۵۸۵۴۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

به مناسبت آغاز لالیگا،

لیونل مسی؛ دکترای ثبت آمار

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا امشب می تواند در اولین دیدار بارسا در لالیگا رکورد خارق العاده خود را افزایش دهد.

ورزش سه: لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا امشب می تواند در اولین دیدار بارسا در لالیگا رکورد خارق العاده خود را افزایش دهد.
طی سالهای گذشته همیشه نام لیونل مسی در بین صدرنشینان رقابت گلزنی در لالیگا قرار داشته است و علیرغم آمدن و خروج ستارگان بزرگی در ترکیب این تیم، چشم امید هواداران بارسا برای باز کردن دروازه رقبا همیشه اول به لیونل مسی بوده است.
در شبی که لوییس سواز به علت مصدومیت غایب است و بارسا برای اولین بار بدون نیمار در لالیگا بازی خواهد کرد، تمام توجهات مانند همیشه معطوف به لیونل مسی خواهد بود و اگر او قادر به گلزنی برابر بتیس باشد، گل شماره ۳۵۰ در کارنامه درخشان وی ثبت خواهد شد.
از نوامبر سال ۲۰۱۴ که وی از رکورد ۲۵۱ گل تلمو زارا اسطوره باشگاه بیلبائو گذشت و عنوان بهترین گلزن تاریخ لالیگا را به خود اختصاص داد، با زدن هر گل مسی یک قدم از رقبای خود دورتر می شود و حالا این فرصت را دارد تا امشب به رقم شگفت انگیز ۳۵۰ گل برسد.
لیونل مسی؛ دکترای ثبت آمار

مسی تنها ۱۷ سال و ۱۰ ماه و ۸ روز داشت که موفق شد در تاریخ یک می ۲۰۰۵ دروازه آلباسته را گشوده و اولین گل خود را در تاریخ لالیگا به ثمر برساند.
از ۳۴۹ گل مسی، ۲۰۰ تای آن در نوکمپ و ۱۴۹ گل خارج از خانه به ثمر رسیده و سویا با ۲۳، اتلتیکو مادرید با ۲۲ و والنسیا و اوساسونا با ۲۱ گل، بزرگترین قربانیان ستاره آرژانتینی بارسا بوده اند.
رئال مادرید نیز تا به حال ۱۶ گل از مسی دریافت کرده که بیشترین تعداد دریافت گل این باشگاه پرافتخار از یک بازیکن بوده است.
دیگر تیم هایی که در لالیگا حداقل ۱۰ بار مغلوب گلزنی های برنده ۵ توپ طلای تاریخ فوتبال شده اند عبارتند از: لاکرونیا، رایو وایکانو، لوانته، اسپانیول، بیلبائو، ختافه، سانتاندر، سوسیداد، ویارئال، آلمریا، مایورکا، مالاگا و گرانادا.
لیونل مسی؛ دکترای ثبت آمار

از این ۳۴۹ گل، ۴۶ گل از روی نقطه پنالتی و ۱۶ گل نیز از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده است و باقی در جریان بازی بوده است. بهترین فصل مسی طی این سالها فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ بوده که این بازیکن موفق به ثبت عدد خیره کننده ۵۰ گل شد.
لیونل مسی تا به حال ۴ فصل و طی سالهای ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ موفق به فتح عنوان آقای گلی لالیگا شده و ۴ تیم والنسیا، اسپانیول و اوساسونا تیم هایی بودند که در یک دیدار ۴ بار مقهور هنرنمایی این ستاره آرژانتینی شده اند.
رئال مادرید، والنسیا، اتلتیکومادرید، رایو وایکانو، اوساسونا، مالاگا، گرانادا و لاکرونیا نیز تیم هایی بوده اند که ۲ بار طعم تلخ هت تریک لیونل مسی را چشیده اند و امشب لیونل مسی می تواند برابر بتیس این آمار و ارقام خیره کننده را بهبود بخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج