۵۸۴۳۰۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

حسن زمانی:

تصمیمی می‌گیریم که استقلال از بحران خارج شود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که در هفته جاری تصمیمات لازم را درباره شرایط موجود خواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم: حسن زمانی، عضو هیئت مدیره استقلال درباره شکست یک بر صفر این تیم برابر سایپا گفت: از طرف هیئت مدیره از هواداران عذرخواهی می‌کنم که باعث رنجش آنها شدیم. هیئت مدیره از هر آنچه برای تیم لازم بود دریغ نکرد و باید از مقام عالی وزارت ورزش هم تشکر کنم که در این راه کمک حال ما بود.

وی ادامه داد: در هفته جاری جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار خواهیم کرد و کادرفنی گزارش چهار هفته گذشته را خواهد داد و هیئت مدیره تصمیم لازم درباره «ادامه کار تیم» را خواهد گرفت.

زمانی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که تصمیم درباره «ادامه کار تیم» گرفته می‌شود یا «ادامه کار کادرفنی»، اظهار داشت: هیئت مدیره قطعا تصمیم لازم را به صورت تقویت کادرفنی یا به هر نحوی دیگر خواهد گرفت تا تیم از بحران خارج شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: در آخرین جلسه هیئت مدیره با توجه به گزارش‌ها، از شرایط اظهار ناراحتی کردیم. برتری برابر تراکتورسازی به نوعی این موضوع را پوشش داد اما انتظار نداشتیم تیم مقابل سایپا این‌گونه ظاهر شود.

زمانی درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال و سایپا گفت: از هواداران بابت مسائلی که پس از بازی روز پنجشنبه پیش آمد عذرخواهی می‌کنم و قطعا از این اتفاق نخواهیم گذشت. افرادی که باعث ناراحتی هواداران شدند از طریق دستگاه‌های ذیربط مورد شناسایی قرار خواهند گرفت و اجازه نمی‌دهیم محیط سالم ورزش آلوده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام تو رو جان بچه هات این منصوریان رو وردارین پس شما ها چیکاره هستین تو هیت مدیره به خدا تیم پرویز مظلومی که این همه ستاره تو تیم نداشت خیلی بهتر از اینا بازی میکردن اقا منصوریان به خدا به این لیدرها رشوه میده تا شعار ندن علیه آقامن یکی از دوستان شاهد این قضیه هست بابا باند بازی تو استقلال این دو سال از بس حرص خوردیم دیگه به والله همه بازی هارو با استرس نگاه میکنیم که نکنه تیم الان گل بخوره آبرومونو تو آسیا برابر العین برد اگه این آقا بازم باشه سرمربی مثل از پارسال هم بدتر میشیم

    • بدون نام

      جمع کن کاس کوزتو عمو تنها راه حل تون به نفع استقلال یه استعفای دسته جمعیه استقلال به اهلش بسپارین بعد تحویل بگیرین ببینین فرق شما ضداستقلالی کجاو فرق اهلش کجا

    • بدون نام

      آقا تورو قزآن دست از سر استقلال بردارید دوسال ادعاتون ....... ولی تو میدان بازی هیچی نه کیفیت بازی درست نه مالکیت دقیق نه تاکتیکی برای گل زدن چرا میخواین استقلال نابود کنین خوب استقلالی نیستین چرا جمع نمیکنین این بساط تونو برین تا یه نفس راحت ما هواداران بکشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج