۶۰۸۹۲۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کاپیتان پرسپولیس کانون حاشیه‌ها شد

وقتی باختی در کار باشد همه حاشیه‌ها بیرون می‌زند و بیشتر نمایان می‌شود.

ایران ورزشی: وقتی باختی در کار باشد همه حاشیه‌ها بیرون می‌زند و بیشتر نمایان می‌شود. روزی که پرسپولیس در ابوظبی با نمایشی درخشان الاهلی را شکست داد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید در همین روزنامه گزارشی مفصل داشتیم از مصدومیت عجیب و غریب سیدجلال حسینی با این عنوان: «قهر به خاطر تمرینات سخت یا مساله فنی؟‌»آن روز و با برد پرسپولیس مشخص نشد چرا سیدجلال حسینی مقابل الاهلی بازی نکرد اما بعد از باخت سنگین به الهلال و در شبی که پرسپولیس در غیاب مدافعانش به کاپیتان خود نیاز اساسی داشت این غیبت به شدت به چشم آمد تا حسینی مرد اول حاشیه‌های امروز پرسپولیس باشد البته که فردای باخت به الهلال با این گزارش که«چرا سیدجلال بازی نکرد؟ » به طرح موضوع جنجالی پرسپولیس و بررسی جزییاتش پرداختیم اما موضوع کاپیتان فعلا شفاف نشده باقی مانده است.

مساله سیدجلال و بیرون ماندنش از ترکیب مساله کوچکی نیست. برانکو کاپیتان و ستون دفاعی تیمش را به نوعی کنار گذاشته اما حاضر نیست در این باره به صورت شفاف پاسخگو باشد. او در آخرین مصاحبه‌اش به این نکته اشاره کرد که بازی دادن به جلال ریسک بود و ممکن بود او را خانه نشین کند اما کدام مربی در دنیا بهترین مدافع خودش را با وجود در نظر گرفتن این ریسک بیرون می‌گذارد تا از مدافع راستش در مرکز دفاع بهره گیرد و به بازیکنی در دفاع چپ میدان دهد که تعداد بازی‌هایش در لیگ برتر خودمان به ۵ نرسیده است؟ برانکو گفته سیدجلال مقابل استقلال خوزستان بازی نمی‌کند چون تیم ملی دو روز قبل از این مسابقه بازی دارد اما او در شرایطی مشابه از ملی پوشانش در تبریز مقابل گسترش فولاد استفاده کرد و اینکه از همین حالا اعلام کرده حسینی در اهواز بازی نمی‌کند می‌تواند نمایانگر مسائلی باشد که خارج از عرف معمول به نظر می‌رسد.

البته که توجیهات برانکو فقط برای از سر باز کردن این مساله است اما ظاهرا ابعاد داستان مرموز سیدجلال - برانکو پیچیده‌تر از این حرف هاست و غیر از احتمالات مسائل دیگری هم طرح شده که موضوع را حساس‌تر و حاشیه‌ای‌تر می‌کند. قبل از این و در گزارش‌های متعدد ایران ورزشی در این خصوص نوشته بودیم جذب شجاع خلیل‌زاده بازیکن مورد علاقه برانکو می‌توانست دلیلی فنی برای بیرون گذاشتن تدریجی سیدجلال از ترکیب باشد و پیش کشیدن ماجرای مصدومیت هم در راستای حفظ شأن کاپیتان سرخ‌ها بوده است. از طرفی بحث شکایت سیدجلال از تمرینات پیش فصل و کنار کشیدنش از این تمرینات طاقت فرسا در اوکراین را مطرح کردیم که شاید دلیلی بر اختلاف برانکو و کاپیتان تیمش شده. بحث بعدی داستان مصدومیتی است که حسینی بیش از دو ماه درگیرش بوده و برای بازیکنی که بیش از 10 سال در بالاترین سطح باشگاهی و ملی بازی کرده غریب است. مصدومیتی که با مصاحبه تند حسینی علیه کادر پزشکی تیمش شروع شد و با درمان زیر نظر کادر پزشکی ابعاد تازه‌ای پیدا کرد. ماجرای این مصدومیت البته وقتی عجیب شد که سیدجلال در هفته چهارم لیگ و مقابل سیاه جامگان به ترکیب اصلی رسید اما بعد از آن دوباره مساله مصدومیتش پیش کشیده شد تا برسیم به همین بازی با الهلال که خودش گفت شرایط بازی داشته اما برانکو به او میدان نداد.

حالا بحث اختلاف کاپیتان با سرمربی بالا گرفته و با اینکه عوامل تیم مثل سرپرست سعی در تکذیب این ماجرا دارند به نظر می‌رسد تا زمانی که این موضوع شفاف نشود شایعات دامن پرسپولیس، کاپیتان و حتی سرمربی‌اش را خواهد گرفت و رها نمی‌کند.

دیروز در همین خصوص مسائل تازه‌ای مطرح شد که پذیرفتن برخی از آنها دشوار به نظر می‌رسد. بعد از انتشار احتمال اخراج در پی بالا گرفتن اختلافات، مطرح شدن مساله دوپینگ سیدجلال بحثی بود که خوردبین به آن واکنش نشان داد و گفت: «حسینی اصلا اهل این حرف‌ها نیست که بخواهد دوپینگ کند. اینها واقعا شایعه و حاشیه سازی هستند که مطرح می‌شوند.» در ادامه البته این سوال را هم می‌توان برای رد این مساله مطرح کرد که اگر سیدجلال حسینی خطایی مرتکب شده و به این خاطر بازی نمی‌کند چرا مقابل سیاه جامگان به میدان رفت؟

موضوع دیگری که اخیرا مطرح شده بحث مالی است و برخی پول را دلیل بازی نکردن حسینی برای پرسپولیس می‌دانند. شایعات حاکی از آن است که کاپیتان پرسپولیس به خاطر مطالبات باقیمانده‌اش از باشگاه حاضر نیست بازی کند و برانکو هم با اطلاع از این مساله به او میدان نمی‌دهد.

به هر حال امروز و فردا باید منتظر روشنگری از طرف سیدجلال باشیم چرا که سکوتش می‌تواند شرایط را برای او غیر قابل تحمل کند. حالا وقت این است که او بگوید مشکلش با کادر پزشکی پرسپولیس چیست؟ چرا خواست مصدومیتش را طولانی‌تر نشان دهد؟ چرا برانکو از کادر پزشکی پرسپولیس خواسته در این باره سکوت کنند؟ چرا دو شب قبل از بازی الهلال می‌گوید مشکلی برای بازی ندارد اما به خاطر مصدومیت بیرون می‌نشیند؟ آیا واقعا مصدومیتی در کار است و اگر نیست چرا در بازی‌های تیم ملی به میدان نرفت و همین حالا در اردوی ملی تمرین اختصاصی انجام می‌دهد؟

جالب اینکه عصر دیروز در حاشیه تمرین پرسپولیس وقتی از برانکو درباره شایعه اختلافش با سیدجلال پرسیدند او جواب داد :« من قصد مصاحبه ندارم اما درباره حسینی باید بگویم او کاپیتان تیم ما است، تمام.»

جوابی که حتما به ابهامات در این خصوص می افزاید هر چند از ابتدا هم نباید منتظر شفاف‌سازی از سوی برانکو می بودیم و تا وقتی کاپیتان سرخ ها حاضر به شفاف سازی نشود حاشیه ها و شایعات در این خصوص ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدی

      خب که چی؟الان موقع کمک کردن ب پرسپولیسه یا اینکه بیشتر ب حاشیه ببریدش.

    • صادق دلاوری

      شمارابخدا دست ازحاشیه سازی بردارید

    • مرتضی

      لطفادست از سراین پیرمرد بردارید

    • الیاس

      دوپینگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج