۵۹۳۴۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آلبا: نباید دمبله را با نیمار مقایسه کرد

دفاع چپ ارزشمند بارسا نسبت به فصل پیش رو خوش بین است.

طرفداری: جوردی آلبا، دفاع چپ اسپانیایی و ملی‌پوش بارسلونا عنوان کرد این که آیا این تیم با رفتن نیمار به تیم ضعیف‌تری تبدیل شده است یا نه را باید در پایان فصل مشاهده کرد.

به گزارش mundodeportivo ، آلبا بدون شک از ارکان بارسلوناست. او در حالی ششمین فصل حضورش در تیم اول بارسا را آغاز کرده که در موفقیت‌های پنج فصل گذشته این باشگاه، نقشی بسزا ایفا کرده است. آلبا پرورش یافته لاماسیاست و به جز فصل گذشته که انریکه با تصمیماتی عجیب، در بسیاری از بازی‌های مهم به او بازی نمی‌داد، همواره انتخاب اول مربیان برای سمت چپ خط دفاعی آبی اناری‌ها بوده و همواره نیز کیفیتش را به اثبات رسانده است.

او که با آمدن والورده دوباره جایگاهش در ترکیب بارسا را به دست آورده و انتخاب اول لوپتگی نیز در ترکیب لاروخا محسوب می‌شود، در جدیدترین مصاحبه‌اش به آنالیز وضعیت بارسا در فصل جدید و نقل و انتقالات پرداخته است:

نقل و انتقالات باشگاه را خیلی آرام دنبال کردم. پیشتر هم گفتم که اگر بازیکنی خریداری شود که بتواند به ما کمک کند، عالی خواهد بود اما من از تیمی که داریم، خوشحالم. این تیم تا همینجا و با همین بازیکنان نیز شادی و لذت زیادی برای هواداران به ارمغان آورده و به یک بازیکن کمتر یا بیشتر وابسته نیست. فصل گذشته - با نیمار - ما تنها موفق به فتح کوپا دل ری شدیم. این درست که جام حذفی هم جام با ارزشی است اما تیمی چون بارسلونا باید هر سال برای همه جام‌ها بجنگد و وقتی به این مهم نرسد، یک گام رو به عقب برداشته است. بنابراین، واضح است که مجبوریم نسبت به فصل گذشته، پیشرفت کنیم. البته من به این تیم خوش بینم.

نگرانی‌ها و انتقادهای هواداران را درک می‌کنم. مردم، دوستان و هواداران همیشه درباره کوچک‌ترین مسائل هم نظر می‌دهند و روی باشگاه حساس‌اند. خوب یا بد همه درباره بارسا حرف می‌زنند. من به نظر همه احترام می‌گذارم اما معتقدم انتقاد باید به جا باشد و زمانش، پایان فصل است. واقعیت این است که مردم را خیلی زود هراس برمی‌دارد.

مربی امسال بسیار باهوش است و می‌داند چه چیزی برای تیم بهتر است. بسته به حریف و نقاط قوت و ضعفش، مربی به ما می‌گوید که باید به چه سبکی بازی کنیم. بازی مبتنی بر پاس‌های کوتاه یا بازی مستقیم. عثمان دمبله؟ او بسیار جوان است پس چه خوب است که حوصله کنیم و از مقایسه‌اش با نیمار بپرهیزیم. دمبله با امید و آرزوهای زیادی آمده و با توجه به سبک بازی‌اش که در عمق کار می‌کند، فضای خوبی در کنارش در اختیار من قرار می‌گیرد و می‌توانم با او هماهنگ شوم. در هر صورت والورده در خط حمله گزینه‌های جوان و باکیفیت زیادی دارد.

اینیستا؟ او شگفت انگیز است. بازی کنارش یک افتخار و مزیت است. در سمت چپ با او کار می‌کنم و لذت می‌برم. آندرس همواره درون زمین به دنبال من می‌گردد و کمک می‌کند. من که از بازی او لذت می‌برم و مطمئنا هر فوتبال دوستی نیز درباره اینیستا همین فکر را می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج