۵۹۹۵۶۵
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

بررسی تمام احتمالات تغییرات آبی؛

مذاکره با دالیچ و اسکوچیچ؛ تماس با مظلومی

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی قرار است در مورد ادامه یا قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم بگیرند که گفته می شود مذاکراتی با جانشین وی صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر: شروع ناامیدکننده استقلال در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر و قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول باعث شد اعضای هیات مدیره این باشگاه در نشستی که چندی قبل برگزار کردند دو بازی را به علیرضا منصوریان فرصت دادند تا جایگاهش را تثبیت کند.

براساس آنچه اعضای هیات مدیره اعلام کردند استقلال باید دیدار برابر گل گهر سیرجان در جام حذفی و دیدار برابر پارس جنوبی جم در لیگ برتر را با پیروزی پشت سربگذارد تا منصوریان به کارش در این تیم ادامه دهد.

تاکید هیات مدیره استقلال این بود که منصوریان باید هر دو بازی را با پیروزی به پایان ببرد و حتی اگر در یکی از بازیها شکست بخورد از سمتش کنار گذاشته خواهد شد. استقلال دیدار برابر گل گهر را برد اما در دیدار با پارس جنوبی شکست خورد تا همچنان قعرنشین جدول رده بندی باشد.

پس از شکست دو بر صفر شامگاه جمعه استقلال برابر پارس جنوبی خبرهایی در مورد استعفا یا کناره گیری منصوریان مطرح شد اما سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد در نشست عصر شنبه هیات مدیره پیرامون این سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد در آستانه برگزاری جلسه هیات مدیره یکی از اعضا قرار است روز شنبه در سفری به یکی از کشورهای همسایه با گزینه جانشینی منصوریان مذاکره کند. از دالیچ و اسکوچیچ به عنوان گزینه های مد نظر هیات مدیره برای نیمکت استقلال نام برده می شود.

از سوی دیگر یک منبع نزدیک به خبرنگار مهر خبر داد که از طرف باشگاه استقلال با پرویز مظلومی سرمربی پیشین آبی ها نیز تماس گرفته شده است تا او هم نقطه نظراتش را برای حضور روی نیمکت آبی پوشان اعلام کند.

این درحالی است که به نظر می رسد سیدرضا افتخاری همچنان اصرار دارد علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بماند و به کارش در این تیم ادامه دهد. او در این مدت برخلاف حسن زمانی که منتقد منصوریان بود، حامی اصلی سرمربی آبی ها بوده و همچنان هم اصرار دارد وی به کارش ادامه دهد.

باید دیدار پس از جلسه عصر شنبه هیات مدیره استقلال کدام تصمیم به عنوان خروجی اعلام خواهد شد؛ برکناری منصوریان، ابقای او یا انتخاب سرمربی خارجی و یا حضور پرویز مظلومی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افتخاری یه پرسپولیسیه مثل یه ویروس تزریق شده به استقلال میخواد با تصمیماتش کمر استقلال خرد کنه از خداشم هست که منصوریان باشه بازیهارو یکی بعد از دیگری ببازه

    • هیس

      آفت استقلال افتخاری

    • بهزاد

      مشکل اصلی استقلال خود همین افتخاریه.مایه ننگ استقلال

    • بدون نام

      افتخاری تو ار فوتبال چی حالیته که نظرت با منصوریان هست!!! تو این مدت چه تاکتیکی دیدی که اون تو زمین پیاده کرده باشه. اول خودت برو بعد منصوریان!!!

    • سیروس

      نه داداش اشتباه میکنی حتما بازیهای زیبای پرسپولیس هم به افتخاری ربط داره

    • بی نام

      آخ جون مظلومی .چه حالی میده

    • بی نام

      تا دیروز منصوریان داچ علی بود و هی بهش می نازیدین چی شد .چون تازه فهمیدین شیشعلی شو من هست اونوقت افتخاری شده پرسپولیسی . بهترین و گرانترین بازیکنان لیگ رو براتون خریده دیگه چی میخواستین

    • بدون نام

      بودن منصوریان نه اینکه کاری رو حل نمی کنه. بلکه ازاین لحظه به بعد هرچی بمونه کار سخت وسخت تر هم خواهد شد. درکل باید یه مدیرعامل خوب مثل فتح الله زاده بیاد رویه کار.و یه مربیه خوب تراز اول مثل فلیکس ماگات.یا دنیزلی.یا آری هان. یا لویس فنخال هلندی بیاد. اینا بدرده استقلال میخورن چون باید استقلال ازلحاظ روحی و جسمی و فنی آماده بشه.به نظره من این بازی رو باید فدای سرمربی جدید بکنن؟ ولی حداقل یک عمر هوادارایه میلیونی استقلال یه عمر راحت میشن. پس یه بازی زیاد ارزش نداره. برید یه تغییراتی بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج