۶۲۱۷۰۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دلیل نیمکت نشینی کاسیاس از زبان سرمربی پورتو

اوضاع برای کاسیاس در پرتغال چندان خوب پیش نمی‌رود.

طرفداری: سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو فاش کرد که دلیل نیمکت نشینی‌های پیاپی ایکر کاسیاس در این تیم تنها و تنها دو هفته عملکرد پایین تر از حد انتظار اسطوره رئال مادرید در تمرینات بوده است.

کاسیاسِ بزرگ هر چهار دیدار اخیر پورتو در لیگ پرتغال، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را روی نیمکت بوده و این، حواشی زیادی را سبب شده است. رسانه‌ها ادعاهای فروانی درباره دلیل این نیمکت نشینی‌ها مطرح کردند. از استفاده همیشگی و غیرقانونی کاسیاس از موبایل در تمرینات تا فیرپلی مالی یوفا که ال پایس اسپانیا می‌گفت پورتو می‌خواهد با نیمکت نشین کردن کاسیاس، او را که دستمزد بالایی می‌گیرد، مجبور به جدایی در ژانویه کند! اما همه این‌ها اشتباه بودند.

به گزارش mundodeportivo، سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو امروز در نشست خبری‌اش در این باره شفاف سازی کرد و گفت:

دلیل نیمکت نشینی‌های کاسیاس این است که او در دو هفته اخیر، پایین تر از حد انتظارات در تمرینات ظاهر شده است. بازیکنانم قوانین تیم را می‌دانند. از نحوه مدیریت من و خواسته‌هایم نیز خبر دارند. من انتظار دارم همه آنها در تمام جلسات تمرینی با 100 درصد توان ظاهر شوند. ایکر البته که از من دلیل نیمکت نشینی‌هایش را پرسیده و این مسئله را با یک مکالمه دو نفره حل و فصل کردیم. به عنوان مربی باید در مدیریت رختکن، محکم و رو راست باشم. حال چه نام بازیکن خاطی آنتونیو باشد؛ خواکیم یا مانوئل باشد یا ایکر باشد. اگر استثنا قائل شوم، کل گروه را از دست می‌دهم. هرگز چنین کاری نخواهم کرد. آیا می‌توانم چشمم را به روی 15 روز تمرین پایین تر از حد انتظار ببندم؟ نمی‌توانم. ایکر هم این را درک می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو بيجا کردی اسطوره ای مثل اونو گذاشتی رو نیمکت .تو خیال کردی کی هستی دستم بهت برسه میدونم چکارت کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج