق استقلال به فوتبال

بازیکن سابق استقلال به دنیای فوتبال برگشت.

آی اسپورت: بازیکن سابق استقلال به دنیای فوتبال برگشت. جی لوید ساموئل مدافع اهل ترینیداد و توباگو که هواداران استقلال خاطرات خوبی از او داشتند، بعد از ترک فوتبال ایران دیگر در هیچ تیمی بازی نکرد اما حالا بخش ورزشی سایت BBC خبر داده که بازیکن سابق تیمهای آستون ویلا و بولتون دوباره پا به توپ خواهد شد. ساموئل ۳۶ ساله به عنوان بازیکن و مربی با تیمی به نام اگرتون اف سی همکاری خواهد کرد. تیمی که در دسته دوازدهم فوتبال انگلیس حضور دارد. ساموئل که ۱۲ سال در لیگ برتر جزیره توپ زده قصد دارد از اعتبارش برای آوردن بازیکنان سابق لیگ برتر به اگرتون استفاده کند و تا امروز توانسته ناتان الینگتون مهاجم سابق تیم وست برومویچ را به تیمش بیاورد ضمن اینکه گفته می شود امیل هسکی هم به احتمال زیاد همبازی ساموئل خواهد شد.

مدافع سابق استقلال درباره تصمیمش برای بازگشت به مستطیل سبز گفته:" وقتی به مسئولان اگرتون گفتم که حاضرم برایشان بازی کنم، شوکه شدند. بعضی اوقات فکر می کنم که دیوانه هستم! اما خب واقعیت این است که من عاشق فوتبال بازی کردن هستم" ساموئل ۸۴ بازی برای استقلال انجام داد و موفق شد ۷ گل برای این تیم بزند و ۷ پاس گل دهد. او بعد از جدایی از استقلال به پیکان رفت و ۲۷ بار پیراهن این تیم را پوشید. همکاری او با پیکان فقط یک فصل طول کشید و او بعد از آن دیگر در هیچ تیمی بازی نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج