۵۸۴۳۳۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

زمزمه‌های برکناری منصوریان

رقم خوردن دومین شکست استقلال در لیگ برتر آن هم در هفته چهارم لیگ، آن چیزی نبود که سرمربی جوان این تیم و ستاره‌هایش وعده داده بودند.

شهروند: رقم خوردن دومین شکست استقلال در لیگ برتر آن هم در هفته چهارم لیگ، آن چیزی نبود که سرمربی جوان این تیم و ستاره‌هایش وعده داده بودند. یکی از پرستاره‌ترین استقلال‌های تاریخ لیگ برتر در ٤ بازی سپری شده با ٤ امتیاز در رده یازدهم است تا نیمکت این تیم تزلزل را بیشتر از همیشه احساس کند.

استقلال زجردهنده، نه رؤیایی

بعد از نمایش ناامیدکننده استقلال در دیدار با سایپا و شکست خانگی، انتقادها از منصوریان به اوج رسید. منصوریان برخلاف‌ سال گذشته، لیست خرید بلندبالایی به باشگاه داد و همه آنها را به‌جز احسان حاج‌صفی در اختیار گرفت. او قبل از شروع لیگ مثل همیشه به بهترین شکل با کلمات بازی کرد و وعده ساختن بهترین استقلال تمام ادوار را داد. او از استقلالی رؤیایی حرف زد که فوتبال ایران از تماشای آن متحیر شود، اما با گذشت ٣٦٠دقیقه از لیگ برتر معلوم شد برخلاف گفته‌های سرمربی، روزهای سخت و شاید تلخی در انتظار استقلالی‌هاست. شاید گذشت ٤هفته از لیگ زمان کافی برای قضاوت نباشد اما آیا منصوریانی که در یک‌سال و نیم گذشته شب و روز خود را با این تیم گذرانده، نیازی به زمان بیشتر برای شناخت تیمش ندارد؟

چنددستگی سکوها و پیشکسوتان

در بازی با سایپا نه‌تنها وعده اجرای فوتبال مالکانه توسط استقلال عملی نشد، بلکه این تیم نتیجه را هم واگذار کرد. شکست مقابل تیم علی دایی برای برخی از هواداران استقلال آن‌قدر ناراحت‌کننده بود که آنها از سر طعنه به تشویق سرمربی پرسپولیسی سایپا پرداختند. برخی دیگر از سکوها به صورت مستقیم به منصوریان اعتراض کردند اما از آنجایی که این روزها کمیته مشوقان استقلال از بقیه اجزای باشگاه فعال‌تر است، اعتراض‌ها در نطفه خاموش شد تا منصوریان در کنفرانس از درک احساسات هواداران تیمش بگوید. پیشکسوتان استقلال هم بعد از این شکست خیلی زود دست به کار شدند و از مواضع مختلف حرف زدند. برخی خواستار برکناری منصوریان هستند و بعضی از آنها هم معتقدند باید به او بیشتر فرصت داده شود.

آینده منصوریان

اگرچه سپری‌شدن ٤هفته از لیگ زمان مناسبی برای برکنار کردن سرمربی نیست اما این‌جا استقلال است با مدیرانی که برای نگه داشتن صندلی خود حاضرند دست به هر تغییری بزنند. سبک ناامید‌کننده فوتبال استقلال که با نتیجه نگرفتن تیم توأم شده، شایعات زیادی را درباره آینده منصوریان ایجاد کرده است. شایعات از حضور مربی خارجی روی نیمکت استقلال می‌گوید که از قضا قرار است آلمانی باشد. یادمان نمی‌رود که منصوریان ‌سال گذشته هم در چنین بحرانی قرار گرفت اما به بهترین شکل تیمش را از بحران خارج کرد. شاید امسال هم چنین اتفاقی برای او و استقلال رخ دهد یا با ادامه روند بد استقلال و افزایش فشار تماشاگران به باشگاه، صبر مدیران لبریز شود و درِ خروجی را به منصوریان نشان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بی نام

      تورو خدا برکنار نکنید بزارید یکم بخندیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ بخند،خنده های بی مزه

    • بی نام

      تورو خدا برکنار نکنید بزارید یکم بخندیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم حتما منصوریان استقلال مرد هستن سوسول کونی که نیستن مثل پیروزی

    • بدون نام

      مدیر لنگی چ

    • بدون نام

      خدایی این آقا هنرپیشه بشه بهتره مربیگری بهش نمیاد

    • بدون نام

      لطفا" بیرونش کنیداون هم رسانه ای شود منصورخخخخخخ

    • مزدا

      سردبیر عزیز چرا از کتک خوردن هواداران مظلوم سخنی نمیگید چرا همه سکوت کردن؟؟؟بیخود نیست که به خانومها اجازه حضور نمی‌دن چون واقعا محیط کثیفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج