۶۲۵۳۷۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مقایسه پرسپولیس و استقلال بیرون از آزادی

چرا پرسپولیس در کورس صدرنشینی لیگ است و استقلال هنوز رتبه‌اش یک رقمی نشده؟ برای پیدا کردن دلیل آن، یکی از آیتم‌ها نتایج دو تیم در بازی‌های خارج از خانه است که باید بررسی شود.

وبسایت نود: چرا پرسپولیس در کورس صدرنشینی لیگ است و استقلال هنوز رتبه‌اش یک رقمی نشده؟ برای پیدا کردن دلیل آن، یکی از آیتم‌ها نتایج دو تیم در بازی‌های خارج از خانه است که باید بررسی شود.

استقلال در همه دیدارهای بیرون از خانه‌اش، به حریف پنالتی داد؛ ۶ مسابقه و ۶ پنالتی. ضمن اینکه کمتر از همه تیم‌های لیگ در بازی‌هایی که مهمان بود گل زد. اما پرسپولیس آمار رویایی در بازی‌های خارج از خانه‌اش دارد. پرسپولیس با کسب شانزده امتیاز از شش بازی، صدرنشین جدول بازی‌های بیرون از خانه است. تیم برانکو در این فصل در بازی‌های خارج خانه این نتایج را گرفت؛ برد دو بر یک در تبریز مقابل تراکتورسازی، برد سه بر صفر مقابل نفت تهران، برد سه بر صفر جلوی گسترش‌فولاد، برد سه گله دیگری این بار جلوی استقلال‌خوزستان، برد مقابل تیم علی دایی و یک تساوی هم با سپاهان. آمار گلزنی پرسپولیس بیرون از ورزشگاه آزادی، رویایی است. تیم برانکو در همه بازی‌های خارج از خانه‌اش حداقل دو گل زده است که مجموعا ۱۵ گل زده در بیرون از ورزشگاه آزادی دارد.

اما در آن سو، استقلال هنوز توانایی گل زدن و بردن در بازی‌های بیرون از خانه را پیدا نکرده است. استقلال فقط در یکی از پنج مسابقه‌ای که میزبان نبود گل زد. در چهار مهمانی دیگرش حتی نتوانست دروازه‌ حریفان را با خطر مواجه کند، چه برسد به اینکه بازی را پیروز شود. در بازی‌های بیرون از خانه هیچ تیمی کمتر از استقلال گل نزده و هیچ تیمی هم بیشتر از پرسپولیس گل نزد.

پرسپولیس در شش مهمانی‌اش، فقط چهار گل دریافت کرد. برای درک ضعف دفاعی استقلال در بازی‌های خارج خانه، همین بس که این تیم در هر پنج بازی لیگ و یک مسابقه جام حذفی خارج از خانه‌اش پنالتی داد. در اولین مهمانی عظیم گوک یک پنالتی تقدیم آبادانی‌ها کرد. سپس نوبت به رحمتی رسید که روی محمد عباس‌زاده خطای پنالتی کند. استقلال تا دقیقه ۹۰ بازی با پارس‌جنوبی‌جم تحمل کرده بود که در محوطه جریمه خطایی مرتکب نشود. ولی بالاخره در آخرین حمله تیم میزبان صاحب پنالتی شد. سپس استقلال به رشت رفت و این شهر را هم بی‌نصیب نگذاشت. استقلال حتی در ورزشگاه آزادی هم که مهمانِ دربی بود یک پنالتی تقدیم علی علیپور و پرسپولیس کرد. استقلال در این فصل برای دیدار جام حذفی هم یک بار از تهران خارج شد که در آن مسابقه با تیم لیگ یکی گلگهر هم به حریف پنالتی داد. استقلال اگر می‌خواهد که زودتر از این رتبه فاصله بگیرد، باید فکری به حال بازی‌های خارج از خانه‌اش کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه ب دسته سه خوش آمدی

    • علی

      سلام، اصلاً مقایسه درستی نکردید هنوز برای استقلال زوده که با ابر باشگاه ایرانی مقایسه بشه، حالا با تیم تار تار یا جلالی مقایسه میکردید بهتر بود، راستی استقلال کجای جدوله؟؟؟!!!

    • بدون نام

      واسه استقلال افته بیاد یا لنگ‌ مقایسه بشه تیمی که دوبار قهرمان آسیا شده و چهارتا فینال آسیا رو داشته و بیشترین برد دربی بیشترین قهرمانی لیگ حذفی و.... رو‌داشته با کدوم افتخار لنگ قیاس بشه با باخت به الهلال ده نفره که شش تایی شدن یا قشقایی و.... لطفا کمی تفکر کنید لنگیا کلا با اعداد بازی میکنن ۶ تایی ها میگن که هیچ سندی ندارن تیم اول پایتخت استقلاله پرطرفدارترین تیم اسیاست لنگ‌باید بره با شهرداری ماهشهر و زغال فروشی قزوین مقایسه بشه لنگیا ساکت هیس سرورتون داره استراحت میکنه"""""""""!!!!!!!!"""""""""

    • بدون نام

      ای بابا دربی۸۶ ..............سال۹۶............برد۲۶..........روز۶هفته.............دیگه ۶ نشون ندیا باشه گللللللل من

    • پرسپولیس سرور همه کیسه کشا

      پ معلوم شدش پرسپولیس سرور کیسه کشاست . ایولا ب هر چی پرسپولیسو پرسپولیسیه . کیسه کشام ب جا قلدری ی فکری ب حال لیگ برترشون بکننهر سال میشن سوم . همون بستونه ذوب اهن زده جلوتون تو جدول . کیسه کشاااااااااااااااااااااااا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج