۶۰۹۵۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آغاز ماموریت پاییزی شفر

اینکه ماه عسل شیرین و تازه شروع شده وینفرید شفر چقدر به طول می‌انجامد آنقدر هم نامشخص نیست و او از همان عصر دیروز کمی برای اولین بار تمرینات آبی‌ها را هدایت کرد و لابد پی به سختی‌های کار تازه‌اش برده است.

ایران ورزشی: اینکه ماه عسل شیرین و تازه شروع شده وینفرید شفر چقدر به طول می‌انجامد آنقدر هم نامشخص نیست و او از همان عصر دیروز کمی برای اولین بار تمرینات آبی‌ها را هدایت کرد و لابد پی به سختی‌های کار تازه‌اش برده است. این برآورد که مشکل اصلی فعلی استقلال مسائل روحی و روانی این تیم است البته تحلیل درستی نشان می‌دهد اما دو سه بازی از همان مدتی که آبی‌ها در دوره نافرجام حضور علیرضا منصوریان ارائه دادند کافی است تا سرمربی ۶۷ ساله و آلمانی و تازه آنها دریابد از قضا مشکل اصلی‌تر استقلال نه روحیه فرو ریخته این تیم بلکه مسائل فنی و کاستی‌های تاکتیکی است.

درباره اینکه سرمربی سابق تیم‌های ملی کامرون و جاماییکا برای استقلال کدام روش‌ها و تاکتیک‌ها را مناسب‌تر می‌داند انواع اخبار و گمانه‌زنی‌ها در جامعه پخش شده است اما او به زودی درخواهد یافت که تیم جدید تحت اختیارش از هماهنگی لازم بین مسن‌ترها و نفرات جوان‌تر خود برخوردار نیست و مشخص نبودن خط بازی تیم و ابهام‌های مختلف در زمان حرکت تیم به سمت جلو حملات استقلال را کمرنگ کرده است و اگر جز این بود قبل از دیدار اخیرشان مقابل سپیدرود فقط یک گل زده در کارنامه خود نمی‌داشتند.

تاکتیک ارسال سانترهای بلند و متوسط از سمت راست توسط خسرو حیدری که بیش از 10 سال است استقلال را تغذیه و گاه پیروز کرده، دیگر آنقدر کهنه شده که فقط به درد موزه‌ها می‌خورد و علیرضا منصوریان آنقدر در ترکیب تیم در سمت چپ میدان و در گزینش نفرات این منطقه آرای متفاوت صادر کرده بود که هیچ قدرت و استمراری در بازی این تیم در این منطقه مشاهده نمی‌شود.

گرفتاری‌ها به حدی رسیده بود که سرمربی مستعفی استقلال در روزهای آخر حضورش حل مشکلات را در حرکات غیرمنتظره و نفوذهای پا به توپ یک بازیکن ۱۷ ساله تازه‌وارد (مهدی قائدی) جست‌وجو می‌کرد که هر چند بسیار با استعداد اما در سطح لیگ برتر بسیار کم تجربه است. مشکل استقلالی‌ها بود و نبود جباری و زمان اتمام مصدومیت منتظری هم نیست زیرا آنها به سبب سن بالا به آینده باشگاه تعلق ندارند و شفر باید تیم را از نقطه صفر بسازد که در هر سه خط می‌لنگد و اگر رحمتی برنگردد برخلاف ادعاها و امیدهای مطرح شده دروازه‌بان مطمئنی هم ندارد.

به واقع سختی‌های کار شفر یکی و دو تا نیست و او سخت‌ترین ماه‌های عمرش را از همان عصر دیروز (چهارشنبه) آغاز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج