۵۸۳۶۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توپ طلای مرا بدهید!

سایت کنفدراسیون فوتبال اروپا روز سه‌شنبه نام ٣ بازیکن‌ را به ‌عنوان نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن قاره سبز اعلام کرده است.

شهروند: سایت کنفدراسیون فوتبال اروپا روز سه‌شنبه نام ٣ بازیکن‌ را به ‌عنوان نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن قاره سبز اعلام کرده است. جیان لوئیجی بوفون،‌ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در شرایطی با هم رقابت می‌‌کنند که‌ سال خوب فوتبالی را پشت سر گذاشته‌اند. بررسی عملکرد آنها در فصل گذشته به خوبی این نکته را به همه ثابت می‌کند.


توپ طلای مرا بدهید!
رونالدو؛ در یک قدمی بهترین‌شدن

کریستیانو رونالدو در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است. او به‌احتمال بسیار زیاد برای‌ سال جدید میلادی هم جایزه بهترین بازیکن ‌سال اروپا و جهان را در ٣٢ سالگی تصاحب خواهد کرد. قهرمانی با رئال‌مادرید در اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و بر جای گذاشتن رکوردهای خیره‌کننده انفرادی و آقای گلی اروپا همه و همه دلایلی محکم برای این است که خیلی‌ها رونالدو را برنده جوایز انفرادی بهترین بازیکن بدانند. رونالدو با کسب پنجمین توپ طلا امسال قطعا با لیونل مسی رقيب دیرینه خود در این زمینه برابر خواهد شد و جالب اینجاست که شرایط بسیار خوب این ستاره پرتغالی و رئال‌مادرید نشان می‌دهد آنها باز هم می‌توانند در فصل جدید عناوین و موفقیت‌های دیگری هم به دست بیاورند. تنها نکته حاشیه‌ای اطراف رونالدو بحث پنهانکاری درآمدهای چندین‌ میلیون‌دلاری و فرار مالیاتی است که شایعات زیادی درباره احتمال جدایی‌اش از رئال‌مادرید بر سر زبان‌ها انداخت. با این وجود این اتفاقات تاثیری بر عملکرد فوتبالی او نداشته و شماره ٧ رئال‌مادرید همچنان قدم‌هایش را به سوی موفقیت‌های بیشتر بر می‌دارد.

افسانه بوفون

همه آنهایی که فوتبال را دوست دارند، به‌ خاطر بوفون شاید علاقه داشتند یوونتوس با شکست‌دادن رئال‌مادرید،‌ به‌عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد. یوونتوس فصل گذشته با اقتدار قهرمان سری آ و جام حذفی ایتالیا شد. همه‌ چیز برای سه‌گانه‌کردن این تیم مهیا بود؛ اما در بازی آخر یوونتوس و بوفون قافیه را به رئال‌‌مادرید باختند. نکته قابل تأمل اینجاست که اگر یوونتوس قهرمان اروپا می‌شد، ‌بدون تردید بوفون نه‌تنها جایزه بهترین بازیکن اروپا را از آن خود می‌کرد،‌ بلکه قطعا به‌عنوان بهترین بازیکن ‌سال جهان نیز شناخته و انتخاب می‌شد. رکورد حیرت‌انگیز او در ٤٠سالگی باید با قهرمانی اروپا کامل می‌شد که این اتفاق رخ نداد تا عملا دست بوفون از رسیدن به این عنوان کوتاه بماند. از طرفی اگر یوونتوس به قهرمانی می‌رسید، ممکن بود بوفون تصمیم بگیرد در اوج با دنیای فوتبال خداحافظی کند؛ اما از دست‌رفتن قهرمانی اروپا باعث شد او یک فصل دیگر هم در یووه باقی بماند و برای کسب UCL تلاش کند. بوفون تابستان آینده و بعد از جام‌جهانی ٢٠١٨ روسيه قطعا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد داشت. خیلی‌ها دوست دارند خداحافظی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال جهان با شکوه تمام باشد.

مریخی به جام‌جهانی فکر می‌‌کند

لیونل مسی آقای گل لالیگای اسپانیا افتخار درخور توجهی به جز قهرمانی جام حذفی در فصل گذشته نتوانست به ‌دست بیاورد. او با تیم‌ملی آرژانتین هم شرایط نگران‌کننده‌ای در راه صعود به جام‌جهانی دارد و از نظر کسب عناوین تیمی چند سالی می‌شود که از اوج فاصله گرفته است. با این حال مسی همچنان از بهترین بازیکنان جهان به حساب می‌آید و عملکرد انفرادی او در تمام مسابقات بارسلونا و تیم‌ملی آرژانتین بهترین بوده است. مسی فصل قبل دومین گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا هم بود و آمار و ارقام خوبی که از خود بر جای گذاشت، باعث شده نامش در بین سه نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا قرار بگیرد. درست است که بارسلونا این روزها شرایط خوبی ندارد و از روزهای اقتدار خود فاصله گرفته، اما مسی این قابلیت را دارد که همچنان بهترین باشد و با نبوغ فرازمینی خود در فوتبال باز هم رکوردهای بزرگ از خود بر جای بگذارد. مسی همچنان از نظر بسیاری از مردم جهان بهترین بازیکن فوتبال دنیا شناخته می‌شود و قهرمان‌نشدن و نتایج بارسلونا و آرژانتین هیچ تاثیری در این القاب و عناوینی که برای او در نظر می‌گیرند، ندارد. مسی می‌خواهد طلسم‌شکنی کرده و با تیم‌ملی کشورش بالاخره به ‌عنوان قهرمانی جام‌جهانی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج