۶۰۹۷۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا میلان باید مونتلا را حفظ کند؟

شرایط به گونه ای است که سران میلان به جز اعتماد به مونتلا، گزینه دیگری پیش روی خود ندارند.

طرفداری: جای هیچ شکی نیست که پس از باخت ۰-۲ میلان مقابل رم، بسیاری از هواداران میلان، دست از حمایت مونتلا کشیدند. نمایش و بازی های ضعیف همراه با نتایج بد، چیزی نبود که طرفداران روسونری انتظارش را بکشند. حال سوال اصلی این است؛ آیا مونتلا می تواند پروژه میلان را به موفقیت برساند؟

با فرا رسیدن تعطیلات ملی، روسونری در رتبه هفتم جدول قرار دارد و اختلاف امتیازش با لاتزیو چهار امتیاز است. تیم مونتلا با یک نتیجه بد دیگر رو به رو شد و تنها 10 روز تا دربی دلامادونینا زمان دارد تا بتواند میلان را قبل از آنکه دیر شود، به کورس رقابت ها بازگرداند. وقتی بحث در مورد اخراج مونتلا پیش می آید، باید به این فکر کنیم که فاسونه، به همراه میرابلی و لی یونگ هونگ باید جانشینی را پیدا کنند که در عرض یک هفته، بتواند اعتماد بازیکنان را جلب کند، برنامه تاکتیکی تیم را عوض کند و قطعا نتایج مثبتی بیاورد.

چند روز قبل، کارلو آنچلوتی از سمتش در بایرن مونیخ برکنار شد تا شایعات مبنی بر حضور این سرمربی باتجربه در میلانلو، افزایش یابد. نامی که از سوی طرفداران و کارشناسان برای میلان بسیار مناسب اعلام شد. مشکل بزرگتر اینجا است که کارلتو در روز دوشنبه رسما اعلام کرد تا ۱۰ ماه آتی، هدایت هیچ تیم دیگری را برعهده نخواهد گرفت. تنها جانشین مناسب برای مونتلا، در این فصل مربیگری نخواهد کرد.

چرا میلان باید مونتلا را حفظ کند؟

قطعا آنچلوتی اگر شرایط به گونه دیگری پیش برود، می تواند در دسترس دیاولو باشد و نظرش را عوض کند اما سخت است که تصور کنیم آنچلوتی بدون آنکه تاکتیک ها و استراتژی هایش را در پیش فصل به تیم منتقل کرده باشد، به میلان بیاید.

حال گزینه های دیگری که ممکن است به ذهن بیایند، پائولو سوسا و والتر ماتزاری هستند! پس بیایید نگاهی به این احتمال بیندازیم. هیچکدام از آن ها در یک تیم بزرگ در سطح میلان مربیگری نکرده و هیچکدام رهبری یک پروژه ۲۳۰ میلیون یورویی را عهده دار نبوده اند، پس نمی توان تصور کرد بتوانند فشار مربیگری در میلان را تحمل کنند. البته ماتزاری در دوره ای هدایت اینتر را برعهده داشت اما نتوانست فشار کار در نراتزوری را تحمل کند.

قطعا مونتلا تا الان به هیچ وجه در حد انتظارات عمل نکرده و دو بازی مهم با اینتر و یوونتوس در ماه اکتبر، انتظار تیمش را می کشد. اما واقعیت این است سرمربیان خیلی کمی -اگر در دسترس باشند- می توانند به میلان کمک کرده و در کوتاه مدت، تاثیر گذار باشند. میلان مجبور است امیدوار باشد هواپیمای کوچک، طوفان را رد کرده و تیم را به مسیر بازگرداند.

به قلم Matthew Santangelo از وبسایت Footballitalia
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج