۵۸۹۹۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تورنمنت جدید فیفا: سوپرجام جهانی باشگاه‌ها

از سال ۲۰۲۱ تورنمنت جدیدی در دنیای فوتبال برگزار خواهد شد که جایگزین جام کنفدراسیون‌های فعلی خواهد شد.

آی‌اسپورت: از سال ۲۰۲۱ تورنمنت جدیدی در دنیای فوتبال برگزار خواهد شد که جایگزین جام کنفدراسیون‌های فعلی خواهد شد. این تورنمنت سوپرجام جهانی‌ باشگاه‌ها نام دارد و اولین دوره آن در چین برگزار خواهد شد. سوپرجام جهانی‌ باشگاه‌ها هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود و به نوعی مشابه جام جهانی، البته در عرصه باشگاهی است. تیم‌ها از طریق رقابت‌های قاره‌ای، سهمیه حضور در این تورنمنت را خواهند یافت و به عنوان مثال در قاره اروپا، تیم‌ها با موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، مجوز حضور در این تورنمنت را به دست می‌آورند. سوپرجام جهانی‌ در فصل تابستان و در نیمه دوم ماه ژوئن برگزار شود و تیم قهرمان، جام قهرمانی را برای ۴ سال در اختیار خواهد داشت.

۲۴ تیم شرکت‌کننده در سوپرجام جهانی‌ باشگاه‌ها، در هشت گروه سه تیمی تقسیم می‌شوند. تیم‌های اول هر گروه به دور بعد راه ‌یافته و در بازی‌های حذفی مستقیم شرکت می‌کنند و تورنمنت در مراحل یک‌چهارم پایانی، نیمه‌نهایی و فینال دنبال می‌شود. بدین ترتیب هر تیم فینالیست در طول تورنمنت، ۵ بازی برگزار خواهد کرد.

در دور اول برگزاری این تورنمنت، ۱۲ باشگاه از قاره اروپا (UEFA)، ۵ باشگاه از آمریکای‌جنوبی (Conmebol)، دو باشگاه از قاره آفریقا (CAF)، دو باشگاه از قاره آسیا (AFC) و دو باشگاه از آمریکای‌شمالی (CONCACAF) در این مسابقات حضور خواهند یافت و مقامات به دنبال راهکاری هستند که قاره اقیانوسیه هم بتواند نماینده‌ای در این تورنمنت داشته باشد و برای این کار، باید نماینده این قاره در یک بازی مقدماتی مقابل نماینده‌ای از یک قاره دیگر قرار بگیرد.

سهمیه ۱۲ تیم اروپایی حاضر در این تورنمنت را ۴ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در ۴سال `da از برگزاری سوپرجام جهانی، ۴ نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در آن ۴ سال و ۴ تیم با بهترین راندمان در فوتبال اروپا درآن بازه زمانی تشکیل می‌دهند. اگر سوپرجام جهانی‌ همین امسال برگزار می‌شد، تیم‌های رئال‌مادرید، بارسلونا، یوونتوس و اتلتیکومادرید به اضافه هشت تیم دیگر به این رقابت‌ها می‌رسیدند.

مدیران فیفا بر این باورند که این تورنمنت می‌تواند تورنمنت بسیار جذابی برای باشگاه‌ها باشد. سوپرجام جهانی‌ باشگاه‌ها دقیقاً مشابه جام جهانی‌ است ولی به جای تیم‌های ملی، ۲۴ تیم باشگاهی برتر جهان از تمامی قاره‌ها در آن حضور خواهند یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج