۶۱۱۴۵۳
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

پیش‌بینی‌های اشتباه آقایِ رئیس؛ مخالفِ ابدی

جعفر کاشانی، در روزهای ابتدایی انتخاب برانکو مخالف او بود و نتایج فوق العاده پرسپولیس در این سال‌ها هم نتوانسته موضع او را تغییر دهد.

وبسایت نود: در روزهایی که پرسپولیس بیشتر از همیشه درگیر حواشی و مشکلات مختلف است، رئیس هیات مدیره آن هم علیه کادرفنی موضع گرفته و گفته این تیم به تغییر تفکر نیاز دارد و برانکو، در حد تیم کلاس اول است و نمی‌تواند تیم کلاس ششم را مدیریت کند. انتقادات مستقیم رئیس هیات مدیره از سرمربی تیمی که در دو فصل گذشته نایب قهرمان و قهرمان لیگ برتر شده و این فصل هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد شاید عجیب به نظر برسد، اما جدید نیست.

جعفر کاشانی، از همان سه سال قبل، مخالف استخدام برانکو بود و اعتقاد داشت او نمی‌تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند: «برانکو نمی‌تواند شق القمر کند. حضور برانکو حلال مشکلات نیست. برانکو در زمان حضورش در ایران اگر توانست موفق باشد به دلیل مدیریت قدرتمندی مثل دادکان بود. امیدوارم انتخاب برانکو بدون مطالعه نبوده باشد و تصمیم گیری در این باره با منطق بوده باشد.»

بر خلاف تصور کاشانی، حضور برانکو کاملا پرسپولیس را تغییر داد و او توانست پرسپولیس را به قدرت اول فوتبال ایران تبدیل کند. با این وجود، کاشانی به عنوان رئیس هیات مدیره، به بهانه‌های مختلف روبروی او قرار گرفته و معمولا در هر ماجرایی هم حامی طرف مقابل برانکو بوده است. مصاحبه‌های او در مقاطع مختلف، نشان می‌دهد موضع کاشانی نسبت به برانکو، هنوز شبیه موضع چند سال قبل است.

استخدام برانکو (برنا): تغییر سرمربی نمی تواند حلال مشکلات باشد. برانکو در زمان حضورش در ایران اگر توانست موفق باشد به دلیل مدیریت قدرتمندی مثل دادکان بود.

بعد از درگیری با کی‌روش (باشگاه خبرنگاران): به نظرم برانکو باید سعه صدر نشان می‌داد تا ملی پوشان دچار مشکل نشوند. ملی پوشان پرسپولیس بازیکنان بزرگ ملی هستند. ما باید ارزش ملی‌مان را در همه زمینه‌ها حفظ کنیم.

پنالتی خراب کردن طارمی (ایسنا): از رفتار آقای برانکو متعجبم. طارمی با این سابقه پنالتی‌ زدن چرا باید باز هم پنالتی‌ زن اول تیم باشد؟ چرا نباید بعد از چند سال تیم یک پنالتی‌زن درست و حسابی داشته باشد که درصد گل شدن پنالتی‌هایش بالا باشد؟

مخالفت برانکو با حضور رضاییان در جشن قهرمانی (میزان): چرا نباید رامین رضاییان به جشن بیاید؟ پرسپولیس متعلق به یک فرد نیست. حق او و تمام پرسپولیسی‌هایی که یک روز در این باشگاه جایگاهی داشته‌اند، این است که در جشن قهرمانی حضور داشته باشند.

تمدید قرارداد برانکو (میزان): برانکو فعلاً با ما یک سال دیگر قرارداد دارد. البته وقتی شما به کلاس بالاتر می‌روید باید دبیر خود را عوض کنید!

وضعیت فعلی پرسپولیس پیش از بازی با الهلال و دربی (باشگاه خبرنگاران): برانکو مربی باکلاسی است اما معلم کلاس اولی نمی‌تواند به کلاس ششمی‌ها درس بدهد و پرسپولیس نیاز به تفکر جدیدی دارد.

طعنه‌های گاه و بی‌گاه کاشانی و پیش بینی‌های اشتباه او درباره موفقیت برانکو، حضور رضاییان در جشن قهرمانی و تمدید قرارداد سرمربی، قبلا با واکنش برانکو همراه شده بود اما این بار، رئیس هیات مدیره پرسپولیس علنا از نیاز تیم به «تفکر جدید» و ناتوانی برانکو حرف زده است. حرف‌هایی که حتی روسای هیات مدیره تیم‌های انتهای جدولی هم با احتیاط آن را به زبان می‌آورند. عدم علاقه کاشانی به برانکو، حالا از لفافه خارج شده و او، در روزهای بحران رسما روبروی سرمربی تیم قهرمان قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      کاشانی غلط اضافی میکنه

    • بدون نام

      تو خودت الان امتحان کلاس اول ازت بگیرن مردود میشی مرد حسابی پرسپولیس داشت به دسته پایین تر سقوط میکرد برانکو نجاتش داد خدا یی نباید به برانکو ایراد گرفت ایراد از خودمونه

    • عسگری

      کاشانی بی خیال پرسپولیس و ما پرسپولیسیها شو
      اینم اخطار آخره

    • طاهری گناوه ای

      آقای کاشانی پیشکسوت پرسپولیس لطفا یه کم بیشتر و فنی تر در مورد تفکر جدید و تغیرات در تیم فکر کنید الان موقع این صحبتها نیست بجای این حرفها و به حاشیه بردن بیشتر تیم فکر حفظ این بازیکنا و همین کادر فنی واسه بقیه بازیها و حتی فصل بعد باشیم تا این محرومیت از نقل وانتقالات را پشت سر بگذاریم

    • روحی

      غلط کرده آقای کاشانی در مورد برانکو حرف بزنه همش از روی جهل و حسودیه

    • سجاداشرفزاده

      خدایی آقای جعفرکاشانی میخوای چه کسی روبیاری که ازآقای برانکوبهترباشه نکنه میخوای حمیددرخشانو بیاری خیلیم عالی !!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      مشکل کشور ما همین مدیرهای بی لیاقت هست ببینید چه بلایی سر استقلال آوردن حالا نوبت پرسپولیسه. .. خداییش من استقلالیم ولی برانکو بهترین مربیه. ..

    • مبین

      بنازمت استقلالی باشعورکه به فکرکل فوتبال کشوری منم پرسپولیسی هستم خدایی امسال که اس تواین شرایطه فوتیال چنگی به دل نمیزنه انشالله همه تیمهایک یادوامتیازفاصله داشته باشن تاسطح فوتبال ورقابت بالابره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج