۶۲۴۹۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دل‌پیرو: قبل از امضای قرارداد موهایم را کوتاه کردم

اسطوره باشگاه یوونتوس گفت: فارغ از این که من یک طرفدار یوونتوس بودم، در شب اول حضورم در تورین، خواب به چشم‌هایم نمی آمد.

خبرگزاری میزان: الساندرو دل پیرو، رکورددار بازی و گلزنی در تیم فوتبال یوونتوس که روز گذشته با انتشار ویدیویی، صد و بیستمین سالروز تاسیس یوونتوس را تبریک گفت، در مصاحبه‌ای، در خصوص ابتدای دوران حضورش در این تیم صحبت کرد.

اسطوره باشگاه یوونتوس در خصوص حضورش در این باشگاه اظهار داشت: فارغ از این که من یک طرفدار یوونتوس بودم، در شب اول حضورم در تورین، خواب به چشم‌هایم نمی آمد. این لحظه‌ای سرشار از خوشحالی برای من بود. آن شب نتوانستم خیلی بخوابم. سپس شما متوجه می‌شوید که کجا هستید و هم تیمی‌هایتان در چه سطح بالایی قرار دارند. در ابتدا، کار برایم کمی مشکل بود اما هم‌تیمی‌هایم به من کمک کردند. سپس به درک خوبی از هم‌تیمی‌هایم و جو باشگاه رسیدم و همه چیز خوب شد. وقتی بونیپرتی مرا به یوونتوس دعوت کرد، به من گفت که موهایت را کوتاه کن و من این کار را انجام دادم. وقتی من و مدیر برنامه ام وارد اتاق بونیپرتی شدیم، او پنج دقیقه صحبت کرد و سپس گفت که این قرارداد است، امضایش کن.

دل‌پیرو ادامه داد: اولین بار آنیلی را در ویلار پروسا و زمانی که تیم در قرنطینه بود، ملاقات کردم. آن زمان، دوران خوبی نبود و او پس از معرفی خود در طول تمرین، در حالی که یک نسخه از گاتزتا دلو اسپورت در دست داشت، گفت که من فکر می‌کنم شما بهتر از آن چه که این جا نوشته شده، هستید. سپس آنیلی با چند بازیکن از تیم صحبت کرد اما با من حرف نزد. فردای آن روز وقتی سه گل در یک بازی به ثمر رساندم، آنیلی با من هم صحبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج