۶۱۵۹۰۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جباری: قرار نبود من تک و تنها از چيزی نفع ببرم

مهدی رحمتی هم به استقلال بازگشت ولی مجتبی جباری، همچنان دور از تیم محبوبش روزها را سپری می‌كند.

خبر ورزشی: استقلالی‌ها در بازی فولاد در دقیقه ۸، جباری را تشویق كردند و در واقع این شبیه یك پیغام برای افتخاری مدیرعامل استقلال به حساب می‌‌آید. حالا به بهانه این اتفاق، مجتبی جباری به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

* آقای جباری در بازی استقلال و فولاد دقیقه 8 بود كه شما از سوی هواداران تشویق شدید. این چه پیغامی برای شما دارد؟

من خیلی خوشحالم كه این اتفاق افتاده. ممنون هواداران هستم. خوشحالم كه آنها در شرایط سخت از بازیكنان باسابقه تیم حمایت می‌كنند. این نشان می‌دهد شرایط را درك كرده‌اند. هواداران متوجه اشتباهات مدیریتی باشگاه شده‌اند. می‌فهمند چه اتفاقاتی دارد می‌افتد. فكر می‌كنم این حمایت فقط از من نبود، بلكه از استقلال حمایت كردند.

* می‌گویند فوتبال ایران خیلی بد بازیكنان نامی‌‌اش را بدرقه می‌كند. در استقلال هم بارها این اتفاق افتاده است.

فكر می‌كنم در این سال‌های اخیر هواداران دیده‌اند با بازیكنان بزرگی كه سال‌ها برای استقلال زحمت ‌كشیده‌اند و خیلی جام‌ها برای‌شان آورده‌اند، چطور برخورد شده. بدون اینكه یك تشكر خشك و خالی كنند، با بی‌احترامی بازیكنان را كنار گذاشته‌اند. دیگر صبر هواداران در این زمینه لبریز شده است. تا آنجایی كه می‌توانستند در فضای مجازی حرف‌های‌شان را عنوان كردند. وقتی دیدند به جایی نمی‌رسند، در ورزشگاه حرف‌شان را زدند. البته همان‌طور كه می‌دانید، بعضی وقت‌ها فضای سكوها را كنترل هم می‌كنند ولی هواداران آن روز حرف‌شان را زدند. همه كنار هم یك خواسته داشتند، نه اینكه فقط نام مجتبی جباری را صدا كنند. آنها دنبال این هستند كه وضعیت مدیریت باشگاه هم یك سر و سامانی بگیرد. این نگاهی است كه من دارم. هوادار دوست دارد وضعیت مدیریت درست شود.

* اینكه جباری به خاطر خواستن امكانات برای استقلال كنار گذاشته شود، تا چه حد حرفه‌ای است؟

من در صحبت‌های قبلی هم گفتم كه دوست دارم استقلال بهترین امكانات را داشته باشد. باشگاهی مثل استقلال با این همه هوادار واقعاً باید بزرگ باشد. باید صاحب امكانات شود. باشگاه باید امكاناتی در ‌شأن اسم بزرگ استقلال داشته باشد. این اتفاق خیلی سال است برای باشگاه نیفتاده. خب من صحبت‌هایی در این مورد داشتم كه باعث كنار گذاشته شدنم از تیم شد. برای خودم كه این حرف‌ها را نزدم. مگر استقلال صاحب زمین خوب شود، برای مجتبی جباری است؟ مگر بازیكن جوان تیم دغدغه مالی نداشته باشد و شب جای خوب استراحت كند، به من نفعی می‌رساند؟ نفع اصلی به باشگاه می‌رسد. من اگر چیزی گفتم، به خاطر اسم استقلال بود. وقتی می‌بینم استقلال با این همه هوادار یك زمین درست و حسابی ندارد، ناراحت می‌شوم. من این حرف‌ها را به خاطر مجموعه استقلال زدم. قرار نبوده كه مجتبی جباری تك و تنها از چیزی نفع ببرد. حالا امیدوارم روزهای خوب برای استقلال از راه برسد.

* با هواداران استقلال در بیرون هم برخوردی داشته‌اید؟

خب با مردم و هواداران برخوردهایی داشتم. خیلی از آنها نمی‌دانستند چطور حرف‌ها و نارضایتی‌شان از وضعیت موجود را بیان كنند. ناراحت بودند که این اتفاقات برای من و استقلال افتاده است. یك‌جورهایی افسوس می‌خوردند و می‌گفتند این حواشی در‌ شأن باشگاه استقلال نبوده و نباید این آدم‌ها برای باشگاه چنین مسائلی را به وجود می‌آوردند. فكر می‌كنم بازتاب حرف‌های هواداران در استقلال دیده شده است. باز هم تأكید می‌كنم به نظرم حمایت هواداران فقط از من نبوده بلكه حمایتی بوده از تمام بازیكنان باسابقه تیم.

* فكر می‌كنید آخر این قصه به كجا می‌رسد؟ وضعیت جباری چه می‌شود؟

باشگاه باید راجع به این موضوع جواب بدهد. من به صورت قانونی پیگیری‌هایم را شروع كرده‌ام تا وضعیت‌مان مشخص شود.

* یعنی كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این‌باره تصمیم نهایی را می‌گیرد؟

حالا هر جایی كه مرجع رسیدگی است، این مسئله را پیگیری می‌كند. مدیر برنامه‌ها و وكیل من پیگیر هستند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمتگرم آقا مجتبی شما برای باشگاه استقلال به خاطرنظر مثبتتون باید اخراج بشین بعد مدیر عامل پرسپولیسی ما باید همش پشت تلویزیون تو مصاحبه هاش باخنده هاش به زخم ما نمک بپاشه اصلا جدول لیگ براش معنا نداره بیچاره هوادار همین

    • دکتر رضائی

      آقای افتخاری باکمال احترام وخسته نباشید جهت تسویه بدیهی های باشگاه بایدبه عرض برسانم مجتبی جباری بازیکنی که دردهه اخیر بوسیله فرماندهی او درمیانه زمین استقلال توانسته جامها وپیروزیهای زیادی رابرحریف دیرینه خودپرسپولیس بدست آورد دوباره باآغوشی باز فراخوانی واختلافها و کدورتها را ازذهن طرفداران پاک کنی سید تو درحال حاضر پدر باشگاه هستی پس هم خیال طرفداران راآسوده کن وهم سوژه بدخواهان را از بین ببر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج