۵۹۰۹۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بی‌تیم ها، بازی نکرده ها ؛ با انگیزه ها

تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دو دیدار تشریفاتی در پیش دارد و کارلوس کی‌روش تمام توان خود را به کار گرفته تا این دو بازی را از تشریفاتی بودن درآورد.

ایران ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دو دیدار تشریفاتی در پیش دارد و کارلوس کی‌روش تمام توان خود را به کار گرفته تا این دو بازی را از تشریفاتی بودن درآورد. سرمربی تیم ملی کشورمان برای رسیدن به این هدف، در اولین قدم تلاش کرد فهرست تیمش طوری باشد که انگیزه بیشتری به آن تزریق شود. او پیش از دیدار با کره جنوبی ملی‌پوشان لیگ برتر کشورمان را اعلام کرد و البته بعد از آن به سراغ لژیونرها رفت و آنها را مستقیم به کره جنوبی فراخواند. فهرست کی‌روش تفاوت زیادی با فهرست‌های چند ماه اخیرش ندارد اما برخی بازیکنان با شرایط متفاوتی مجدداً در فهرست کی‌روش قرار گرفتند. کاری که شاید هیچ مربی دیگری غیر از کی‌روش جرات این کار را نداشت و اگر این کار را می‌کرد با انبوهی از انتقادها روبه‌رو می‌شد.

همانطور که گفته شد این بازی از نظر امتیازی و تاثیرش بر صعود کردن تیم ملی کشورمان به جام جهانی تشریفاتی است و از اهمیت چندانی برخوردار نیست اما به هر حال تفکرات خاص کی‌روش باعث شده تا او برای این دو بازی هم تمام توان تیمش را به کار گیرد. او به خوبی می‌داند که در این دو دیدار انگیزه بازیکنان بر خودنمایی بیشتر از هر کار تاکتیکی جوابگو خواهد بود، پس دست به اقدامی می‌زند که قابل توجه است. او بازیکنانی را به تیم ملی دعوت می‌کند که یا با تیمی قرارداد ندارند و در حقیقت بیکار هستند و یا جایگاهی در ترکیب تیمشان ندارد و مدتهاست در بازی رسمی و حتی تدارکاتی به میدان نرفتند. بهتر است نگاهی به شرایط برخی از این بازیکنان داشته باشیم.

اشکان دژاگه؛ بدون تیم ولی آماده

کاپیتان تیم ملی کشورمان و بازیکنی که روزهای خوبی را با تیم ملی سپری کرده، اکنون مدت هاست که در ترکیب تیمی به میدان نرفته و هنوز هم تیم آینده خود را مشخص نکرده است. هر روز گمانه‌زنی‌های زیادی از تیم آینده اشکان دژاگه به گوش می‌رسد اما او بدون بازی در ماه‌های اخیر و مشخص نبودن تیمش به اردوی تیم ملی دعوت شده است و به احتمال زیاد در ترکیب تیم ملی هم قرار بگیرد. هر چند اشکان دژاگه همواره تلاش کرده آمادگی خود را حفظ کند اما او را می‌توان یکی از بازیکنان ناکام تلاشگر نامید که کی‌روش به خاطر انگیزه‌اش در فهرست قرار داده است. به طور حتم به این زودی‌ها هم نمی‌توان انتظار داشت که او تیم آینده‌اش را مشخص نماید. در آخرین خبرها صحبت‌هایی درباره بازگشت او به لیگ انگلیس بود اما هنوز خبری رسمی درباره تیم آینده اشکان وجود ندارد.

علی کریمی، بدون تیم ولی با انگیزه

کریمی در غیاب برخی بازیکنان خیلی زود در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و توانست عملکرد خوبی در کنار سایر بازیکنان تیم ملی داشته باشد. او نشان داد که در هماهنگی با سایر بازیکنان می‌تواند در میانه میدان، نیاز تیم ملی را تامین کند اما کریمی هر چقدر که در تیم ملی خوش شانس بود، در تیم باشگاهی از بدشانسی رنج برد، تا در روزهایی که کی‌روش در تدارک تهیه فهرست تیم ملی بود، او بدون تیم و بدون بازی مقابل چشمان کی‌روش باشد. کریمی هنوز هم تیمش را مثل دژاگه مشخص نکرده و هر روز گمانه‌زنی‌های متفاوتی از برگشت او به سپاهان و پیشنهادهایش از کشورهای دیگر به گوش می‌رسد اما او به هر حال یکی از بازیکنان بدون تیم ولی با انگیزه تیم ملی است و در فهرست کی‌روش برای دو دیدار کره جنوبی و سوریه قرار گرفته است. شاید کریمی را بعد از تیم ملی بتوانیم در سپاهان ببینیم.

عزت‌اللهی بدون تیم ولی هماهنگ با تیم ملی
سعید عزت‌اللهی را هم می‌توان یکی از علاقه مندیهای کی‌روش دانست. این ملی‌پوش خوش اخلاق و جوان کشورمان هم هر چقدر که در تیم ملی خوش شانس بوده و توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد، در تیم باشگاهی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده است. سعید بعد از مدتها حضور در روسیه هنوز نتوانسته جایگاه واقعی خود را در این رقابت، مثل سردار پیدا کند و حضورش در این کشور موفقیت‌های چندانی را برای او رقم نزده است. عزت‌اللهی در بازگشت مجدد به روستوف با بی مهری کامل سرمربی این تیم مواجه شده و به همین دلیل حتی در یک بازی رسمی و غیر رسمی برای روستوف به میدان نرفته است. شایعات جدی درباره جدایی او از روستوف و بازی نکردن او در ترکیب این تیم باعث شده تا او را هم در زمره بازیکنان بدون تیم قلمداد کرد. در هر صورت سعید هماهنگی خوبی در ترکیب تیم ملی دارد و انگیزه او هم مضاعف است.

از ۲۴ بازیکن دعوت شده به تیم ملی سه بازیکن در هیچ بازی باشگاهی در ماه‌های اخیر حضور نداشتند و دو نفر از این سه بازیکن حتی تیم باشگاهی مشخصی هم ندارند اما این تنها ریسک فهرست کی‌روش نیست. باید اذعان کرد که بازیکنانی مثل علیرضا حقیقی، رامین رضاییان و کریم انصاری فرد هم شرایط بهتری نسبت به سه بازیکن نامبرده ندارند. علیرضا حقیقی در چند بازی اخیر به میدان رفته است اما پیش از این مدتها در ترکیب تیمش حضور نداشته است. رضاییان نیز یک در میان در بازی‌های تیمش حضور دارد و هنوز نتوانسته به‌عنوان یک بازیکن ملی‌پوش جایگاه ثابتی در تیم باشگاهی‌اش داشته باشد و البته کریم انصاری فرد که در ماه‌های اخیر بارها و بارها خبر جدایی‌اش از المپیاکوس منتشر شده است و در ترکیب این تیم کمترین بازی را داشته است. با دعوت از این بازیکنان که معمولا انگیزه‌های خاص خودشان را برای دو دیدار پایانی تیم ملی دارند و جنگ روانی که کی‌روش مخصوصا قبل از بازی با کره به راه انداخته، می‌توان دریافت سرمربی پرتغالی تیم ملی به دنبال تزریق انگیزه به تیمش است تا این دو بازی را از شکل تشریفاتی خارج کند و تیمش با عملکردی فوق‌العاده راهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج